PDA

Bekijk Volledige Versie : Hulp gezocht!!



mireille
05-01-05, 20:46
Hoi allemaal,

eind februari gaan manlief en ik er 10 dagen tussenuit naar Orlando.Voor mij is het de eerste keer naar Amerika, voor mijn wederhelft niet, maar hij is altijd voor zijn werk daar geweest, en dan is er weinig tijd om echt te gaan rondtouren....tenminste dat vertelt hij altijd!

Mijn vraag is, kunnen jullie me een beetje op weg helpen, wat zijn echte aanraders, en wat niet, etc etc.!

Alvast hartelijk bedankt voor de reactie's!

Groeten Mireille :wink:

Njit
05-01-05, 21:10
Mijn vraag is, kunnen jullie me een beetje op weg helpen, wat zijn echte aanraders, en wat niet, etc etc.!


wat de aanraders zijn is voor iedereen verschillend. De een houd van pretparken, de ander gaat voor de natuur en dan heb je ook nog de shop-o-holics :)

Ik raad je dan ook aan om een aantal reisverslagen door te lezen. Ook zijn er diverse topics die over hetzelfde onderwerp gaan. Maak daarna een soort planning en post die hier.
Met gerichte vragen kunnen we je wat beter helpen. Nu is het nog een beetje te algemeen :)

Veel plezier met lezen!

rvd4always
08-01-05, 18:29
Zeker ff naar Seaworld gaan als je in Orlando bent.
Als je ff een dag relaxen wil en je houdt van zwemmen ga dan naar Blizzard Beach of Typhoon Lagoon, zie voor meer info mijn site :idea: ,

Suc6,

René

51Vegas
10-01-05, 15:17
Hoi, wanneer gaan jullie precies ? Wij gaan 24 februari voor de 3e keer naar Orlando. Wijzelf vinden Epcot geweldig en gaan er weer naar toe.

rvd4always
11-01-05, 16:34
Persoonlijk vind ik Epcot zwaar tegenvallen! Seaworld blijft bij mij nr. 1

mireille
12-01-05, 20:26
Hoi allemaal,

even reageren op jullie antwoorden, we vertrekken 22 februari! Gevraagd werd waar onze interesses voornamelijk naar toe gingen, en dat is nog niet zo makkelijk.....wat dat zijn er heel veel, en de tijd dat we er zijn ( 8 dagen) is vrij kort.

We vinden het heerlijk om af en toe heerlijk te niksen met een boek in de zon, maar een wandeling in een mooie omgeving vinden we ook heerlijk.
Wat mezelf betreft vindt ik het heerlijk om eens lekker te gaan shoppen, maar mijn wederhelft staat daar niet om te springen!
En misschien klinkt het achterlijk :D maar ik wil dat typische "amerikaanse" gevoel ervaren. Wat dat ook moge zijn!! :lol:

Hartelijke groet,

Mireille :P

Njit
12-01-05, 20:40
Wat mezelf betreft vindt ik het heerlijk om eens lekker te gaan shoppen, maar mijn wederhelft staat daar niet om te springen!

Ga lekker naar de Florida Mall.. Stop je je wederhelft in dit apparaat en ga jezelf lekker shoppen :)

http://home.planet.nl/~njitter/florida2004/fotoindex/orlando/florida.mall/slides/04_massage_douche__linda_-_01.jpg

SpaceAce
12-01-05, 20:49
Stop je je wederhelft in dit apparaat

Jaja... En jou kreeg ik er met geen mogelijkheid in :mrgreen:

(terwijl ik het eigenlijk best wel heel erg lekker vond) :wink:

Njit
12-01-05, 20:50
Stop je je wederhelft in dit apparaat

Jaja... En jou kreeg ik er met geen mogelijkheid in :mrgreen:

(terwijl ik het eigenlijk best wel heel erg lekker vond) :wink:

nah...ik vond die trilkussentjes ook wel lekker :)

mireille
12-01-05, 23:54
Stop je je wederhelft in dit apparaat

Jaja... En jou kreeg ik er met geen mogelijkheid in :mrgreen:

(terwijl ik het eigenlijk best wel heel erg lekker vond) :wink:

nah...ik vond die trilkussentjes ook wel lekker :)

En ik mezelf nu maar afvragen wat dit in hemelsnaam voor ding is...... :o

Njit
13-01-05, 00:25
http://www.mailtribune.com/archive/2001/december/photos/123101n2.jpg

Hier een andere foto (niet van ons). Dit is het oude model...

Even een quote van ons reisverslag:

Spaceace

Ook stond er ergens in het midden van het centrum een aanbieder van Hydro-Relax massage. Je ligt dan in een soort spaceshuttle en er wordt dan met harde waterstralen op je achterkant gespoten. Uiteraard lig je wel veilig onder een soort zak. Ik moet zeggen: dit was echt erg lekker!

mireille
13-01-05, 10:00
Lachen...... :D ik heb jullie reisverslag gelezen, en ik vroeg me al af hoe je nu droog blijft in zo'n apparaat!!

Zit nu net helemaal nog gebroken achter de computer(te laat naar bed!) en dan is een heerlijke massagen natuurlijk niet weg....?!

Groeten Mireille

ekkie50
27-03-05, 16:05
Ik sluit me geheel aan bij de opmerking van Njit dat je eerst voor jezelf even op een rijtje moet zetten waar je voorkeuren naar uitgaan.

Reden: je gaat naar een gebied waar ongelofelijk veel is te zien en te doen!

SpaceAce
27-03-05, 17:47
Ik sluit me geheel aan bij de opmerking van Njit dat je eerst voor jezelf even op een rijtje moet zetten waar je voorkeuren naar uitgaan.

Reden: je gaat naar een gebied waar ongelofelijk veel is te zien en te doen!

Beetje laat komt je bijdrage wel :)

Ze vertrokken 22 februari voor 8 dagen. Dus ik mag toch wel aannemen dat ze alweer terug zijn... :)