PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Judith22



judith22
11-01-07, 11:30
Hallo allemaal,

Vorig jaar juni ben ik (judith) met mijn gezin (John en Sienna, nu 5) voor ruim 2 weken naar Florida (Miami, de keys, Orlando, Everglades, etc.)geweest. Mijn man is nu superenthousiast en hopelijk gaan we dit jaar rond de kerst weer die kant op ((ik heb er nl familie wonen en de leuke mix van optrekken met locals en de toerist uithangen bevalt ons wel!)
Een vriendinnetje gaat binnenkort naar Orlando. Ze vroeg mij om wat leuke tips en zodoende ging ik surfen en kwam op dit forum terecht (was ook leuk geweest als ik dat had gedaan vóór mijn eigen vakantie 8-[ )
Desalniettemin een supervakantie gehad en nu we vaker gaan kan ik dit forum mooi als een soort naslagwerk gebruiken)

Njit
11-01-07, 11:48
Van harte welkom hier. Je mag het forum gebruiken zoals je wilt: vraagbaak, Naslagwerk, Lounge, etc
Veel plezier alvast met lezen :)

calypso
11-01-07, 11:52
Welkom op dit forum, en veel lees plezier.

Dr. Phlox
11-01-07, 11:57
Veel plezier op het forum.

judith22
11-01-07, 12:32
Bedankt voor jullie welkomstwoorden!

Bij deze ook een tip voor een ieder die voor het eerst naar de disney pretparken gaat: Zorg dat je er voor openingstijd bent en begeef je als een speer naar de achterkant van het park en begin van daaruit het park te bezichtigen. Het is een tip van een Amerikaanse kennis die helemaal disneyfreak is (hij heeft zelf een tattoo van disney op zijn enkel!! I mean, how far can you go..)
Anyway, het heeft gewerkt. We waren bij de opening van MK aanwezig (heel erg Amerikaans; een familie die het park mocht "openen") en gingen na de optocht ´s avonds terug en hebben álles gedaan/gezien wat op ons lijstje stond. Onze dochter van toen 4 heeft het al die tijd volgehouden (temeer daar we zo een karretje hadden gehuurd\\:D/ )

Mickey99
11-01-07, 12:42
Hallo Judith,

Ook namens mij welkom op dit gezellige forum. Dit forum is inderdaad leuk als naslagwerk maar ook heel handig voor je volgende trip eind van dit jaar.

Je zult hier veel info kunnen vinden (tip => gebruik de zoekfunctie).

Leuk vooruitzicht om de feestdagen in Florida te vieren en heel handig dat je daar familie hebt wonen.

Veel lees- en postplezier!

Groetjes,
Sonja