PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: Key Largo



Linda
24-12-06, 19:21
Weet iemand een goedkope overnachtings plaats in Key Largo? (onder de $100,- per nacht)

Ik wil daar graag zwemmen met dolfijnen......het liefst dus in de buurt van Dolphin Plus.

Travis-Barker-olland
24-12-06, 21:24
Uhh ik ben er 2 jaar geleden geweest, en wij zaten er in een holiday inn dacht ik..naast een waffle house. mooi zwembadje erbij enzo..was vast niet meer da thonderd euro de nacht

Eric
24-12-06, 22:42
Daar zit inderdaad een Holiday Inn, maar die is zeker niet goedkoop hoor !!
Eric

calypso
25-12-06, 13:01
Nee is inderdaad niet goedkoop daar, Holiday inn kost je daar zo tussen de 175-190 Dollars per nacht.
Als je goedkoop wil zijn kun je beter een Hotel nemen aan het vaste land en dan erna toe rijden. In Key Largo zijn de hotels over het algemeen allemaal wel duurder. dat is tenminste wat ik uitgevonden heb.
Zelfs een Super8 motel welke normaal wel goedkoop zijn kost hier al $139 voor een nacht!

kokontsc
26-12-06, 12:46
Wij hebben een nacht hotel geboekt via EXPEDIA.

Zie deze link.

Uiteindelijk was ik 88 euro kwijt.

http://www.expedia.nl/pub/agent.dll?qscr=dspv&htid=14042&itid=268028&from=i&&zz=1167129900593&

Sandratje
23-05-07, 09:28
Wij gaan ook naar Dolphins Plus en waren er ook al achter dat de hotels in Key Largo zo duur waren. Weet iemand van jullie de rijafstand en tijd (met eigen vervoer) van het vaste land naar Key Largo?
Is overnachten in Florida City een optie? Of eerder Miami?
Qua rijafstand natuurlijk Florida city. maar hoe zit het met veiligheid en kosten van hotels?

Eric
23-05-07, 12:53
Echt goedkoop is Florida City ook niet meer wat betreft hotels. Het is een uurtje rijden naar Key Largo, dus dat valt wel mee.
Wel een punt is, dat je 's avonds niet echt prettig naar een restaurant gaat, niet echt gevaarlijk, maar toch.....
Veel hotels daar hebben dan ook 's nachts security rond het hotel lopen.
Heb je op Key Largo al het Holiday Inn geprobeerd? Daar ga ik zelf heen, prima hotel en redelijke prijzen.
Eric

Tinkerbell
23-05-07, 13:09
http://www.cayclubs.com/resorts/bayside

Deze hebben wij uitgezocht. Is via Expedia net 100 Euro voor 2 personen.

Hoort wel ontbijt bij ,gratis parkeren en de tax zit er ook bijgeteld.

bemmel47
30-05-07, 22:07
Ik heb in december 2 nachten key largo beach resort geboekt via priceline en dit voor 100 dollar per nacht, dit is een super luxe hotel en binnen je budget, dus probeer priceline eens...

Njit
14-06-07, 21:43
Wij hebben hier geslapen: http://www.cayclubs.com/resorts/bayside

Het voldeed maar echt super was het niet. Ontbijt stelde niks voor en het internet deed het ook maar half. Maar je kon ernaast wel lekker eten. Verder vind ik Key Largo niet echt interessant om te overnachten. Wij bleven er slapen omdat we er zouden gaan duiken. Maar anders zou ik er niet willen verblijven.

Jullie bedoelen denk ik deze: http://www.keylargoresort.com/
Daar hebben wij dus niet geslapen...

Waarom willen jullie in Key Largo slapen?

Tinkerbell
15-06-07, 10:38
Voornamelijk vanwege de afstand. Vorig jaar eigenlijk elke dag veel kilometers gemaakt en dat wilden we deze keer vermijden.
We vonden de afstand Miami-Key Largo en dan Key Largo-Naples eigenlijk wel mooi in ons straatje passen.
Key Largo-Key West is toch zo`n 100 miles verder en weer terug uiteraard.

http://maps.google.com/maps?f=d&hl=nl&saddr=MIA+-+Miami+Intl+Airport&daddr=Hertz+Rent+a+Car%3A+Miami+International+Airp ort+%4025.796188,-80.249527+to%3A3001+Collins+Ave+to%3A99490+Oversea s+Hwy+Key+Largo+to%3A2555+Tamiami+TRL+N+Naples,+FL +34103+to%3A7900+South+US+Hwy+1+Port+St.+Lucie,+FL +34952+to%3A3455+Cheney+Highway+Titusville,+FL+327 80+to%3A231+San+Marco+Ave+St+Augustine,+FL+32084+t o%3A4835+W+Cypress+St+Tampa,+FL+33607+to%3A9401+Ma rketplace+Rd,+Fort+Myers,+Lee,+Florida+33912,+Vere nigde+Staten+to%3A4401+Grand+Floridian+Way+++FL+32 830.+to%3A9401+Marketplace+Rd,+Fort+Myers,+Lee,+Fl orida+33912,+Verenigde+Staten+to%3A11000+Terminal+ Access+Rd+Fort+Myers,+FL&mrcr=11&sll=27.819645,-80.705566&sspn=6.963351,8.525391&ie=UTF8&ll=27.508271,-81.397705&spn=6.983171,8.525391&t=h&z=7&om=1
Hier staat een overzichtje hoe we de reis tot nog toe bedacht hadden.

ess
09-01-08, 18:26
Ik was eigenlijk opzoek naar een goedkoop hotel op key largo, of daar in de buurt, maar ik kan ze niet vinden.... niet onder de $100,-:-(
Zijn ze er wel??
Groetjes es

Eric
09-01-08, 22:39
Probeer eens op een andere dag.
Over het algemeen liggen de prijzen in het weekend veel hoger.
Kijk ook eens bij het Holiday Inn
Eric

Marcelg
10-01-08, 07:38
$100.00 dan heb je dus eigenlijk wel een goedkoop hotel gevonden.
Een stukje grond op de Keys is ongeveer 4x de prijs vergeleken met Orlando, een hotel in Orlando voor $25.00 is toch ook niet te duur?

Ik maak er maar een grapje van natuurlijk, maar ik heb het al in zoveel topics gelezen dat men vind dat het hier zo duur is en het is gewoon zo alles is hier duurder en mooier en lekkerder en relaxter, omgeving, omgeving.

ess
10-01-08, 10:33
* Eric, Bedankt voor je tip ik had al gekeken bij de holiday in maar lag zo rond de $150,- voor door de weeks.

* Marcelq, Ik kan het ook wel begrijpen een ik heb een aantal hotels bekeken en de locatie is mooi.... maar we slapen er alleen maar, als je er een hele week verblijft is het misschien weer wat anders.

Ik ben in middels uitgeweken naar de plaats Florida City daar kan ik hotels vinden vanaf $45,-

Groetjes ess

Marcelg
10-01-08, 11:01
Florida City is inderdaad goedkoop, het is volgens mij ook een beetje een pitstop omgeving.

Het is inderdaad altijd omgeving bepalend wat de prijs maakt, behalve in Orlando, zeker in de rustige tijden krijgen ze daar de hotels niet vol dus kan het lekker goedkoop.

Ik heb in Key West ook best regelmatig goedkope kamers, maar die krijg ik pas rond de middag als ze door hebben dat ze de kamers voor die dag niet kunnen vullen.

ess
10-01-08, 13:51
Volgens mij zitten we ook niet in een gunstige periode. We gaan van 23 maart t/m 8 april en ik heb het gevoel dat we in spring break zitten.
Dus ik hoop dat we op de gok die kant op kunnen, we hebben in een villa in Orlando gehuurd maar we willen graag twee dagen we voor de keys en everglades.

Marcelg
10-01-08, 15:46
Spring break is erg druk, maar wij hebben behoorlijk wat lodging plaatsen die geen springbreakers accepteren.
Die betreffende plaatsen verhogen hun prijzen niet voor de springbreak.

Die echte prijs verhogingen zie je bij ons bv tijdens Fantasy Fest, dan is ineens de goedkoopste kamer $300.00+ met een minimum van 4 dagen en dat soort gevallen.

Persoonlijk vind ik de Springbreak een perfecte tijd van het jaar, normaal gesproken heerlijk weer, niet te heet en toch warm.
Veel mensen out and about. Lekker gezellig gewoon.

Michiel
15-02-08, 11:19
Je kunt ook een wagen om een leuk b&b te vinden op de keys.

Syllvia
15-02-08, 11:23
$
Ik maak er maar een grapje van natuurlijk, maar ik heb het al in zoveel topics gelezen dat men vind dat het hier zo duur is en het is gewoon zo alles is hier duurder en mooier en lekkerder en relaxter, omgeving, omgeving.

Volgens mij is het alleen maar zo duur, omdat iedere toerist wel eens naar Key West / Largo wil. En......... willen allemaal rond Duval Street zitten
(ik ook, ben dus ook op zoek:))

Het radisson hotel leek mij wel mooi, maar zit eigenlijk precies aan de "verkeerde" kant.

Bij sommige hotels betaal ook $20,= per dag voor het parkeren

groetjes Sylvia

claudia11
15-02-08, 13:03
Wij hebben in Key Largo Resort at Manatee Bay gezeten. kost 129 dollar.
was een goed hotel. schone kamers en parkeren was gratis.

In Florida City hebben we in Holiday Inn Express Hotel & Suites was ook een heel goed hotel, net nieuw hier was het ook gratis parkeren en een uitgebreid ontbijt erbij. dit hotel koste 123 dollar.
als ik moest kiezen zou ik voor het tweede hotel gaan.

Key West is echt de moeite waard!

wil je meer weten mail me gerust.

groetjes claudia

Njit
15-02-08, 13:10
wil je meer weten mail me gerust.

Of stel de vraag hier op het Forum. Dan hebben we er allemaal wat aan :)

(mocht je op de hoogte gehouden willen worden van nieuwe berichten in een onderwerp dan kun je je abonneren. Klik hiervoor op de Discussietools bovenaan het onderwerp)

Marcelg
16-02-08, 03:07
Volgens mij is het alleen maar zo duur, omdat iedere toerist wel eens naar Key West / Largo wil. En......... willen allemaal rond Duval Street zitten
(ik ook, ben dus ook op zoek:))


Niet helemaal waar, het is voornamelijk zo duur omdat er heel veel mensen willen wonen. Er is al heel wat lodging verdwenen voor prive wonen.

Key West is zo klein en bied dus maar plaats voor een kleine groep mensen, de ontroerend goed is dus helemaal uit de hand gelopen, dit betekend tevens dat de belastingen en verzekeringen hierop helemaal te gek voor woorden zijn.
Reken je hier niet de prijzen die je ziet, dan ben je morgen bankroet.

AlexFL
16-02-08, 12:52
Bayside Cay Club heeft kamers van +/- 75€ in mei
Ramada Limited - Resort and Marina +/- 95€

via expedia.nl

Marcelg
16-02-08, 21:02
Ze waren op zoek naar kamers onder de 100 dollar.
Helaas zijn bovenstaande prijzen meer dan dat.

De prijzen die je aangeeft zijn zeker niet duur voor de Keys.

teiwes
03-03-08, 18:07
We zijn op zoek naar een leuk en uiteraard nog betaalbaar hotel voor 1 nachtje. Het liefst op of direkt aan het strand. We zijn op doorreis naar Kissimmee waar we 12 nachten in een townhuis verblijven en we willen ook nog graag even van het strand genieten, dus vandaar!
We zijn met ons zoontje van 5 jaar dus zwembad is ook wel prettig.
Ik hoor graag jullie tips!
Ook willen we een nachtje in Napels of direkte omgeving verblijven. Tips voor een hotel?

Vast bedankt!:razz:

groet,

Simone

Njit
05-03-08, 09:34
Wij sliepen vorig jaar hier: http://www.baysideresort.us/
Dit ligt aan het strand. Zie hier: http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=99490+Overseas+Highway,+key+largo&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.44966,5.141602&ie=UTF8&ll=25.09259,-80.442978&spn=0.003556,0.005021&t=h&z=18
Zit ook een gezellig restaurant naast waar je mooi van de zonsondergang kunt genieten - http://snooks.com/

We hadden het geboekt via USA Fun Vacations.

steson
18-12-10, 17:14
Wij vieren als het goed is onze huwelijksjubileum op de Keys !
We kunnen dit doen op Key West of Key Largo, gaan naar beide eilanden 2 nachten.
Aangezien wij witte stranden, palmbomen en blauwe zee erg kunnen waarderen (na 11 jaar caribbean) denk ik dus dat het Key Largo gaat worden.

Via tripadvisor kwam ik op Island Bay Resort.
http://www.islandbayresort.com/
Heeft iemand ervaring met dit hotel, of heeft er iets over gehoord/gezien ??
Van 31 mei tot 2 juni zie ik een prijs van $149 per nacht. Nog te doen voor ons.....

Of heeft iemand anders een hele goeie romantische tip ???

Gr. Sonja

Tinkerbell
21-12-10, 10:12
@ Stetson.

Wij hebben hier geslapen en het was een top hotel.

http://www.marriottkeylargo.com/

siets1980
09-06-17, 15:20
Eind april begin mei 2018 willen we een paar dagen naar key largo (of omgeving).
We zijn op zoek naar een hotel, liefst met een klein stranje en waar je kan snorkelen.
2 hotels die een beetje betaalbaar zijn rond deze periode zijn gilbert`s resort en amy slate`s amoray dive resort.
Heeft iemand ervaring met deze hotels, of mss nog andere suggesties?
Gr. Sietske

alexmores
10-06-17, 21:13
In 2010 en 2015 hebben wij op het http://www.keylargoresort.com/ gezeten. Een erg mooi hotel met een privestrandje. Vanuit dit strandje bieden ze boottochten inclusief snorkelen aan. Daarnaast ook een stuk canopy forest waar wij o.a. wasbeertjes en eekhoorns zagen. Niet het goedkoopste hotel, wel de moeite waard.

Chica Ria
04-08-17, 21:15
Hi all,
Looking for a nice hotel at Key Largo, 30 december!
We would like to stay in a nice room (boutique hotel?) (nice = comfortable, no kitchen, stylish looking) with nice restaurant (fish?) or nearby several restaurants.
Look forward to your replies! Thanks!