PDA

Bekijk Volledige Versie : Orlando Freedom Ticket



JariLitmanen
10-01-07, 19:41
Wij gaan 3 weken, willen alle grote attractieparken (Disney, Universal en Seaworld) bezoeken. Wat is nu de beste ticket keuze?
Ultimate disney tickets met hopper en Fun, we willen nl per dag meerdere parken kunnen bezoeken en een orlando flextickets.
Dit betekent dat we bv eerst disney moeten bezoeken en de laatste week Universal, Wet n Wild en Seaworld (en eventueel Bush, daar twijfelen we nog aan).
Weet iemand ook andere tickets waarmee we alles kunnen afwisselen, dus dagje disney dagje Universal etc.
Heb iets gelzen over "Orlando Freedom Ticket" incl. Disney 14 Day ´Ultimate Ticket and 4 Park Orlando FlexTicket heeft iemand hier ervaring mee, zijn deze tickets 14dgn of langer geldig?
Of is het verstandiger om losse tickets te kopen voor Disney, Universal, Seaworld en Wet n Wild?


Help !!


vrgr
Jari

Michael66
10-01-07, 19:52
Wat is nu de beste ticket keuze?
Ik heb het al eerder aangehaald: Wat is "het beste"?

Dat is dus voor iedereen verschillend. Ik haal wel uit jouw verhaal dat je volledige vrijheid nastreefd, dus in drie weken elke dag wilt kunnen beslissen welk park je wilt bezoeken. Dat kan, "het beste" kan dan zijn om jaarpassen voor alle parken te nemen. Daar hangt uiteraard wel een prijskaartje aan, dat je bereid moet zijn om te betalen.

Als "het beste" voor jou betekent dat je voor zo min mogelijk geld alle parken wilt bezoeken, dan zul je consessies moeten doen. Op basis van de meest gunstige tickets je wensen en mogelijkheden in kaart brengen, oftewel goed vantevoren plannen en je ook aan die planning houden. Wat minder flexibiliteit tegen een lagere prijs.

Dus: bepaal voor jezelf wat "het beste" voor je is, plan daarop je vakantie en bestel de daarbij passende tickets.

JariLitmanen
10-01-07, 20:42
Dank je.

We hadden in ons hoofd om de eerste 2 wkn disney te doen incl. de waterparken en hoppe. Beste is dan denken we een ultimate ticket voor 14 dgn
De laatste week willen we Universal en Wet 'n Wild (wel of niet met Bush)
Dus denken we aan de Orlando flexticket. Echter na want rond te hebben gezocht kwam ik de Orlando Freedom ticket tegen. Dit is incl. Disney 14 Day ´Ultimate Ticket and 4 Park Orlando FlexTicket , qua prijs scheelt het niets maar misschien heeft iemand ervaring met deze ticket en kunnen we hier wel Disney en Universal afwisselen

Eric
11-01-07, 01:11
Waar heb je dit ticket gevonden? Via Google kwam ik alleen op een Engelstalig forum, waar ook al vragen over dit ticket werden geteld.
Ik heb er eerlijk nog nooit van gehoord, maar wie weet????
Eric

Michael66
11-01-07, 02:43
Waar heb je dit ticket gevonden? Via Google kwam ik alleen op een Engelstalig forum, waar ook al vragen over dit ticket werden geteld. Ik heb er eerlijk nog nooit van gehoord, maar wie weet????
Ik heb die ook eens ergens zien staan. Bleek niets meer of minder te zijn dan twee tickets: een Flexticket en Hopperpass. Niets nieuws onder de zon. Een Ultimate Attractieparkentikcket voor alles in Florida bestaat (helaas) nog steeds niet.

JariLitmanen
11-01-07, 07:57
http://www.mercurytravel.net/usermain.asp?tcatid=29

Hier vond ik ze, ben benieuwd of iemand me hier meer over kan vertellen.

gr. Jari

Michael66
11-01-07, 19:13
Het is gewoon wat ik hiervoor al zei: een 14-daagse Disney Hopper en een 4 0f 5 parken Flexticket. Gewoon eventjes op de omschrijving van het ticket klikken en onderaan verschijnt de verklring onder "Includes:".