PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema suzie1: Golf van Mexico 2007



suzie1
08-01-07, 12:54
hallo allemaal,
over 2 daagjes vertrekken wij naar florida en ben maar niet achter de computer weg te slaan. zo leuk om alles te zoeken!!
Maar waar ik maar niet uitkom is het volgende:

we willen vanaf naples langs de golf van mexico naar clearwater rijden in 4 dagen. Ik heb wel allerlei leuke plaatsjes daartussen gevonden, maar welke is nou echt de moeite om te blijven? Er zijn namelijk zoveel strandjes, en ze lijken me allemaal even prachtig.
het gaat ons puur om een beetje te ontspannen , maar we willen wel naar wat leuke eettentjes evt met live muziek/bands.
Wie kan ons iets aanraden?

bedankt voor de moeite!

Ta2 Gerrit
08-01-07, 13:48
Dat is eigenlijk maar een paar uur rijden, dus waarom gebruik je de eerste dag niet om de hele route te doen zodat je kunt snuffelen aan de aanliggende plaatsen en van daar uit een keus te maken waar je langer wil zijn.
Veel Amerikagangers doen het andersom, ze willen in één dag een afstand rijden waar je eigenlijk 4 dagen voor nodig bent. Jullie hebben dus een luxeprobleem ;-)

Michael66
08-01-07, 19:48
Tip: Rijd een stukje door naar Tarpon Springs. Een heel leuk stadje dat is opgericht door Griekse sponsduikers. Neem de trolley voor een anderhalf uur durende rondreis door Grieks-amerika. En dan ergens lekker eten, maar dan op de grieks-amerikaanse manier. Leuk, maar absoluut "anders".

Ook leuk om een halve dag door te brengen aan de westkust: Weeki Wachee Springs. Authentiek AMerikaanse ontspanning.

Maar wat Eric al eerder meldde: 4 dagen doen over een afstand die in een paar uur is te overbruggen lijkt mij een beetje zonde van je Florida-tijd. Maar dat is uiteraard persoonlijk. Ik maak nl. ook op uit je berichten dat jullie veel plezier halen uit het vinden van leuke plekjes. Dus daarmee wens ik je ook: fantastisch veel plezier!!

hat's Florida: Havin' Fun!

suzie1
08-01-07, 22:50
dankjewel voor jullie reacties. heb al gekeken en dat ziet er inderdaad heel leuk uit. En ja, het is inderdaad maar een paar uurtjes dus kunnen we ook best even die route rijden en dan alsnog beslissen.
ik denk dat we in clearwater een paar dagen gaan luieren op het strand, alvorens we richting de pretparken gaan. zijn we goed uitgerust!

aftellen nu, want overmorgen zitten we in het vliegtuig!!!!
nogmaals bedankt vor jullie reacties.