PDA

Bekijk Volledige Versie : Paspoort



Pagina's : 1 [2]

Ta2 Gerrit
24-03-12, 10:58
Nee, je paspoort hoeft NIET nog 6 maanden geldig zijn op de dag van terugkomst.

Zoals je 4 berichten eerder (#245) al had kunnen lezen.....:-\"

BAB
25-03-12, 10:43
Bedankt voor de reactie. Weet ik zeker dat ik niet op de valreep voor zoonlief nog een nieuw paspoort moet halen.

houtsie
28-01-13, 21:31
Vandaag hebben wij alle informatie gekregen mbt tot de villa. In deze informatie staat dat je paspoort nog minstens 6 maanden geldig moet zijn op de dag dat je terug reist? Dit is voor ons geheel nieuw mijn paspoort is nog 2 weken geldig als wij terugkomen. is dit echt nodig heb al geboekt tickets, ETSA etc.?
Ik heb wel al even op internet zitten zoeken maar volgens mij was het vroeger zo dat je paspoort 6 maanden nog geldig moest zijn maar is dat nu niet meer aan de orde. kan iemand mij dit bevestigen.

Alvast heel erg bedankt

Ebelix
28-01-13, 21:42
Is niet meer aan de orde voor inwoners van Belgie en Nederland

Esther2013
28-01-13, 21:43
Paspoort moet geldig zijn tijdens het reizen van en naar het land van bestemming en hoeft niet nog 6 maanden geldig te zijn na terugkomst. Hier is ook al een topic van, ik had nl zelfde probleem en heb dit al uitgezocht.

houtsie
28-01-13, 21:46
Oké gelukkig bedankt voor de snelle antwoorden

Bryce2011
22-11-14, 12:46
Na het lezen van dit topic ben ik met mijn paspoort, welke op 08/01/2015 vervalt, gisteren de VS binnengekomen.
Op zich zonder problemen, alleen konden we ivm de geldigheid van het paspoort geen gebruik maken van de "self check in automaten" en moesten we naar een aparte rij.
Hier werd alles dubbel gechecked en moesten we 'bewijs' overleggen waaruit bleek dat wij de VS zouden verlaten voordat het paspoort zou zijn verlopen.

ze namen genoegen met een mailtje met daarin mijn e-ticket gegevens welke ik op mijn telefoon kon laten zien.

houd er bij korte geldigheid van het paspoort dus rekening mee dat ze kunnen vragen om bewijs van vertrek.