PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: DNVLD

DNVLD
10-01-07, 12:20
Hallo allemaal,

Bij het surfen naar info over Florida, kwam ik op deze gezellige site terecht.

Ik ben van plan om eind maart/ begin april ( al heel errug snel dus :) )
een dag of 10 naar Orlando te gaan.

Ik ben niet van plan om daar rond te gaan reizen ( ga nl in mijn eentje ) maar om lekker te shoppen en de parken te bezoeken )

Ben hard aan het zoeken op het net voor een beetje voordelig vliegticket en natuurlijk een lekker hotel die goed centraal ligt ( in de buurt van shops, restaurant, de parken ed )

Zal dus lekker veel hier op het forum gaan uitpluizen.

Nou tot zover, wanneer e.e.a vast staat ( reis en hotel ) zal ik jullie dat natuurlijk laten weten.

Groetjesssssssss

Njit
10-01-07, 12:59
Als je in april wilt gaan dan zou ik haast maken om vliegtickets te boeken :)

Mickey99
10-01-07, 13:05
Welkom hier!

Ben je al eens eerder in Florida geweest?

Eric
10-01-07, 13:19
Hallo DNVLD, uiteraard van harte welkom op dit forum.
Misschien heb je al gezien dat het een zoekfunctie heeft, waar je bijna alles over Florida kunt opzoeken.
Ga ook eens langs bij de concurrent, het Orlandoforum van Ben Zwaan op www.brochureworld.org (http://www.brochureworld.org), niet zozeer voor het forum maar voor de uitgebreide Orlandotips.
Eric

DNVLD
10-01-07, 13:27
Bedankt voor de tips ! Zal zeker haast gaan maken voor de vliegtickets. Dit wordt trouwens de eerste keer dat ik naar Florida ga ( uberhaupt de 1e keer naar de USA ! ) Dus spannend alles.

calypso
10-01-07, 13:47
Welkom op dit forum.

Leuk eerste keer naar Florida en de USA, je zult het naar je zin krijgen daar en het florida virus te pakken krijgen!!!!