PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: debora



debora79
21-01-07, 13:13
hallo allemaal,

ik ben debora en ik ga in mei samen met mijn vriend michel voor 3 weken een rondreis maken in florida:p en we hebben er zo zin in.
dit wilde we al zolang, maar steeds kwam het er niet van en nu hebben we
eindelijk de knoop doorgehakt en hebben in november onze reis geboekt. we hebben onze planning net klaar, en ook veel tips van deze site geplukt, is erg duidelijk en je kan er (bijna) alles op vinden, ook hebben we veel tips van vrienden die al een aantal keer in florida zijn geweest. we zullen onder andere de plaatsen miami, florida city, key west, everglades, ft. myers beach, orlando, titusville en cocoa beach gaan bezoeken.:-o
mocht er nog iemand leuke tips hebben, ze zijn van harte welkom.. ook zoeken we nog goeie en ook wel betaalbare hotels!
wij gaan ook een dag naar discovery cove toe, nou las ik op het forum dat bij de ingang van het park naar onze credit card wordt gevraagt, moeten we ieder een apparte credit card hebben.. kan iemand mij daar antwoord opgeven.
alvast bedankt!!8)

groetjes debora

Michael66
21-01-07, 13:50
ik ben debora en ik ga in mei samen met mijn vriend michel voor 3 weken een rondreis maken in florida:p en we hebben er zo zin in.
Drie weken? Zo lang .... ??? :shock: Lijkt me niks aan ... :---) :---) :---)

Geweldig dat jullie eindelijk de knoop hebben doorgehakt. Het gaat vast een fantastische belevenis worden!

Discovery Cove weet ik (helaas) niets van. Maar andere vragen: laat maar komen!

Mejel
21-01-07, 14:03
Welkom hier!

Ik heb net gisteren geboekt voor Discovery Cove. Je moet dit van te voren boeken, dat kan makkelijk via de site. In hun bevestiging schreven ze at iedereen boven de 18 een paspoort of een ander identificatiemiddel moet laten zien. Maar geen creditcard hoor.

debora79
29-01-07, 18:11
hoi,

bedankt voor jullie reactie.
had discovery cove inderdaad al
geboekt, was me al aangeraden.
heb juist het gevoel dat die 3 weken
nog te weinig zijn, maar we zullen het
allemaal wel zien..
als ik nog vragen heb horen jullie het

groetjes debora