Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bolo
volgend jaar willen wij met ons gezinnetje een week naar florida.
al zoekende kwam ik op deze site en nu ik gek ben op forums :razz: heb ik me gelijk maar even aangemeld!
Alle adviesjes en tips wat je kan doen met 2 kinderen ( 6-10) zijn welkom!
leuke voordelige hotels/motels, disney en andere parken enz, enz.
We hebben nog even maar ..beter vind het heerlijk om al een beetje beeld te krijgen wat we straks allemaal kunnen gaan doen binnen ons budget!
toedels
Hallo Bolo, welkom op dit gezellige forum.
Ik raad je aan (eerste tip) om eens lekker rond te neuzen op het forum en vooral de zoekfunctie (tweede tip) goed te gebruiken.
Ongetijfeld blijven er dan nog vragen over, en die zullen we zeker proberen te beantwoorden.
Eric
Welkom op dit forum Bolo.
Sluit me bij Eric aan lees veel topics door op dit forum en als je vragen hebt stel ze gerust je zult zeker antwoord krijgen.
Welkom op dit leuke forum!
Tips om met kinderen van 6 en 10 jaar in Forida te gaan doen: Walt Disneyworld bezoeken! Succes gegarandeerd.
Een week is niet lang maar als je je van tevoren goed voorbreid en een leuk schema maakt kun je een hoop leuke dingen doen en zien. Veel plezier met de voorpret en alle voorbreidingen.
Groetjes,
Sonja
pascalbrouwers
08-01-07, 19:50
Ja waar moet ik mee beginnen.
Moet ik je ook welkom heten:-P
Er zijn er alweer een hoop voor mij geweest.
Welkom welkom.
Mijn tip voor jullie.
1 week Florida is kort kort en nog eens kort.
Maar beter kort en goed, dan niet :D
Ik zou als ik jullie was orlando aandoen en daar de hele vakantie verblijven.
Daar is zoveel te doen, dat je er gerust weken kunt vertoeven.
Je krijgt daar geen spijt van, en jullie kids zijn een weekje in "heaven".......
Tips voor hotels.
Kijk eens op de site van American Vacation of American estates.
Deze 2 reisbureaus zijn goedkoop en goed.
Er zijn er natuurlijk meer, maar ik persoonlijk heb zeer goede ervaringen met deze 2.
Je kunt ze ook bellen, en ze helpen je met alles.
Zij hebben zeer veel ervaring, zij kunnen je goed adviseren.
Dit is zeker handig als je kort gaat.
Goedkope hotels zijn er in overvloed,dus dat zal het probleem niet worden.
Als je een hotel neemt in disney zelf, zou je rond de 90 euro's per nacht (afhankelijk vh seizoen) al kunnen slagen.
Auto heb je dan niet nodig, je maakt dan gebruik vh transport systeem van disney.
Als je vragen hebt schiet er maar op los.
De antwoorden komen meestal vanzelf.
Groet,
Pascal
Door veel reisverslagen en foto's te bekijken kun je je een goed beeld vormen van wat er allemaal te doen is. De een houdt van pretparken, de ander juist van urenlang shoppen. Orlando bied voor ieder wat wils..
Op Youtube (http://www.youtube.com/results?search_query=orlando+florida&search=Search) en Google Video (http://video.google.nl/videosearch?q=orlando+florida) zijn ook veel leuke filmpjes te vinden. Hieronder vast wat stukjes:
'Top 7 Must Sees in Disneyworld' (deze draaien ze in de hotels in Disneyworld).
Misschien dat je hier een beetje een idee mee krijgt van wat er allemaal in Disneyworld te doen is? (film is van 2005, er is inmiddels een nieuwe achtbaan bij gebouwd in Animal Kingdom).
-3565027122658478429
Promo-film van Busch Gardens
-6910003306060790406
Nou, je bent bedankt. Nu wil ik echt weer naar Busch Gardens en moet ik m;n vrouw+kid weer zien over te halen om daarheen te gaan ..... allemaal energie die ik liever in Florida spendeer .....
bedankt voor al jullie reacties!! Ben nog nieuwsgieriger geworden..misschien kunnen we er 10 dagen van gaan maken :-k
ga me dus verdiepen in allelei links en verhalen om zo een goed in elkaar passend geheel te krijgen en dan zal ik ongetwijfeld weer vragen hebben!
Bedankt,!!
DAt filmpje van stacy komt mij nu toch wel de s... uit!!
Ik heb het iedere dag moeten horen jaar in jaar uit hahaha.
Maar ik heb het er wel weer voor over hoor!:-$
Quote: Love aerosmith , Love rollercoasters duh!