PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Annaatje



Annaatje
10-01-07, 10:50
In mei zijn wij 30 jaar getrouwd en om dat te vieren gaan we met kinderen en aanhang, allen twintigers, een week naar Palm Beach om dat te vieren. Wij zijn zelf eerder in Miami geweest en de gebruikelijke dingen zullen wij zeker gaan doen en bekijken. Maar misschien heeft iemand van de oude Floridarotten nog wel een gouden tip om te gaan doen, bekijken, ervaren in en rond deze omgeving. Is er misschien iets dat we niet mogen missen en dat aan deze huwelijksverjaardags/familiereis net dat beetje extra kan toevoegen?
Alvast bedankt namens de feestcommissie.

Njit
10-01-07, 11:02
Van harte welkom op het Forum. Leuk hoor, om je huwelijksverjaardag daar te vieren. Keer wat anders dan een saaie receptie :)

Ta2 Gerrit
10-01-07, 11:07
Ook van harte welkom en alvast gefelicteerd. Ik heb dat al weer achter de rug en wij zijn lekker met zijn tweetjes naar Barcelona gegaan, ongeveer twee dagen nadat we uit Florida (verplichte Bike Week vakantie) terug waren. Even uitrusten.:wink:
Ik heb even op de zoekfunctie (TIP !!) gekeken en Forumlid sstone opgespoord die veel te melden heeft over Miami.
Kijk hier http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=664 maar. Succes:lol:

calypso
10-01-07, 11:12
Ja van harte welkom op dit forum, en voor tips lees een wat reisverslagen hier. of doe een search via de zoekfunctie!!

judith22
11-01-07, 15:02
Hallo!
Ook alvast van harte! En TA2Gerrit heeft gelijk: Sstone heeft inderdaad alle leuke routes opgesomd. Als je altijd hebt willen weten hoe de rich and famous wonen, is een tochtje "Star Island" misschien iets voor jullie. je komt oa langs het huis waarin de film `scarface`is opgenomen.
Wel leuk om te zien, maar je moet wel een beetje je gene zien te overwinnen: ik dacht, leuk zo een tochtje mooie huizen bekijken. Wat we niet wisten is dat de kapitein, met zijn megaphone in zowel het spaans als engels vertelde wie er waar woont en wat het huis heeft gekost.Bij het huis van Vanilla Ice werd verteld dat hij zijn huisje en bootje (...) heeft kunnen betalen van zijn ene hitje. En dat hij nu blut is...
Lekker hoor, als je voor je privacy op een eilandje gaat wonen en een paar keer per dag er zo een bootje vol nieuwsgierige toeristen voorbij vaart.....
Mocht je geinteresseerd zijn, ga dan op zoek naar een boot zonder luidruchtige kapitein....