PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Roos1811



roos1811
18-01-07, 14:50
Hi,
Ik ben Marja en ik ga in oktober 2007 naar Florida.Ik reis samen met mijn man en tweeling Isa en Tim van dan bijna 4 jaar.Ik hoop op dit forum heel veel handige tips en info te vinden om onze vakantie zo goed mogelijk voor te kunnen bereiden.Ik heb al gezien dat het geen probleem zal zijn om goede tips te vinden,echt heel tof.Wie weet wat jullie ons allemaal kunnen vertellen.

Njit
18-01-07, 14:59
Welkom Marja,

zoals al vaak gezegd, veel reisverslagen lezen. De zoekfunctie kan je ook het antwoord op veel vragen geven. En voor de rest van de vragen staan we je graag te woord.

Ben trouwens nieuwsgierig naar die 1811 in je nick :)

bono
18-01-07, 15:44
Welkom en veel lees voorpret en vraag plezier
ene mijn tip plak en knip de stukken die je belangrijk vind in een word document en je hebt alles bij de hand als je op vakantie gaat
Die van ons was erg goed en had er veel aan tijdens de vakantie, je denkt oooooooo dat onthoud ik wel maar tijdens je eerste indrukken vergeet het allemaal weer hoor, tenminste ik dan!! ;-)

succes verder en veel voorpret plezier

Marjol
18-01-07, 17:37
18 november jarig? ;)

Veel plezier met het plannen van je reis. Dit forum is echt nuttig en gezellig! :)

bono
18-01-07, 18:05
18 november jarig? ;)

Veel plezier met het plannen van je reis. Dit forum is echt nuttig en gezellig! :)

oke ik de 11de ook gezellie toch???

gr. monique

Mickey99
18-01-07, 18:44
Ook namens mij welkom op dit leuke forum!

Je hebt gelukkig nog even de tijd om voor je vakantie veel tips en ervaringen te lezen. Lijkt me een hele onderneming om met zo'n jonge tweeling naar Florida te gaan. Zijn jullie van plan rond te reizen of blijven jullie in 1 omgeving?

Ik wens je hier in ieder geval alvast veel lees- en postplezier en succes met alle voorbereidingen.

Groetjes,
Sonja

calypso
19-01-07, 06:49
Welkom op dit forum, veel leesplezier

roos1811
19-01-07, 13:41
We hebben een villa in orlando voor 10 dagen en daarna gaan we lekker naar de westkust ook 10 dagen.Lijkt me een heerlijke verdeling.We hebben het heel rustig gehouden en gaan dus niet rondreizen want daar doen wij onze kinderen nog geen plezier mee.

bono
19-01-07, 15:11
We hebben een villa in orlando voor 10 dagenwaar heb je die geboekt?? en daarna gaan we lekker naar de westkust en waar ga je overnachten en zo, we gaan waarschijnlijk ook naar orlando en de westkust of zoiets, kan ik misschien iets van leren of bekijken of het iets voor ons is?? ook 10 dagen.Lijkt me een heerlijke verdeling.We hebben het heel rustig gehouden en gaan dus niet rondreizen want daar doen wij onze kinderen nog geen plezier mee.

alvast bedankt, en succes met lezen en zo

gr. monique

roos1811
19-01-07, 20:22
alvast bedankt, en succes met lezen en zo

gr. monique

We hebben de vlucht en villa in Orlando bij Oad reizen geboekt.Als we naar de westkust gaan dan verblijven we 4 nachten in Bradenton en 5 nachten in Fort Myers via Holland International.De auto hebben we bij sunny Cars geboekt.Ik heb wel wat moeite gehad met een plek uitzoeken aan de westkust omdat mij alles daar leuk lijkt.Omdat we dus met 2 kleintjes gaan blijven we wat langer op 2 plekken i.p.v korter op veel plekjes.

Karin17
21-01-07, 09:57
We hebben de vlucht en villa in Orlando bij Oad reizen geboekt.Als we naar de westkust gaan dan verblijven we 4 nachten in Bradenton en 5 nachten in Fort Myers via Holland International.

Hoi Marja,
Wij gaan ook naar Bradenton maar dan in augustus. Het wordt onze eerste keer en wij verblijven in Shorewalk Vacation Villas. Waar logeren jullie?? Veel plezier met de voorbereiding en op dit forum is echt heel veel info te vinden.
Groetjes,
Karin