PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Vero-



Vero-
12-01-07, 10:15
Hallo allemaal,

Ik ben Vero-. Ik heb in 1991 een rondreis door Florida gemaakt, wat toen zeer goed bevallen was. Nu heb ik een gezin, een man en een zoon van 5, en wij denken er over om dit jaar augustus voor twee en een halve week weer naar Florida te gaan. Eerst een week in Orlando, de pretparken, en daarna langs de westkust naar beneden. Ik denk dat ik op dit forum heel veel nuttige informatie tegen zal komen, die wij goed kunnen gebruiken in onze voorbereidingen !
Groeten,
Vero-

Njit
12-01-07, 10:29
Welkom op het forum Vero!
Veel leesplezier alvast gewenst..

Is Vero een afkorting?

calypso
12-01-07, 10:36
Welkom op dit leuke forum, en veel leesplezier.

Tip gebruik de zoekfunctie op dit forum zul je veel antwoorden op je vragen vinden!

marisca
12-01-07, 10:52
Hallo allemaal,

Ik ben Vero-. Ik heb in 1991 een rondreis door Florida gemaakt, wat toen zeer goed bevallen was. Nu heb ik een gezin, een man en een zoon van 5, en wij denken er over om dit jaar augustus voor twee en een halve week weer naar Florida te gaan. Eerst een week in Orlando, de pretparken, en daarna langs de westkust naar beneden. Ik denk dat ik op dit forum heel veel nuttige informatie tegen zal komen, die wij goed kunnen gebruiken in onze voorbereidingen !
Groeten,
Vero-



welkom vero,

Ik zal niet te lang wachten als je dit jaar augustus wilt gaan ivm ticket prijzen!
veel succes en ik weet zeker dat je gezin het ook geweldig zou vinden vooral de kid haha.
Wij gaan nu al weer voor de 7de keer naar florida en zijn al eerder naar andere staten geweest maar florida is nog zo lekker compact vooral als je een jong kind meeneemd:)
veel succes met lezen en orienteren!
gr marisca

Vero-
12-01-07, 11:21
Ja Njit, Vero- is een afkorting ;) en Marisca bedankt voor de tip om niet te lang te wachten, echter ik ben mij eigenlijk sinds een week pas aan t oriënteren, dus ik denk dat t nog wel even tijd vraagt ! Ik zal mijn best doen en snel lezen haha!

Mickey99
12-01-07, 12:29
Welkom op dit leuke forum!

Leuk dat je nu met je gezin naar Florida gaat, ik denk dat je zoon het geweldig gaat vinden. Je zult hier op het forum heel veel informatie kunnen vinden en ik wens je alvast veel succes met alle voorbereidingen!

Groetjes,
Sonja

Marjol
12-01-07, 17:56
Welkom op het forum! :) Veel plezier hier!

marisca
12-01-07, 20:28
Ja Njit, Vero- is een afkorting ;) en Marisca bedankt voor de tip om niet te lang te wachten, echter ik ben mij eigenlijk sinds een week pas aan t oriënteren, dus ik denk dat t nog wel even tijd vraagt ! Ik zal mijn best doen en snel lezen haha!

Als je zeker weet dat je naar florida wilt gaan , moet je echt niet langer wachten.
Bij delta hebben nog wat scherpe prijzen die wij ook nog hebben gehad.
Het scheeld zo 800 euro hoor.
Ik waarschuw je alleen maar om echt niet langer te wachten , dat geld kun je ook voor andere dingen gebruiken he.
gr maris:-P