PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Senna



senna
17-01-07, 11:53
Hallo allemaal

ik ben Senna (Kim) en ik wil dit jaar Disneyworld Orlando gaan bezoeken. Ben een hele grote Disneyfan en dan met name Winnie the Pooh met zijn vriendjes. Wanneer ik ga weet ik nog niet maar als iemand een tip heeft wanneer de beste tijd is dan hoor ik die graag.

groetjes Kim

Eric
17-01-07, 12:16
Hallo Kim, allereerst natuurlijk van harte welkom op dit gezellige forum.
Jij wilt graag weten wat de beste tijd is? dat hangt er uiteraard een beetje vanaf wanneer je kunt, het voor en najaar zijn op wat uitzonderingen na zeer geschikt voor een bezoek aan Florida.
Via de zoekfunctie van het forum kun je veel te weten komen.
Mocht je weten welke periode je kan, kunnen we je altijd nog advies geven.
Eric

calypso
17-01-07, 12:24
Welkom op dit forum.
Voor Disney zit je natuurlijk helemaal goe din Florida, dat is het disney paradijs :-)

Mickey99
17-01-07, 20:01
Welkom op dit forum!

Leuk dat je dit jaar Walt Disneyworld wilt gaan bezoeken.
Als je een hele grote Disneyfan bent dan zul je daar je ogen uitkijken!

Wat de beste periode is? Tja, buiten het hoogseizoen (in juli en augustus is het echt heel erg warm en druk) is het het hele jaar door lekker weer in Florida dus eigenlijk kun je verder het hele jaar door.

Veel plezier hier en ook met je vakantieplannen.

Groetjes,
Sonja

senna
18-01-07, 07:42
Heel erg bedankt en ik zal zeker alles lezen wat al geschreven en gevraagd is. Ik wilde in maart of april hooguit mei en anders word het denk ik ergens oktober november. Vragen zal ik zeker stellen maar zie ook dat er al veel info bekend is dus bij deze al heel erg bedankt

Njit
23-01-07, 13:40
Zie in je Biografie dat je drie katten en een konijn hebt als huisdieren. Namen katten: Senna, Rossi en Schumi. Dat vraagt om een reactie in dit Topic:

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2172&page=5

:)

senna
25-01-07, 19:49
ga het proberen om een foto toe te voegen maar is tot op heden nog niet gelukt ga het van de week nog proberen

Njit
25-01-07, 22:53
ga het proberen om een foto toe te voegen maar is tot op heden nog niet gelukt ga het van de week nog proberen

Hier wordt het uitgelegd: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=331

senna
26-01-07, 08:12
Dank je wel heb het net gelezen... als het dan nog niet lukt dan is er iets mis met me hahaha