PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: juud



juud
06-01-07, 09:30
Ik ben dus Judith (27), ik ga samen met mijn man(27) en een ander stel (28,26) naar florida voor 3 weken. Ik heb me hier aangemeld, omdat ik hoop dat ik meer mensen kan vinden die verstand hebben van het reizen naar Florida, en dan vooral het rondtrekken zonder iets te regelen. Wij gaan 28 april weg en willen eigelijk alleen de vlucht en de eerste slaapplaats regelen. Ik probeer dus mensen te zoekn omhun ervaring met ons te delen.

calypso
06-01-07, 09:35
Hallo Judith, welkom op dit leuke forum, samen met je man.
Je zult hier genoeg mensen vinden die ervaringen en tips met je kunnen delen.

Veel plezier

pascalbrouwers
06-01-07, 09:42
Ik ben dus Judith (27), ik ga samen met mijn man(27) en een ander stel (28,26) naar florida voor 3 weken. Ik heb me hier aangemeld, omdat ik hoop dat ik meer mensen kan vinden die verstand hebben van het reizen naar Florida, en dan vooral het rondtrekken zonder iets te regelen. Wij gaan 28 april weg en willen eigelijk alleen de vlucht en de eerste slaapplaats regelen. Ik probeer dus mensen te zoekn omhun ervaring met ons te delen.

Welkom welkom op dit forum.

Mensen met verstand van florida zul je hier in overvloed vinden.

Rondtrekken in Florida hoeft op zich geen probleem te zijn.
Hotel,motel,inns genoeg.
En de prijzen vallen ook nog wel mee.
Je moet er alleen rekening mee houden dat er geen feestdag tussen valt, dan zou je nog wel eens pech kunnen krijgen.
Bij veel tankstations winkels etc liggen kortingscoupons in overvloed, daar staan vele hotels in die je korting geven.

Zorg er wel voor dat jullie voor de eerste nacht en verblijf hebben.
Bij de Douane moet je je verblijfsadres geven vd eerste nacht.

Ieder geval veel leesplezier.
De goudentip die ik je als eerste kan geven = gebruik zeker de zoekfunctie.
Veel vragen zijn al een keer de revue gepasseerd.

Als je de globale route al uitgestippeld hebt. laat die dan even weten = gemakkelijker met tips te geven.

Groet,
Pascal