PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Melanie



Melanie
12-01-07, 12:09
Hoi

ik ben Melanie en sinds 2005 is mn vaste vakantiestek Orlando Davenport geworden. We zijn nu 2 keer naar Davenport geweest en dit bevalt prima. We gaan steeds met een andere gezinssamenstelling.... eerst ging mijn fam mee en vorig jaar de fam van mn vriend Marcel. Dit jaar gaan mn ouders weer mee. We zijn van plan om 1 week Miami te doen en daarna nog 2 weken in Davenport te verblijven. Ik hoop nog veel tips op te doen op de site!!!:razz:

Mickey99
12-01-07, 12:24
Hallo Melanie,

Welkom op dit leuke en gezellige forum! Voor tips over Flordida ben je op het juiste adres. Gezellig trouwens dat je je familie steeds mee krijgt.

Ik wens je hier veel lees- en postplezier.


Groetjes,
Sonja

calypso
12-01-07, 12:50
Van harte welkom op dit leuke Florida forum.

Wat leuk dat je iedere keer een andere samenstelling hebt, zo wordt het nooit vervelend :-)

En voor tips ben je zeker aan het juiste adress, begin maar eens te lezen dan komen de vragen vanzelf!!

Marjol
12-01-07, 17:55
Welkom op het forum, Melanie! :)

Melanie
17-01-07, 12:27
Bedankt iedereen! Ik wist gelukkig al veel eerder van het forum af dus in 2005 en in 2006 toch veel tips verkregen via het forum door veel topics te lezen! Erg handig.
Inmiddels ben ik verslaafd aan Florida, ik wil nergens anders meer heen \\:D/

Mickey99
17-01-07, 12:33
Dat van die verslaving aan Florida heb ik eerder gehoord.....
Wie was dat ook al weer??

O,ja.... ikzelf (en er zijn er hier nog een paar op het forum, dus welkom bij de club!) :lol: