PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: XL1067



xl1067
31-12-06, 13:26
Ik ben Robert Jan en ben bijna 23 lentes jong. Na al een keer in mijn eentje voor de middelbare school naar Minneapolis (Minnesota) te zijn geweest, ben ik afgelopen november voor het eerst in Florida geweest. Het plan was om voor mijn moeder zestigste verjaardag op vakantie te gaan en eerst was het plan om naar de Big Apple te gaan tot dat het mij een beter plan leek om naar Florida te gaan (voornamelijk i.v.m. met het weer). We hadden een villa gehuurd in Davenport en hebben het die twee weken ontzettend naar ons zin gehad. Op de dag dat we thuis waren (natuurlijk weer enigzins deppresief :D ) meteen maar weer besloten om in de zomer (14 juni t/m 5 juli) wederom naar hetzelfde huis te gaan in Davenport. De reis is nog niet geboekt maar dat gaat binnenkort zeker gebeuren.

Ik denk dat de liefde is begonnen en het zal hopelijk nog wel een tijdje duren voordat het over is (de portomonnee zal er minder blij mee zijn). Na tientallen jaren elke zomer te vertoeven aan de Cote d'Azur is het wel een verandering maar ik vind het geen vervelende ontwikkeling.

Eric
31-12-06, 14:45
Welkom op het forum, geheim agent XL 1067, en we hopen nog veel van je te horen !!!
Eric

Karin17
31-12-06, 15:09
Welkom XL1067!!!
Wij gaan deze zomer voor het eerst naar Florida en naar een villa in Davenport. Wij hebben al geboekt en de villa is er één in Royal Palms. Ben jij daar misschien ook geweest?
Veel plezier op dit forum!!!
Karin

xl1067
31-12-06, 17:58
@ Eric: Thanks, ik zal regelmatig langskomen om weer een beetje in de sfeer van Florida te blijven (kan echt niet wachten tot juni :cry:)!


@Karin: Wij zaten in Highgate park (in de gezamelijke residence van Legacy Park). Dichtbij een grote Wallmart, Bank of America, diverse drive thru's (o.a. Taco Bell en Burger King) en twee tankstations. Wij zaten met een kleine 30 minuutjes op het parkeerterrein van de Florida Mall en op een kwartiertje van de disney parken. Prima ligging, nette mensen, goed onderhouden estate met (wat je toch een geruster gevoel geeft) overal muren eromheen en een automatisch toegangshek.

calypso
31-12-06, 18:51
Welkom op dit forum en veel plezier met de geplande vakantie en het boeken ervan :-)