PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tom Erkens



T. Erkens
05-01-07, 15:08
Hallo allemaal,

Ik ben Tom Erkens, ben 23 jaar, en woon in het zuiden van het land (Landgraaf, Limburg).

Ik ben in 2004 voor het eerst naar Amerika gegaan en heb sindsdien het bekende 'Amerika virus' ;-).

Ik heb destjds een rondreis van 18 dagen gemaakt in het Zuid-westen van Amerika, Vertrokken in LA en vanuit daar een rondreis gemaakt. (oa. Las Vegas Grand Canyon, SF, Tucson, Sedona, Phoenix, Sedona, Yosimity NP, etc).

Dit heeft me zo goed bevallen dat ik voor het jaar erna weer een reis in elkaar heb gezet (ditmaal van 23 dagen), opnieuw naar het Zuid-westen van Amerika, en opnieuw beginnend in LA. (LA-Palm Springs-San Diego-Phoenix-Page-Lake Powell-Monument Valley-Mesa Verde-Durango-Denver-Aspen-Moab-Arches NP-Bryce NP-Zion NP-Las Vegas-LA).

Het jaar daarna heb we een jaartje overgeslagen en gespaard voor dit jaar. Dit jaar gaan we naar Florida. Ik hou vooral van de natuur, de afwisseling en het shoppen. De meeste andere op dit forum maken na het lezen van alle reisverslagen vooral rondreizen die niet hoger komen dan Sint Augustine. Onze route komt wel door de ''Panhandle''.
Onze Route is als volgd:

Dag 1: Dusseldorf - Miami
Dag 2: Miami
Dag 3: Miami
Dag 4: Miami - Key West
Dag 5: Key West - Key Largo
Dag 6: Key Largo - Fort Meyers
Dag 7: Fort Meyers
Dag 8: Fort Meyers - Clearweater (Beach)
Dag 9: Clearweater (Beach)
Dag 10: Clearweater (Beach) - Tallahassee
Dag 11: Tallahassee - Panama City (Beach)
Dag 12: Panama City (Beach) - Pensacola
Dag 13: Pensacola
Dag 14: Pensacola - Tallahassee
Dag 15: Tallahassee - St. Augustine
Dag 16: St. Augustine - Orlando
Dag 17: Orlando
Dag 18: Orlando
Dag 19: Orlando
Dag 20: Orlando
Dag 21: Orlando - Ft. Lauderdale
Dag 22: Ft. Lauderdale
Dag 23: Ft. Lauderdale - Miami - Dusseldorf

Als jullie tips voor mij hebben zijn die natuurlijk van harte welkom. En als er vragen zijn (met name over het Westen van Amerika), gewoon stellen!

Groetjes Tom

Njit
05-01-07, 16:53
Welkom op dit gezellige forum. Je hebt een leuke reis gepland.
Vragen over het westen stel ik meestal op het AllesAmerika forum (http://www.allesamerika.nl/forum/) :)

calypso
05-01-07, 17:36
Welkom op dit leuke forum, en leuk om weer een Limburger te zien. :-)
Mooi schema heb je daar, ziet er goed uit, met veel afwisseling. Alvast veel plezier met de reis.

Mickey99
05-01-07, 18:58
Welkom op dit leuke forum! Je zult hier inderdaad veel tips en ervaringen kunnen lezen over je geplande reis. Je route ziet er goed uit!

Als liefhebber van natuur en shoppen kun je jezelf in Florida prima vermaken. Alvast veel succes met alle voorbereidingen en veel lees- en postplezier hier op het forum!

Groetjes,
Sonja

2lingmams
05-01-07, 20:46
Hoi Tom,

Welkom op dit geweldige forum.
Ziet er zeer goed uit je schema.

Wel grappig, ik heb mijn Tom in Landgraaf leren kennen.

Groetjes Patries