PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Amanda



amanda
21-01-07, 20:28
Hallo allemaal!

Ik ben Amanda en heb een reis naar Florida geboekt.......25 april vliegen wij op Miami..........een rondreis willen wij maken van 15 dagen. Deze keer gaan wij voor de eerste keer met onze twee zoontjes van 10 en 11, ze hebben er superveel zin in! Ik ben zelf vaak in Florida geweest......ik heb gewerkt op cruiseschepen en ik ben er zelfs getrouwd!!! Nu voor de eerste keer met de kids........dus dat gaat toch anders worden. Ik hoop hier toch een beetje wijzer te worden...........leuke ideetjes..........te leren van de ervaringen van een ander en op die manier zo goed mogelijk voorbereid te vertrekken!!! We zijn van plan de oostkust........de keys..........de everglades en ook nog eens de westkust aan te doen.......dus dat wordt een intensieve vakantie!!! Snorkelen..........mooie stranden.......natuur.....wildlife...........Eigen lijk willen wij niet alle "orlando parken" bezoeken...........misschien eentje.......maar misschien ook helemaal niet..........er is daar natuurlijk zoveel te doen!!!!
Nou, dat was het............groetjes van Amanda

Njit
21-01-07, 21:39
Hallo Amanda,

welkom op dit gezellige forum. Met jouw ervaring met Cruise schepen kun je hier vast ook wel mensen helpen. Veel lees-plezier gewenst!

Martijn