PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Heleen07



heleen07
07-01-07, 20:44
Hallo allemaal,

Na met veel plezier de vele tips en reisverslagen gelezen te hebben, stel ik mij hierbij voor. Ik ben Heleen en ben 1 keer in Miami geweest.
Mijn vriend en ik hebben ervoor gekozen onze huwelijksreis in Florida door te brengen......alle tips zijn uiteraard welkom :razz:

Programma:

18 juni Amsterdam - Orlando, na aankomst auto afhalen
7 nachten villa met zwembad in Kissimmee
4 dagen Magic your way ticket en park hopper bijgereserveerd.

25 juni 1 nacht Clearwater - Hilton Clearwater Beach

26 juni 2 nachten Hotel The Inn on Fifth - Naples

28 juni 2 nachten Hotel Ocean Key - Key West

30 juni 2 nachten Hotel The Palms - Miami

2 juli 5-daagse cruise Majesty of the Seas naar Bahamas

6 juli 1 nacht Hotel The Ritz Carlton - Miami

7 juli Miami - Amsterdam

Als jullie tips hebben of ervaringen hebben met de hotels graag!
Welke parken zijn naast de 4 themaparken een must om te zien? En blijf een vrouw 8-[, tips over outletstore's in en vlakbij Orlando zijn ook welkom.

Alvast bedankt voor de reactie's.

groetjes Heleen

Mickey99
07-01-07, 20:53
Welkom op dit leuke forum!

Geweldige huwelijksreis hebben jullie gepland!
Florida is bij uitstek een fantastische plek voor een huwelijksreis en ik kan het weten ;-)

Naast de Disneyparken zijn Seaworld en Universal Studio's ook leuk om te bezoeken tijdens jullie verblijf in Orlando.

Ik heb geen ervaringen met jullie hotels maar voor het winkelen kun je in ieder geval tijdens jullie verblijf in Orlando naar de Florida Mall en naar Premium Outlet gaan en in de buurt van Miami kun je naar Aventura Mall of naar Sawgrass Mills.

In ieder geval alvast veel plezier en succes met alle voorbereidingen van jullie huwelijk en deze geweldige reis!

Groetjes,
Sonja

Eric
08-01-07, 00:14
Hallo Heleen, hartelijk welkom op dit forum.
Wat een geweldige reis gaan jullie maken, ik ben echt jaloers.
Vooral die cruise op de majesty: geweldig.
Eric

calypso
08-01-07, 08:12
Welkom op dit forum en veel plezier met het maken van jullie reis

BYT
08-01-07, 22:32
Hai Heleen,

Ik heb geen tips voor je maar gezien dat wij bijna dezelfde reis doen als jullie maar dan ondersom denk ik dat jullie een TOPPIE vakantie gaan hebben, en zeker als huwelijksreis.

Groetjes Yvonne