PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Luf



Faye
09-01-07, 16:05
Wij zijn echte florida liefhebbers en tijdens het zoeken naar nieuwe tripjes kwamen we op deze site terecht. Wat leuk, om te zien dat wij niet de enige floridafielen in Nederland zijn! :-D Gisteren hebben we weer een reis geboekt naar Orlando. Dit keer gaan we voor 14 dagen. We hebben zo ontzettend veel zin om hier naar toe te gaan en kunnen niet wachten totdat het zover is!! \\:D/

Groetjes Lonneke, Uana en Faye

Petr@
09-01-07, 16:11
Hallo Luf,

Wanneer gaan jullie en wat gaan jullie doen? Verblijven jullie 2 weken in Orlando?

Groetjes Petra

Njit
09-01-07, 16:16
Welkom op dit gezellige Forum. Hebben jullie een planning of gaan jullie gewoon en zien jullie daar wel wat er op jullie pad komt?

Faye
09-01-07, 16:51
Wat leuk om zo snel reacties te krijgen!!!!
We gaan 7 juli tm 21 juli. De eerste paar dagen gaan we naar de Disneyparken en natuurlijk lekker shoppen. Wat we ook altijd leuk vinden is naar de K.Mart, Walmart en natuurlijk Goodings en natuurlijk de malls. Even weer de smaak en geur snuiven. We zijn al een paar keer naar Orlando geweest en we kunnen er geen genoeg van krijgen. Dit keer willen we richting Clearwater e.o. Hier zijn we nog nooit geweest, dus we zijn al het één en ander aan het opzoeken. Uana is helemaal idolaat van dolfijnen en wil er later zelfs haar beroep (dolfijnentrainer) van maken. Vorige jaar zijn we naar Curacao geweest en heeft ze een dolfijncourse bijgewoond. Dus we willen eigenlijk proberen om een stuk westkust te pakken, maar weten nog niet tot hoever we zullen gaan. Een beetje afhankelijk van tijd. We stoppen tijdens het rijden namelijk best wel vaak als we toevallig weer een leuke mall of winkel zien of even een lekker snackje nemen :wink: Rijden in the States vind ik zelf erg ontspannend dus er tegenop zien doe ik niet.

groetjes LUF

calypso
09-01-07, 17:27
Welkom op dit leuke forum.

En leuk om jullie erbij te hebben, kan niet wachten om je ervaringen te horen!

Mickey99
09-01-07, 19:31
Namens mij ook welkom hier, altijd leuk om ervaringen te delen met andere Florida-verslaafden.

Veel lees- en postplezier op dit gezellige forum!

Groetjes,
Sonja

Faye
09-01-07, 19:39
Dank jullie wel voor deze leuke 'welkomsberichtjes'!

Marjol
09-01-07, 19:58
Welkom! Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben! :)