PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema daydreamy: voorlopige planning Florida



daydreamy
09-01-07, 13:59
We hebben nu een globale planning (althans 2) en weten niet welke beter is..
Dit zijn ze:

(1ste dagen in NewYork)
Dag 7 = Binnenlandse vlucht naar Miami (vroeg in de ochtend)
Dag 8 = Miami bezichtigen
Dag 9 = Naar Orlando (laat in de middag)
Dag 10 = Disney AK daarna downtown of MK
Dag 11 = Disney MGM
Dag 12 = Disney Waterpark (ff strandgevoel ophalen)
Dag 13 = KSC
Dag 14 = Seaworld? (zijn we in San Diego ook geweest, moeite waard?)
Dag 15 = Terug naar Nederland vanuit Orlando

of:

(1ste dagen zijn we in New York)
Dag 7 = Binnenlandse vlucht naar Orlando
Dag 8 = Disney AK daarna downtown of MK
Dag 9 = Disney MGM
Dag 10 = Disney Waterpark (ff strandgevoel ophalen)
Dag 11 = Shoppen!!
Dag 12 = Dagje strand (daytona beach)
Dag 13 = KSC
Dag 14 = Seaworld? (zijn we in San Diego ook geweest, moeite waard?)
Dag 15 = Terug naar Nederland vanuit Orlando

Het verschil zit em dus in Miami.. ik heb van vele mensen gehoord dat dit niet zoveel voorstelt, dus mijn vraag is meer of het dan wel de moeite waard is om er heen te gaan en zo ja.. wat is lang genoeg voor alleen het centrum/de stad?
Is er iemand die zoiets heeft van: "Ja daar moet je echt even langs want:..."

Njit
09-01-07, 14:07
In welke periode gaan jullie?

calypso
09-01-07, 14:12
Denk dat ik schema 1 zou doen dan heb je toch nog effe Miami meegenomen, weet je in ieder geval of het waard is om terug te komen of niet.
Miami is best mooi om te zien, misschien niet voor langer maar om het over te slaan zou ik niet doen.
Zie dat jullie maar een dag gaan wat denk ik is goed genoeg voor een leuke indruk van Miami te krijgen, kun je toch effe de boulevaard op, naar het strand en 's avonds het uitgaans leven meenemen!

Ta2 Gerrit
09-01-07, 14:25
Het eerste schema ziet er niet verkeerd uit, maar laat in de middag vertrekken uit Miami ?? Het is toch al snel 4 uur sturen naar Orlando (files niet meegerekend), dus dan kom je daar wel erg laat aan. Dat is een keuze.
Seaworld zou ik zeker doen, vinden wij altijd wel weer de moeite waard.
Maar dat is ook weer een keuze. Decisions, decisions #-o

daydreamy
09-01-07, 14:40
In welke periode gaan jullie?


we willen midden oktober gaan ;)

daydreamy
09-01-07, 14:42
Het eerste schema ziet er niet verkeerd uit, maar laat in de middag vertrekken uit Miami ?? Het is toch al snel 4 uur sturen naar Orlando (files niet meegerekend), dus dan kom je daar wel erg laat aan. Dat is een keuze.
Seaworld zou ik zeker doen, vinden wij altijd wel weer de moeite waard.
Maar dat is ook weer een keuze. Decisions, decisions #-o

Misschien dat we wat eerder vertrekken uit Miami, ligt eraan wat we ervan vinden ;)

Idd keuzes maken! erg moeilijk als je er nog nooit geweest bent ;)
waar ik met Seaworld bang voor ben is dat ik het zo spectaculair zal vinden omdat we vorig jaar al in San Diego zijn geweest.

Njit
09-01-07, 14:56
waar ik met Seaworld bang voor ben is dat ik het zo spectaculair zal vinden omdat we vorig jaar al in San Diego zijn geweest.

Ik gok dat het woordje NIET hier nog ergens tussen moet :)

De shows zijn vergelijkbaar. De achtbanen zijn iets anders. Journey to Atlantis heeft een iets ander ritverloop. Verder heb je in Orlando nog de achtbaan Kraken.

-8847382018014318946

daydreamy
09-01-07, 15:04
Ik gok dat het woordje NIET hier nog ergens tussen moet :)


Idd ;) die was ik even vergeten 8-[

Moet nog even over Seaworld nadenken ;) wil die Haaien kooi toch ook eigenlijk wel HEEL graag doen :-k

Eric
09-01-07, 15:49
Hoe laat komen jullie aan in Miami?
Ik zou er ook voor kiezen om eerst Miami te bezoeken, maar als je pas om een uur of 12 aankomt, wordt dat toch wel krap.
je zou kunnen besluiten om vanaf het vliegveld in ieder geval naar Bayside te rijden (minuut of 10) en dan met een boot een tocht langs de mooie huizen te maken. Dan heb je in ieder geval in korte tijd een prima indruk van Miami. Daatvandaan zit je zo weer op de snelweg, alleen moet je dan op een uurtje file rekenen om Miami uit te komen.
Eric

Yvet
09-01-07, 15:56
Ik zou ervoor kiezen om Miami te skippen.
Houd het een beetje rustig allemaal (zegt ik die alle dagen vol gooi)....
Kun je ook shoppen want dat mis ik echt in schema 1, je moet echt gewoon ff shoppen daarzo.

Je raakt wrs verslaafd aan Orlando en dan pak je de volgende reis een rondje florida mee ;);)

daydreamy
09-01-07, 16:09
Ik zou ervoor kiezen om Miami te skippen.
Houd het een beetje rustig allemaal (zegt ik die alle dagen vol gooi)....
Kun je ook shoppen want dat mis ik echt in schema 1, je moet echt gewoon ff shoppen daarzo.

Je raakt wrs verslaafd aan Orlando en dan pak je de volgende reis een rondje florida mee ;);)

Ja dat shoppen wil ik toch ook eigenlijk echt niet overslaan, dus als er echt niets is in Miami zelf om te zien, denk ik dat ik die 2 dagen aan Orlando vast plak ;)

Hebben we in ieder geval weer een excuus om nog een keer te gaan :D

We hebben nog helemaal geen vluchten geboekt of iets, omdat we nog aan het discussieren zijn wat we precies willen en of het dit jaar nog kan of dat we begin volgend jaar beter kunnen gaan ;)

Eric
09-01-07, 16:26
dus als er echt niets is in Miami zelf om te zien, denk ik dat ik die 2 dagen aan Orlando vast plak ;)

Het is zeker niet zo, dat er niets te zien is in Miami, en dat shoppen kan ook prima in Miami.
Het is meer dat je keuzes moet maken.
Ik begrijp dat jullie een vlucht naar Miami met stopover in New York overwegen?
Dan zou ik of Miami helemaal laten vallen, en gewoon op Orlando vliegen, of wel naar miami vliegen, maar daar 1 nacht blijven slapen, zodat je wat meer tijd hebt voor die stad.
Naar Florida gaan en Miami niet zien is toch ook eigenlijk een beetje raar.
Als je er nooit bent geweest, weet je volgende keer (die komt er zeker) nog steeds niet of je er wel of niet heen moet.
Eric

daydreamy
09-01-07, 16:32
Het is zeker niet zo, dat er niets te zien is in Miami, en dat shoppen kan ook prima in Miami.
Het is meer dat je keuzes moet maken.
Ik begrijp dat jullie een vlucht naar Miami met stopover in New York overwegen?
Dan zou ik of Miami helemaal laten vallen, en gewoon op Orlando vliegen, of wel naar miami vliegen, maar daar 1 nacht blijven slapen, zodat je wat meer tijd hebt voor die stad.
Naar Florida gaan en Miami niet zien is toch ook eigenlijk een beetje raar.
Als je er nooit bent geweest, weet je volgende keer (die komt er zeker) nog steeds niet of je er wel of niet heen moet.
Eric

Dat is zo, maar we vliegen inderdaad eerst naar New York en daarvanuit naar Orlando of Miami misschien dat schema 1 dan toch wel het beste is.

Eric
09-01-07, 16:40
Denk erom dat je geen ticket New York + een ticket New York - Florida koopt, maar gewoon een retourticket naar Florida met gratis stop over in New York !! Anders ben je veel te veel geld kwijt.
Eric

daydreamy
09-01-07, 16:52
Denk erom dat je geen ticket New York + een ticket New York - Florida koopt, maar gewoon een retourticket naar Florida met gratis stop over in New York !! Anders ben je veel te veel geld kwijt.
Eric

Retour ticket naar Florida? maar we vliegen aan op New York dus niet echt een stopover toch..
Bij exitreizen is het ong. 800 euro voor 2 personen heen naar New York, terug vanuit Orlando (de binnenlandse vlucht is ong. 100 dollar dat komt er dan nog bij)

Njit
09-01-07, 16:55
Wat Eric zegt. Bij veel maatschappijen is een Stopover gratis. Als je 2 losse tickets koopt ben je veeeeel duurder uit. Exit-Reizen moet dit ook voor je kunnen regelen..

Eric
09-01-07, 17:07
Dat valt me eigenlijk zwaar tegen van Exit reizen.
Zeker bij een reisbureau moeten ze weten dat je nooit losse tickets moet kopen. Ze hebben gewoon niet goed hun best gedaan.

Eric

Yvet
09-01-07, 17:24
Idd niet iedereen houdt van shoppen.
Maar Orlando is toch echt wel een mekka met al dat goedkope spul....
Maar dan nog er zijn mensen die er niet van houden
Mijn reactie is dan ook maar een tip en geen eis, plus dat er in de openingstopic, in het schema shoppen met !! staat.

Daarnaast zou ik ook weer niet zeggen dat er in Miami niks is...
Integendeel, er is in Miami en omgeving juist heel veel te zien en te doen.
Zoveel dat ikzelf zeg niet maar 1 dagje daarnaartoe gaan neem langer de tijd ervoor.
**Wat weer tegenstrijdig is met een ander topic hier op het forum waarbij ik juist heb geen 5 dagen Orlando en 5 dagen Miami, maar dat komt omdat ik dan meer tijd voor Orlando zou uittrekken en 3 dagen Miami zou doen.
In jullie geval heb je er ook nog NY voor zitten vandaar.

Wat ook nog een optie is, is dat je minder dagen naar NY toegaat 4 of 5 bv en dan die extra dagen in Miami stopt of zowel in Miami als Orlando...
Mogelijkheden, mogelijkheden.....

calypso
09-01-07, 18:22
Retour ticket naar Florida? maar we vliegen aan op New York dus niet echt een stopover toch..
Bij exitreizen is het ong. 800 euro voor 2 personen heen naar New York, terug vanuit Orlando (de binnenlandse vlucht is ong. 100 dollar dat komt er dan nog bij)
Wat Eric probeert te zeggen is pak een ticket naar Orlando met een gratis Stopover in New York.

BV met Delta.

Ik heb bv. via Delta dit jaar een vlucht geboekt voor 2 weken naar Orlando, met een gratis stopover op de terug weg in Atlanta waar ik dan nog een 2 weken blijf en dan weer terug ga naar amsterdam en op die manier dus een gratis stopover heb zonder extra kosten omdat het ticket gewoon voor Amsterdam-Orlando is!!

Mickey99
09-01-07, 20:43
Die gratis stopover is bij Exit-reizen gewoon te boeken maar je moet wel zelf aangeven wat je wilt. Wij hebben voor afgelopen september/oktober een offerte gevraagd aan Exit-reizen en direct een leuke aanbieding gehad.
Wij hebben toen € 460,00 per persoon betaald inclusief luchthavenbelasting + toeslagen betaald voor de vluchten:
1) Amsterdam - New York
2) New York - Orlando (5 dagen na de eerste vlucht)
3) Orlando - Amsterdam (via Atlanta, 2 weken na de 2e vlucht)

Ik vond het een hele mooie prijs.

daydreamy
09-01-07, 23:43
Die gratis stopover is bij Exit-reizen gewoon te boeken maar je moet wel zelf aangeven wat je wilt. Wij hebben voor afgelopen september/oktober een offerte gevraagd aan Exit-reizen en direct een leuke aanbieding gehad.
Wij hebben toen € 460,00 per persoon betaald inclusief luchthavenbelasting + toeslagen betaald voor de vluchten:
1) Amsterdam - New York
2) New York - Orlando (5 dagen na de eerste vlucht)
3) Orlando - Amsterdam (via Atlanta, 2 weken na de 2e vlucht)

Ik vond het een hele mooie prijs.

Wij willen dus precies hetzelfde ;) ik denk dat ik gewoon niet duidelijk genoeg ben geweest naar Exit-reizen toe, omdat ik niet wist wat een Stopover inhield.
Ik zal ze nogmaals een mailtje sturen en uitleggen wat ik precies wil.

En inderdaad is dat een hele mooie prijs ;)

Mickey99
10-01-07, 08:33
Ben benieuwd of de prijzen nu nog een beetje hetzelfde zijn...
Wij hebben toen overigens voor het eerst met Delta gevlogen en waren zeer tevreden over de vluchten en de service aan boord.

daydreamy
10-01-07, 14:29
Dit is de planning geworden, we hebben toch besloten om Miami eruit te laten, omdat we liever wat rustiger aan doen en het liefst vanuit 1 plek alles doen.
We zitten er dan ook hard over na te denken om een Villa te gaan huren in de buurt van Orlando 8)

Dag 1 = Aankomst NYC
Dag 2 = NYC
Dag 3 = NYC
Dag 4 = NYC
Dag 5 = NYC
Dag 6 = NYC
Dag 7 = Binnenlandse vlucht naar Orlando
Dag 8 = Orlando
Dag 9 = Orlando
Dag 10 = Orlando
Dag 11 = Orlando
Dag 12 = Orlando
Dag 13 = Orlando
Dag 14 = Orlando
Dag 15 = Terug naar Nederland

Heb meteen Exit-reizen even ge-emaild met onze veranderingen en gevraagd naar de stopover optie, wacht nog op bericht.

We willen in de dagen dat we in Orlando zijn de volgende parken gaan bezoeken:
Disney AK, Disney MGM, Disney Typhoon lagoon, KSC, Seaworld (toch maar wel ;) ) verder nog niets gepland, dat zien we daar wel :D
Kan niet wachten om te boeken! :D

daydreamy
11-01-07, 14:32
Heb meteen Exit-reizen even ge-emaild met onze veranderingen en gevraagd naar de stopover optie, wacht nog op bericht.


Bericht terug gekregen van Exit-reizen:

De volgende vluchten met Delta Air Lines zijn momenteel nog beschikbaar:
VLUCHTNR. DATUM: VAN: NAAR: V: A:
DL 81 13OCT AMSTERDAM NEW YORK JFK 0900 1120
DL1867 19OCT NEW YORK JFK ORLANDO 0850 1144
DL 22 27OCT ORLANDO ATLANTA 1430 1558
DL 38 27OCT ATLANTA AMSTERDAM 1730 0710

Reis inclusief:
- Vluchten volgense bovenstaand schema
- 8 dagen een Compact 4 deurs huurauto, inclusief het Platina pakket
Basisreissom 499,- euro pp
Luchthavenbelasting, veiligheidstoeslag en boekingskosten 195,- euro pp

Goede prijs? of valt dat wel mee?

Njit
11-01-07, 14:48
Kan de prijs van de vlucht hier niet uithalen maar dat is Exit-Reizen... Die tellen alles bij elkaar op.

8 dagen een Compact 4-deurs kost normaal gesproken 206 euro.
Alles bij elkaar zouden jullie 674 betalen. De vlucht zou dan dus 468 euro kosten.

Ik vind het altijd erg lastig om de prijzen van Exit-Reizen te beoordelen. Die 195 euro betaal je volgens mij altijd. Vind het iig knap dat ze precies het bedrag uitkomen wat er op hun Fly&Drive pagina staat.


Exclusief:

* luchthavenbelasting, veiligheidstoeslag en boekingskosten, circa € 195,- per persoonJe kan die vlucht trouwens zelf ook nakijken op Delta.com. Kiezen voor Multi-City (http://www.delta.com/booking/searchFlights.do?displayTripType=multicity).

Njit
11-01-07, 15:02
Net even zitten kijken en ik zie dezelfde tijden als Exit-Reizen had doorgegeven behalve de vlucht terug. Ik zie alleen 2 vluchten van Orlando via Atlanta naar Amsterdam met een overstaptijd van 7 uur.

Prijs bij Delta is trouwens 468 euro dus dat maakt niks uit :)

http://img154.imageshack.us/img154/3044/deltaem5.jpg (http://imageshack.us)

daydreamy
11-01-07, 15:05
Kan de prijs van de vlucht hier niet uithalen maar dat is Exit-Reizen... Die tellen alles bij elkaar op.

8 dagen een Compact 4-deurs kost normaal gesproken 206 euro.
Alles bij elkaar zouden jullie 674 betalen. De vlucht zou dan dus 468 euro kosten.

Ik vind het altijd erg lastig om de prijzen van Exit-Reizen te beoordelen. Die 195 euro betaal je volgens mij altijd. Vind het iig knap dat ze precies het bedrag uitkomen wat er op hun Fly&Drive pagina staat.

Je kan die vlucht trouwens zelf ook nakijken op Delta.com. Kiezen voor Multi-City (http://www.delta.com/booking/searchFlights.do?displayTripType=multicity).

Met die multi city kom ik op een bedrag van:
€417.22 full trip
+ €50.30 Taxes/Fees (http://www.delta.com/booking/retrieveFlights.do?dispatchMethod=retrieveFlights&hiddenFieldsId=fpzVXp6ZshE9RMO&checksum=1863823507&tSession=fpzVXp6ZshE9RMO&UIStatus=P&ts=1168520561791#) = €467.52

Dus het zit aardig in de richting ;)
Nu nog even met manlief overleggen (vooral de auto) en boeken maar! :D

Njit
11-01-07, 15:21
Blijf het altijd vaag vinden dat men daar niet gewoon de bedragen kan uitsplitsen. Als ik het goed bereken dan kost het dit:
Autohuur: 206 euro
Vlucht: 468 euro PP (inclusief tax) *2 = 936
Subtotaal: 1142
Boekingskosten: 246 euro
Totaal: 1388

daydreamy
11-01-07, 15:26
Blijf het altijd vaag vinden dat men daar niet gewoon de bedragen kan uitsplitsen. Als ik het goed bereken dan kost het dit:
Autohuur: 206 euro
Vlucht: 468 euro PP (inclusief tax) *2 = 936
Subtotaal: 1142
Boekingskosten: 246 euro
Totaal: 1388

boekingskosten 246 euro :shock:

Njit
11-01-07, 15:27
boekingskosten 246 euro :shock:

Ik heb de beide bedragen van hun opgeteld: (499 + 195) * 2 = 1388
Vlucht kost 468 euro inclusief tax (opgave Delta) = 936 euro totaal
Auto kost voor 8 dagen 206 euro (volgens hun eigen pagina)

Als ik dat van hun totaal-bedrag afhaal dan heb ik een verschil van 246 euro. Dat noem ik dan boekingskosten/overhead/winst

Door dus los de auto te huren bij USAReisen en los de vlucht te boeken bij Delta bespaar je dus meer dan 200 euro :)

daydreamy
11-01-07, 15:30
Door dus los de auto te huren bij USAReisen en los de vlucht te boeken bij Delta bespaar je dus meer dan 200 euro :)

Ooh ok ;)
begreep em ff verkeerd :D

Iig bedankt! :D

Njit
11-01-07, 15:38
Kan ook zijn dat ik een denkfout maak. Als iemand even wil meerekenen, graag :)
Autohuur-prijzen staan hier: http://www.exit-reizen.nl/reizen/huurautos/dollar_florida.html

Ta2 Gerrit
11-01-07, 15:40
Wij hebben het voor Oktober ook zo los gedaan, auto bij USAreisen, maar voor de vlucht toch Worldticketcenter gekozen. Die was nog net iets goedkoper (889,- v 2 personen) dan Delta zelf, ondanks mijn Skymiles membership :-(

calypso
11-01-07, 15:57
Kan ook zijn dat ik een denkfout maak. Als iemand even wil meerekenen, graag :)
Autohuur-prijzen staan hier: http://www.exit-reizen.nl/reizen/huurautos/dollar_florida.html
Njit heb het zelf ook nog eens nagerekend en je zit helemaal goed kom op hetzelfde neer.=D> =D>

Dus je spaart inderdaad 200 euries!!!

Heb trouwnes ook op dezelfde manier geboekt, ticket via Delta en auto via USAreisen.de, was gewoon goedkoper dan bij exit-reizen of AV of AE.
Je moet gewoon alle sites nagaan en je van de verschillende site de prijzen in een spreadsheet zetten dan kun je makelijk vergelijken.

daydreamy
11-01-07, 15:57
Kan ook zijn dat ik een denkfout maak. Als iemand even wil meerekenen, graag :)
Autohuur-prijzen staan hier: http://www.exit-reizen.nl/reizen/huurautos/dollar_florida.html

Heb het ook ff nagerekend en idd klopt je berekening ;)

Delta + auto = 1142
Exitreizen = 1388

Dus weer bewezen dat los boeken goedkoper is ;)

Njit
11-01-07, 15:59
Ach ja...als je het maar wazig genoeg neerzet in je offerte dan trapt men er nog in ook :)

daydreamy
11-01-07, 16:06
Ach ja...als je het maar wazig genoeg neerzet in je offerte dan trapt men er nog in ook :)

:lol: inderdaad!
ben jullie dan ook erg dankbaar, voor die 200 euro kunnen we beter iets leuks gaan doen daar ;)

Njit
11-01-07, 16:39
Het enige waar ik nog mee zit is dat het volgens mij niet exact dezelfde vlucht is..
Exit-Reizen boekt je op een vlucht later uit Orlando. Lijkt mij persoonlijk gunstiger dan degene die bij Delta staat (anders sta je 7 uur op Atlanta te kijken) maar die is bij Delta dus niet te boeken...

Edit: is toch wel te boeken :)

http://img145.imageshack.us/img145/4859/delta2fy3.jpg (http://imageshack.us)

Daydreamy: ik zou ze voor de lol eens mailen met de vraag waarom er zoveel verschil is.. Een Fly&Drive-reis hoort toch goedkoper te zijn?? :)

daydreamy
11-01-07, 17:26
http://img145.imageshack.us/img145/4859/delta2fy3.jpg (http://imageshack.us)

1 1/2 uur is ruim genoeg tijd voor een overstap toch?
en hoe zit het met je bagage, moet je die zelf opnieuw inchecken?



Daydreamy: ik zou ze voor de lol eens mailen met de vraag waarom er zoveel verschil is.. Een Fly&Drive-reis hoort toch goedkoper te zijn?? :)
:lol: zoiets was ik al van plan

Njit
11-01-07, 17:32
Zie hier: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2624

Mickey99 heeft exact hetzelfde gedaan als jullie nu ook doen. Ook via New York :)

SpaceAce
11-01-07, 18:27
Dit is overigens wat ik schreef over Exit-Reizen op 29 december 2004 in het topic Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets (http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=1722&postcount=20):


Ik ben dus (voor de verandering) NIET tevreden over Exit-reizen! Zowel over hun manier van communiceren als het aanbod welke ze ons voorschotelden.

Wij hebben vorige week via de mail een offerte aangevraagd bij Exit-reizen. Wij zijn ons namelijk aan het voorbereiden op een reis naar de Westkust van USA (sorry, geen Florida dit keer) :grin:

Onze offerte bestond uit de vliegtickets, autohuur en de eerste overnachting in San Francisco.

Wat kregen we terug? Een mailtje met de totale kosten (geen specificatie of iets dergelijks dus). Vergelijken of er ergens anders goedkopere vliegtickets of autohuur te krijgen was, zat er niet in. Wij zijn hiermee ook niet accoord gegaan. Het was namelijk wel een behoorlijk bedrag en dan willen we ook weten waaraan we dat uitbesteden.

<knip>

Het derde mailtje van hun stond uiteindelijk alles mooi gespecificeerd. Wat bleek: via vliegtarieven.nl zagen we dat Exit-reizen voor dezelfde vlucht 39 euro p.p. meer hadden gerekend en voor de luchthavenbelasting 55,17 euro p.p. meer.Ofwel, bij ons hadden ze 94,17 per persoon (=188,34 euro totaal) aan vliegtickets meer gerekend.

Hiervoor moesten we wel een paar keer voor over-en-weer mailen, aangezien ze in eerste instantie de gespecificeerde kosten niet wilden geven ("het betrof een pakketreis, dus konden ze het niet specificeren, want pakketreizen zijn altijd goedkoper omdat het combitarieven heeft" typte ze). Uh-huh.

calypso
11-01-07, 19:18
Het enige waar ik nog mee zit is dat het volgens mij niet exact dezelfde vlucht is..
Exit-Reizen boekt je op een vlucht later uit Orlando. Lijkt mij persoonlijk gunstiger dan degene die bij Delta staat (anders sta je 7 uur op Atlanta te kijken) maar die is bij Delta dus niet te boeken...

Edit: is toch wel te boeken :)



Wilde net zeggen wel te boeken maar toen zag ik je edit.
Had hetzelfde probleem met mijn boeking maar toen ik een paar keer opnieuw keek kwam er steeds betere tijden bij Delta :-)

Mickey99
11-01-07, 19:39
Ik zou gewoon geen fly & drive boeken. Volgens mij zit daar het verschil. Je betaald bij een fly & drive een bedrag per persoon. Dus in principe betaal je dan per persoon voor de auto??? Ik denk dat losse vlucht en de auto apart voordeliger uitkomt.

Wij hebben zoals ik al eerder schreef wel geboekt bij exit-reizen maar gevraagd om 2 tickets via New York naar Orlando en apart daarvan een auto. De auto hadden we bij Dollar en het was een Groep C4 voor € 170,00 per week en € 36,00 per dag. De auto hadden we overigens alleen in Orlando. In New York hebben we geen auto gehuurd.

We waren toen voor de totale reissom over de periode 29 september tot en met 19 oktober (tickets + luchthavenbelasting + 15 dagen autohuur en reserverings/boekingskosten)
€ 1.296,00 kwijt.