PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: kokontsc

kokontsc
26-12-06, 12:36
Hallo allemaal.

Wij zijn helemaal groen, nat achter de oren, maar ik vond het toch leuk mij hier aan te melden op dit forum.

Zelf zijn wij helemaal gek van Disney Parijs en ik heb daar zelf nog een website (http://dlpinfo.nl) aan besteed. Deze is nog niet af trouwens.

Wij zijn op 8 januari 12,5 jaar getrouwd en wij zijn al maanden bezig om een leuke vakantie te boeken. Zelf wil ik al jaren naar Florida, maar ja.. het moet er wel van komen.

Totdat wij een twee weken geleden langs het reisbureau kwamen. 9 dagen Florida voor een ongelovelijke lage prijs!!

Wij dus boeken!!

We gaan in januari dan ook voor een bliksembezoek naar Florida. We gaan het meest doen in Orlando, maar wij gaan ook een dagje naar Siesta Key en Key Largo. Veel in de auto, maar ja. Wel een glimp opgevangen. De rest is Disney!

Leuke tips zo op het forum! Leuk dat er zo veel mensen zijn die de ervaringen willen delen. :cool: Ik ga me hier vast thuis voelen

Njit
26-12-06, 12:46
Welkom op het forum! Als je DLRP al helemaal geweldig vind dan kun je je lol op in WDW :)

9 dagen is iig niet echt lang maar voor een eerste indruk prima. En de meesten gaan na deze eerste kennismaking nog wel een keer \\:D/

ps, wat hield de aanbieding bij het reisburo in?

kokontsc
26-12-06, 12:50
De aanbieding was: Orlando + huurauto, 1 overnachting voor 259,-- euro. De rest moest je zelf regelen.

Met alle toeslagen, LDW, etc + luchthavenbelasting waren we voor z'n tweetjes 1000,-- euro kwijt. We hebben goedkoop hotelletjes en appartement er bij geregeld, dus we zijn redelijk goedkoop op weg....

Njit
26-12-06, 12:53
Dat valt idd best mee ja.. Januari is ook een ideale tijd om WDW te bezoeken. De parken zijn dan niet druk dus je kunt alles op je gemak doen.

Gaan jullie voor de sfeer of de heftige attracties (achtbanen etc)?

pascalbrouwers
26-12-06, 12:54
Hallo allemaal.

Wij zijn helemaal groen, nat achter de oren, maar ik vond het toch leuk mij hier aan te melden op dit forum.

Zelf zijn wij helemaal gek van Disney Parijs en ik heb daar zelf nog een website (http://dlpinfo.nl) aan besteed. Deze is nog niet af trouwens.

Wij zijn op 8 januari 12,5 jaar getrouwd en wij zijn al maanden bezig om een leuke vakantie te boeken. Zelf wil ik al jaren naar Florida, maar ja.. het moet er wel van komen.

Totdat wij een twee weken geleden langs het reisbureau kwamen. 9 dagen Florida voor een ongelovelijke lage prijs!!

Wij dus boeken!!

We gaan in januari dan ook voor een bliksembezoek naar Florida. We gaan het meest doen in Orlando, maar wij gaan ook een dagje naar Siesta Key en Key Largo. Veel in de auto, maar ja. Wel een glimp opgevangen. De rest is Disney!

Leuke tips zo op het forum! Leuk dat er zo veel mensen zijn die de ervaringen willen delen. :cool: Ik ga me hier vast thuis voelen

Groen,groener het groenst.
Dit gaat toch niet op voor jou Disney ervaring.
Leuk de site die je hebt gemaakt van Parijs \\:D/

Nou ja wat Florida betreft :-P who cares.

Iedereen is groen als je voor de eerste keer gaat.

Ieder geval van harte welkom op dit forum.

Als je vragen hebt, laat het maar weten, de antwoorden komen van zelf.

De zoekfunctie werkt super, daar er al veel vragen gesteld zijn.

Groet,
Pascal

kokontsc
26-12-06, 12:55
Eerlijk gezegd: beiden. We zullen echter ons wel gaan concentreren op de wat heftigere attracties.

We kijken heel erg uit noor de Tower of Terror. Deze wordt nu gebouwd in Parijs, maar dat hebben de al mooi een keer in de pocket....

kokontsc
26-12-06, 12:57
Groen,groener het groenst.
Dit gaat toch niet op voor jou Disney ervaring.
Leuk de site die je hebt gemaakt van Parijs \\:D/

De zoekfunctie werkt super, daar er al veel vragen gesteld zijn.

Groet,
Pascal

Dank je!

Wat betreft Disney... ehh... we zijn er al een keer op 15 geweest....

Ik heb al aardig wat info zo links en rechts... Erg leuk.

pascalbrouwers
26-12-06, 13:00
Eerlijk gezegd: beiden. We zullen echter ons wel gaan concentreren op de wat heftigere attracties.

We kijken heel erg uit noor de Tower of Terror. Deze wordt nu gebouwd in Parijs, maar dat hebben de al mooi een keer in de pocket....

Vlg's mij is hij in Parijs pas klaar in 2008.
Klopt dit.
Hij hoort echter bij mijn disney favorieten....

even of topic.
Als je een jaarkaart hebt voor disney parijs. Hoe boek je dan je hotels, zodat je ook gebruik kunt maken van de kortingen.

Doe je dit dan rechtstreeks.

Wij gaan normaal ieder jaar wel een keer naar parijs.
is voor ons ook niet al te ver daar wij in Maastricht wonen.
Groet,
Pascal

kokontsc
26-12-06, 14:04
Vlg's mij is hij in Parijs pas klaar in 2008.
Klopt dit.
Hij hoort echter bij mijn disney favorieten....

Pascal

Als je even op mijn site (http://www.dlpinfo.nl/) inlogt, nog niet klaar, nog leeg, maar dan kan ik wat beter je vragen beantwoorden Het is hier denk ik to off topic. Anders krijg ik vast [-X problemen met de moderators hier??

In ieder geval bedankt voor je welkom!

Njit
26-12-06, 15:45
Moderator: DLRP inderdaad graag elders bespreken :)

calypso
26-12-06, 20:57

Alleerst welkom op dit forum
Als je DLP al te gek vind ga je zeker in WDW helemaal uit je dak.
En de ToT is echt te gek je zult ervan gaan genieten, en zeker meer dan 1 keer :-)

Mickey99
27-12-06, 20:17
Welkom op dit leuke forum!

Als je Disneyland Parijs leuk vindt dan is succes verzekerd in Florida :lol:
Bij mij is het "Disney-virus" eigenlijk ook begonnen na ons 1e bezoek aan Disneyland Parijs in december 1992. Sindsdien ook al aardig wat keertjes naar Parijs geweest en in 1995 verslaafd geraakt aan Florida \\:D/

Alvast veel plezier met de voorbreidingen en voorpret! Maar pas op: het virus van Walt Disneyworld is nog erger dan het virus van Disneyland Parijs ;-)

Groetjes,
Sonja