PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Hawk's Cay Island Resort & Marina Villas, Duck Key



yss
18-01-07, 16:19
Hallo,
Wij overwegen om een overnachting te nemen bij Hawk's Cay Resort, als we op doorreis zijn van Fort Lauderdale naar Key West. We hadden gezien dat daar ook een mogelijkheid is om met dolfijnen te zwemmen.
Onze dochter wil dit heel graag, maar liever niet in heel diep water, het liefst dus tot aan haar middel in het water blijven (bij Theater of the Sea kan dit geloof ik wel).
Weet iemand of je daar kan kiezen voor zo'n programma, of is het alleen in diep water zwemmen en anders op een soort platform blijven?
Alvast bedankt voor informatie,
Yvonne.

Njit
18-01-07, 16:27
Uit de brochure (http://www.hawkscay.com/Downloads/DolphinBrochure/dolphin_rack.pdf) (PDF)

Dolphin Discovery
You will love this chance to touch, splash, swim, and
play with our dolphin family in our tropical lagoon for
25 minutes in this 45-minute program. Discovering
dolphins has never been so much fun - it’s definitely
a connection that will last a lifetime.
• Cost $135/Hawk’s Cay guest; $150/non-resort guest
• Participants must be 4’6” or taller
• Participants must be able to read, speak and
understand English
• For your safety, pregnant guests are not
allowed to participate
• Short style wetsuits are provided free of charge

Dockside Dolphins
Dolphin fans of all ages are invited to a hands-on adventure
where dolphins take center stage. The highlight is playing
with our dolphin family from our dry training docks, but
don’t be surprised if you get a little wet. It’s 30 minutes of
family fun with no swimming required.
• $50/Hawk’s Cay guest; $60/non-resort guest
• Participants 5 and younger must be accompanied
by a paid adult (Infants and children pay to participate)
• Since this is a dockside encounter, participants will
not enter the water

Njit
18-01-07, 16:33
Dolphin Research Center = http://www.dolphins.org/

yss
18-01-07, 19:11
Bedankt voor alle snelle reactie's!
Ik wil echt niet ondankbaar over komen ....., maar ik had de website al bekeken en op het forum alles al gezocht . Daarom hoopte ik erop dat er iemand geweest was en dit mij kon vertellen.
Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk aangegeven, maar bij het Theater of the Sea hadden we gezien dat je wel (dus wat wij willen) tot aan je middel in het water kon (dus niet in het diepe), en dat zou mooi zijn als het ook bij dat Hawk's Cay Resort zou kunnen.
Dit is wat we zoeken. We willen nl. op de route van Fort Lauderdale naar Key West nog een extra overnachting nemen en leek ons dit wel handig misschien bij zo'n hotel.
Maar in ieder geval nogmaals bedankt voor het meedenken!
gr. Yvonne

petra
18-01-07, 20:41
Hoi,

Wij zijn bij allebei geweest. Bij Hawk's Cay hebben we diverse keren gelogeerd (fantastisch!!!) en bij Theatre of the Sea hebben we met dolfijnen gezwommen. Bij Hawk's mag je op een rijtje in het water wat kunstjes doen met de dolfijnen. Als je wilt kiezen zou ik voor Theatre of the Sea kiezen, want daar zijn veel meer mogelijkheden en je kunt de rest van de dag daar blijven en de shows zien. Bij Theatre of the Sea kan je met de dolfijnen zwemmen, maar ook in kleine pooltjes de dolfijnen aaien, kleine kunstjes doen en knuffelen. Wij vonden het zeer de moeite waard! Zorg wel dat je van te voren reserveert, anders is er geen plek. Heb je nog meer vragen? Stel ze maar hoor.

petra
18-01-07, 23:17
Ha Yvonne,

Als je om 10 uur al in Isla Morada wil zijn, moet je wel heel vroeg uit Ft. Lauderdale vertrekken hoor! Dat zijn aardig wat mijlen.
Vanaf Isla Morada is het goed te doen om dan door te rijden naar Key West, maar als je de tijd hebt voor een nachtje Hawks Cay, wat een werkelijk prachtig hotel is met een eigen lagune....., dan zou ik daar voor kiezen.

awvaneck
02-06-08, 18:59
Super complex wij hadden de villa en die zijn super, weet dus niet hoe de hotelkamers zijn. Veel voor kinderen te doen. Eten niet echt gedaan maar dat vonden we vrij prijzig in het restaurant maar als je in Marathon naar de Publix gaat kun je de lekkerste maaltijden kopen en die in je huisje opwarmen.

Janne66
10-05-09, 23:59
Wij kwamen er langs en hebben daar wat gedronken en wat rondgekeken. Leek on een fantastische honeymoon bestemming. !!

123inkie
17-06-10, 23:47
Heerlijk resort met uitstekende service. Mooie villa's, geweldig met dolfijnen zwemmen, in de avond niet zoveel te doen.

marcoz
15-08-10, 11:15
Wij zaten hier in de Sunset villa. Benedenverdieping met woonkamer, terras, keuken. Bovenverdieping met 2 slaapkamers en 2 badkamers.
Erg luxe allemaal, en overdag goed te verblijven. 's avonds hebben wij boodschappen gehaald bij de Publix (Marathon, 11 mijl verder) en lekker gekookt. Is een verademing na al die restaurantbezoeken. En scheelt een hoop geld.
Dolphin Discovery was erg leuk. Mijn kinderen hebben dit gedaan en ik kon ze zelf goed volgen (en filmen) vanaf een balustrade. Ook andere hotelbezoekers kunnen hier gewoon kijken, dus als je zelf dit niet wilt doen (kosten 130 dollar excl tax) kun je het wel goed bekijken.
Maar er zelf staan is natuurlijk veel mooier.

Illy
23-01-12, 22:05
hallo, ik had even een vraagje. Onze tieners vinden dolfijnen zo'n leuke dieren. Ze hebben 2 jaar geleden als eens met dolfijnen gezwommen in Turkije.We hebben in Egypte ook al eens een boottocht gedaan en heel veel dolfijnen gezien in de zee. Nu zouden we graag vanuit Miami naar Hawk"s cay resort willen rijden. Kan je daar de dolfijnen gewoon zien zwemmen zonder dat je een arrangement boekt of kan dat niet? Waar zouden we anders het meeste kans maken om ze nog eens te zien? We verblijven in Amerika van 30 maart tot 12 april. We slapen in New York, Bradenton en Miami South Beach.

Njit
23-01-12, 22:10
Je moet er sowieso reserveren. Zie ook : http://experience.hawkscay.com/dolphin-connection/questions


Marie asked Dolphin Encounters

Q: Do I have to be a registered guest at the resort to experience a dolphin encounter? I'm staying on Duck Key and would like to know. Thank You.
A: Hi Marie, Great question! No, you do not need to be a guest of Hawks Cay Resort in order to participate in a program with Dolphin Connection. Anyone is welcome to come and meet the dolphins here. You will, however, need to make a reservation in advance of your visit. You can click on the "Programs" tab above for more information about making your reservation. Thank you. We look forward to seeing you here.
Op de Keys zijn nog een aantal andere locaties waar je met dolfijnen kunt zwemmen:

http://www.dolphins.org/
http://www.theaterofthesea.com/