Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bianca & Vincent

BiVi
30-12-06, 05:38
Hoi,
Ik heb al heel vaak op dit forum mee zitten lezen omdat Amerika en met name Florida ons al een jaar of 10 helemaal geweldig lijkt.
We zijn al jaren van plan om op vakantie te gaan naar Florida maar verder dan dit plan zijn we eigenlijk niet gekomen,doordat we het altijd maar weer uitstellen.Maar in 2007 gaat het er dan eindelijk van komen ook wij gaan onze droom in werkelijkheid brengen,we reizen in september voor 16 dagen naar Florida ,samen met een ander stel vrienden, en zijn dan hoofdzakelijk in Orlando.
De reis moet nog wel geboekt worden maar waneer de vrije dagen geregelt zijn bij de werkgevers gaan we boeken.

Tot die tijd snuffel ik lekker dit super forum rond,om alvast wat tips en ervaringen te lezen.

Een vakantierijk 2007 gewenst.

Greetz Bianca & Vincent

calypso
30-12-06, 08:26
Welkom Bianca & Vincent,

Zie dat jullie ook plannen in September te gaan leuk ik ben er dan ook 2 weken :-)
In ieder geval heel veel pleier met het boeken, zoals je al hebt kunnen lezen hier zijn er genoeg tips waar je informatie over je trip kunt vinden. Maar mocht je vragen hebben stel ze gerust.

Happy new year.

Mickey99
30-12-06, 14:03
Welkom op dit leuke forum!

Voor tips en ervaringen zijn jullie hier aan het juiste adres. Leuk vooruitzicht hoor! Als je ergens zo lang naar uitkijkt is het straks helemaal geweldig.

Veel lees- en postplezier en succes met de voorbereidingen.

Groetjes,
Sonja