PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: pieterpostma

pieterpostma
28-12-06, 21:39
Hallo, Pieter en Annie Postma.
Dit jaar 2006 zijn we op vakantie geweest in en rond San Francisco en benieuwd geworden wat er daar nog meer is...
Toevallig is nu ons reisdoel Florida geworden.
Vertrek 2 april 2007 met Martinair. 's Avonds hopen we na een rechtstreekse vlucht onze Chevrolet Aveo op te halen bij Alamo om vervolgens te rijden naar Kissimmee. Daar hebben we een townhouse gehuurd bij Venetian Bay. Daar blijven we 10 dagen. Daarna gaan we op de bonnefooi een tocht maken. We willen in ieder geval bezoeken Naples, Sarasota,Fort Lauderdale, Miami en wat we maar tegenkomen.
We hebben over Key west nog gedubd, maar wat ik ervan lees denk ik dat het de reis niet waard is. Het is voornamelijk het heen enweer rijden over een saaie weg wat ons tegen staat. Tot zover.

Oant sjen.
(uit Fryslan dus)

calypso
28-12-06, 22:58
Welkom op dit leuke forum, en veel plezier met de voorpret van je reis naar Florida.

Wat betreft Key West is natuurlijk wel persoonlijk, de weg erna toe is inderdaad lang maar saai wil ik het niet noemen, is een hele ervaring om langs al deze eilandjes te rijden en over al die bruggen, een geweldig uitzicht ook nog. Maar ja zoals gezegd het is persoonlijk.

Michael66
29-12-06, 01:44
Als je de rit naar Key West te lang vindt kun je er ook voor kiezen om met de boot vanuit (iets onder) Naples te gaan. Voor $119 pp heb je dan een leuk tochtje. Zie http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=24144&postcount=11

Mickey99
29-12-06, 07:24
Hallo Pieter en Annie,

Welkom op dit leuke forum. Je zult hier heel veel info kunnen vinden (en vragen) over jullie reis naar Florida. De weg naar Key West toe is inderdaad wel lang maar ook wel erg mooi. Al die verschillende eilandjes, mooie huizen en o.a. de 7 mile bridge maakt de reis er naar toe niet saai. Verder is Key West erg leuk qua sfeer maarja het is inderdaad persoonlijk. Er is verder genoeg moois te zien in Florida, dus voor elk wat wils.

Alvast veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Sonja

Eric
29-12-06, 10:18
Als jullie Kew West in jullie schema kunnen inpassen, zou ik het zeker niet overslaan, en er 1 nacht overnachten, zodat je het sfeertje bij zonsondergang en erna in Duvalstreet kunt meemaken.
Over de weg ernaartoe kun je uiteraard van mening verschillen, maar ik vind het juist heel leuk, niet alleen door het uitzicht, maar ook door de medeautomobilisten, met hin megacampers en boten op trailer achter hun auto.
Meer dan zat te zien.
Eric