PDA

Bekijk Volledige Versie : Grad Nites



Yvet
14-01-07, 12:40
De data voor de Grad Nites 2007 in Disney zijn bekend.

20,21,27 en 28 April dan is het weer zover.
Zorg dat je uit de parken bent en jezelf ergens anders dan in Disney terrein begeeft.

Spring Break is erg.......

Grad Nites zijn erger!!!!!

Marjol
14-01-07, 13:59
Gelukkig ben ik er pas een week later. Het klinkt in ieder geval al heel erg :D

Erik
14-01-07, 20:58
Wij zijn er gelukkig ook een week later.. :-o

beppie
16-01-07, 16:29
Wij vertrekken op 26 april, maar gaan eerst naar de Oostkust.
Wij missen het dus ook.

Just*Wanna*Go*To*Florida
17-01-07, 16:36
wat zyn de Grad Nites ?:-s

Njit
17-01-07, 16:49
Zie hier: http://allearsnet.com/tp/mk/grad.htm


Grad Nites are special hard-ticketed private parties for graduating high school seniors, which begin at 10 p.m. and run until 4 a.m. The Magic Kingdom closes at 7 p.m. on those nights in order to set up for these parties.

Michael66
13-04-09, 14:37
De Grad Nites 2009 vinden plaats op 17, 18, 24 en 25 april in Disney's Hollywood Studios.

Oftewel de hele dag heel erg veel afgestudeerde highschool leerlingen die daar de boel onveilig maken. Dus voor de vroege mei-vakantie-gangers: ga vooral niet op die dagen naar dat park!

Inmiddels is de avond van 24 april helemaal uitverkocht! Da's een teken dat het er overdag ook erg druk zal zijn.

Meer info:
http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/Gradnight.htm
http://disneyyouthgroups.disney.go.com/wdyp/programs/programOverview?page=GNProgramOverviewPage

ezorba
13-04-09, 15:36
Zijn de andere parken wel veilig op die data of moet je daar ook niet zijn?

cindy74
13-04-09, 22:30
universal studios doet er ook aan mee 25 april en 1 en 2 mei
http://www.grad-nights.com/universal.htm

cindy74
13-04-09, 22:42
Wij zitten van 20 april tot en met 27 april daar en in een disney hotel zullen we in de hotels en in de andere parken ook veel hinder kunnen verwachten ? En wat in de waterparken .

Syllvia
14-04-09, 08:01
Toevallig zag ik een stukje op tv over de springbreak in Fl, eerlijk gezegd vond ik het maar 1 grote bende.

groetjes Syl

Michael66
14-04-09, 08:04
Toevallig zag ik een stukje op tv over de springbreak in Fl, eerlijk gezegd vond ik het maar 1 grote bende.Spring break heeft dan ook helemaal niets met Grad Nites te maken. Da's iets heel anders, voor studenten. Daar is ook sprake van alcoholgebruik. Zoek maar eens op het forum of met Google op "spring break".

Syllvia
14-04-09, 08:11
Kan ik beter googlen naar Grad Nites, want van springbreak heb ik al genoeg gezien:)

Yvet
14-04-09, 12:20
Wij zitten van 20 april tot en met 27 april daar en in een disney hotel zullen we in de hotels en in de andere parken ook veel hinder kunnen verwachten ? En wat in de waterparken .

Ligt er aan welk hotel je zit.
De Grad Nighters hebben ook een slaapplaats nodig en het zijn studenten dus hun budget is niet al te groot, die gaan en evrblijven dus in een All Star hotel en als jij daar niet verblijft heb je er geen last van.....

mirav
14-04-09, 20:03
Hoi,
Wij zitten dan ook bij de Disney parken en wij hadden op 25 april een bezoek gepland in Disney Hollywood Studio's. Ik begrijp nu dat we dan beter een dag later kunnen gaan, of is het dan nog een rotzooitje van de dagen ervoor? Als dit zo is dan wisselen we een park om.
Bedankt in ieder geal voor de info.

Gr Mira:wink:

kayla
14-04-09, 21:18
Goed dat ik dit nog even lees!!!
wat een superforum is dit toch!!!!:smile:
zeg ook eerlijk dat ik wel een tikkie verslaafd ben eraan en begin vlekken te krijgen als ik het een dag niet kan lezen :---)

cindy74
14-04-09, 21:21
wij zitten in het 1 ste gedeelte in het french quarter en een nacht in het grand floridian

Ta2 Gerrit
15-04-09, 10:30
Hoi,
Ik begrijp nu dat we dan beter een dag later kunnen gaan, of is het dan nog een rotzooitje van de dagen ervoor?
Gr Mira:wink:

Een rotzooitje van de dagen ervoor ?? Dat zul je bij Disney niet meemaken =;
Daar wordt de boel snachts weer Spic & Span opgeleverd.

kayla
15-04-09, 21:19
als ik het goed gelezen heb allemaal ,kan je wel gewoon naar de andere disney parken gaan ??daar wordt er niet gefeest door de studenten??
alvast bedankt voor de reaktie!

Marjol
15-04-09, 22:38
Nee hoor, het feest is alleen in de Studios, in de andere parken zul je er dus geen (of in ieder geval weinig) last van hebben!

esmickey
06-01-10, 23:25
Jemig de pemig zeg...heb ik alles gecheckt voor boeking, dat we niet in een drukke periode in disney zijn, zie ik tot mijn grote schrik ineens, dat er Grad Night is in het weekend dat wij in All Stars zitten.
Graag jullie advies tips en ervaringen hiermee.
Moet ik de boel gaan annuleren? of is dat te overdreven?:sad:
Is het echt heel druk in de parken overdag dan?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

pumi1000
07-01-10, 14:34
Ben je er al tijdens het weekend? Ik keek net de link van Universal en de data zijn 23-24 april en 30 april 2010. Als je de meivakantie gaat dan zul je pas de 30e of 1e gaan (net als wij).

Groetjes

esmickey
07-01-10, 16:33
wij zijn er de 29e april al. Dus precies in het laatste Grad weekend.:-(is het dan erg druk?

pumi1000
07-01-10, 17:49
Ik had tot vandaag nog nooit van grad-nights gehoord.......heb op de link geklikt en gelezen wat er staat.....en je ziet dat alle kaarten zo uitverkocht zijn, dan denk ik wel dat het druk zal zijn. Maar het zijn maar 2 dagen 30 april en 1 mei misschien kun je dan overwegen om een ander park te bezoeken (seaworld of bush gardens). Na het weekend zullen de meeste wel weer naar school zijn :wink:

Wij zelf vertrekken pas 1 mei en komen 's avonds pas aan in Orlando. Zondag 2 mei willen we naar Seaworld gaan of als we erg moe zijn dat we dat ruilen met een andere dag en eerst gaan shoppen en rondtoeren.

Groetjes

Mickey99
10-01-10, 19:43
Jemig de pemig zeg...heb ik alles gecheckt voor boeking, dat we niet in een drukke periode in disney zijn, zie ik tot mijn grote schrik ineens, dat er Grad Night is in het weekend dat wij in All Stars zitten.
Graag jullie advies tips en ervaringen hiermee.
Moet ik de boel gaan annuleren? of is dat te overdreven?:sad:


Wij zaten in april 2007 in All Stars ten tijde van de Grad Nights en hebben toen best wel overlast gehad. Ze hadden ons een kamer gegeven middenin de drukte van scholieren die tot midden in de nacht uit hun dak gingen :-? We konden toen niet naar een ander hotel op Disneyterrein want alles was volgeboekt. Uiteindelijk kregen we de volgende dag een andere kamer in All Star aan een rustigere kant maar ik zou niet zo snel nog een keer voor All Star kiezen ten tijde van de Grad Nights.

Sonja

Francien
11-01-10, 09:59
Heel wat anders maar even erg: the Hemingway look-a-like contest weekend in Key West. Dit jaar valt hij 22.23 en 24 juli. Wordt gehouden in Sloppy Joe's Bar (uiteraard). Geen motel meer te krijgen dan. Het ziet er grijs van de baardjes, dus jullie zijn gewaarschuwd: Niet dat weekend naar Key West!