PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema BYT: Miami - Orlando



BYT
24-12-06, 15:50
Wij gaan vanaf 24 juli 2007 t/m 19 augustus 2007 naar Florida.
Wij zijn met zijn drieen, man, vrouw (ik dus) en dochter van (dan) 15.

Onze reis begint in Maimi en ziet er als volgt uit.
24 juli met Martinair naar Miami, vandaar laten wij ons rijden naar hotel Marseille waar wij 3 nachten blijven, dus twee dagen Miami waar wij het volgende gaan doen: shoppen in Shawgrass (wellicht dagje auto huren), slenteren door Art Deco, beetje zonnen, eten.
27 juli gaan wij een 4 daagse mini-cruise doen met de Majesty of the Seas.
30 juli met de huurauto die dan als het goed is klaar staat in de haven (Toyota 4Runner) voor 3 nachten naar Key West hotel Double Tree Inn, dag 1 willen wij gaan snorkelen en de tweede dag zwemmen met dolfijnen bij Dolphin's Research. Verder zien we wel, beetje relaxen in centrum, zonsondergang kijken, barretjes in en uit.
2 augustus voor twee nachten naar Naples, hotel Gulff Coast, wat we daar gaan doen, geen idee, op zeker naar het strand, want moeders (ik dus) is strandliefhebster en het strand lijkt mij erg mooi, beetje slenteren, luieren want daarna gaan wij t/m 19 augustus naar Orlando.
Ons verblijf in Orlando is, hotel Marriot Village at Lake Buena Vista, misschien wel lang, maar wij hebben ook een druk programma.
Alle Disney parken, 1 a 2 waterpretparken, Universal Studios (beide parken), SeaWorld, Daytona Beach, Cape Canaveral.

Als jullie suggesties hebben dan graag, binnenkort zal bovenstaande definitief worden, voorboeking hebben wij wel reeds gedaan via OAD.

Wij zijn benieuwd wat het ons zal brengen, maar de voorbereiding alleen al is zo gaaf wij kunnen niet wachten tot het 24 juli is, YES \\:D/ voor het eerst zo'n uitgebreide vakantie.

Groetjes, BYT


http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10728;0/st/20070724/e/Florida/dt/6/k/5436/event.png
(http://www.TickerFactory.com/)

Eric
24-12-06, 18:12
Hallo BYT, welkom op dit forum. Ik neem aan dat jij de Y bent?
Maar over je programma: niks meer aan veranderen, is prima de luxe zo.
En lang in Orlando? Niks hoor, je komt zelfs nog tijd te kort, let maar op.
Wel lekker, beginnen met een cruise, prima manier om aan het tijdsverschil te wennen, en even wat energie te tanken voor wat er allemaal nog gaat komen.
Mocht je nog specifieke vragen hebben, dan horen we het wel.
Eric

calypso
25-12-06, 13:03
Welkom op dit forum.
En ik moet Eric gelijk geven Orlando is genoeg te beleven dus je zult je tijd wel vol krijgen, buiten de grote parken zijn er nog genoeg andere dingen te doen in Orlando

BYT
26-12-06, 12:07
Thanx voor jullie bevindingen.

Ja Eric de Y staat voor Yvonne, de B voor Ben en de T voor Tessa.

Leuke countdown heb jij Calypso

Eric
26-12-06, 21:37
Dan had ik het zelfs precies goed geraden wat jou betreft.
Was niet zo moeilijk, zoveel namen met een Y zijn er niet, zeker geen mannenamen.
Eric

Michael66
26-12-06, 22:07
Hoi BYT,
Wie weet kom ik je komende zomer nog wel tegen in Orlando. Wel WOW om vier weken te gaan, hoor! Wij gaan (helaas) een weekje minder dan jullie (30-7 tot 20-8).

Als je echt denkt dat je veel tijd doorbrengt in Orlando, dan zijn we hier allemaal graag bereid je uit die droom te helpen. Ikzelf heb inmiddels meer dan honderd dagen Orlando "onder m'n riem", en heb er nog steeds niet genoeg van.

Heb je trouwens ook de beschikking over een auto als je in Orlando bent? Die heb je zeker wel nodig als je wilt gaan shoppen en zo.

In ieder geval: veel prezier! Ook met de voorpret!

Mickey99
27-12-06, 08:59
Welkom op dit leuke forum!

Heerlijk vooruitzicht om 4 weken naar Florida te gaan! De geplande hoeveelheid dagen in Orlando heb je echt wel nodig als ik lees wat jullie allemaal gaan doen maar pas op: Het is verslavend!!! :lol: :lol:

In ieder geval alvast veel lees- en postplezier op dit forum en succes met alle voorbereidingen!

Groetjes,
Sonja

BYT
27-12-06, 17:15
Hai allemaal, leuk om jullie meningen zo te lezen.
Michael66, wij hebben gelukkig wel een auto in Orlando, omdat wij ook naar Daytona willen en naar Kennedy Space Center. Ja wie weet kom je elkaar daar tegen.
Net nog naar het reisbureau geweest en ze zijn op het hoofdkantoor van OAD bezig met onze voorboeking, nog een paar dagen en dan wordt het eindelijk definitief, wel spannend hoor zo alles bij elkaar, maar zoals Sonja zegt de voorpret is zo TOPPIE, en zeker jullie verhalen echt gaaf hoor.

Groetjes Yvonne

Michael66
27-12-06, 19:42
Michael66, wij hebben gelukkig wel een auto in Orlando, omdat wij ook naar Daytona willen en naar Kennedy Space Center. Ja wie weet kom je elkaar daar tegen.
Als je ergens NL's hoort praten met een hoog jongensstemmetje, dan kan dat goed onze Steven zijn .... :-D :-D :-D

Wij zijn volgens de huidige planning op 2 augustus in Daytona, op doorreis naar St. Augustine. In Daytona gaan we vooral de NASCAR-Experience doen en verder bekijken we het wel. Dan door naar St. Augustine en daan de volgende dag vooral wat rondkijken. Op de terugweg naar Kissimmee wilden we eerst nog Silver Springs gaan doen, maar dat is inmidels afgevallen (te weinig te doen).

KSC gaat dit komende jaar waarschijnlijk niet gebeuren. Ik wil wel, maar m'n compagons hebben het een beetje gezien daar. Maar wie weet ....

Mickey99
27-12-06, 20:58
Het winkelen in Sawgrass Mills kan ik echt aanbevelen alleen is het vanuit Miami toch wel een eindje rijden en lijkt mij een huurauto inderdaad wel handig. Verder kun je op Bayside en Aventura Mall in Miami ook leuk winkelen. Sawgrass Mills vond ik leuker dan de Aventura Mall.

In Orlando heb je dan ook nog o.a. de Premium Outlet en Florida Mall waar je erg leuk kunt shoppen! Premium Outlet is zelfs vlakbij jullie hotel! ;)

BYT
28-12-06, 20:24
Hai Mickey,

Is Premium Outlet idd die Outlet in Orlando dat vlakbij ligt, thanx.
We gaan in Miami voor 1 dag een auto huren om naar Sawgrass te gaan, dat moet toch ter plekke bij Alamo of zoiets te doen zijn.

Michael66
29-12-06, 02:54
We gaan in Miami voor 1 dag een auto huren om naar Sawgrass te gaan, dat moet toch ter plekke bij Alamo of zoiets te doen zijn.
Is geen enkel probleem. Daghuur is wel de hoofdprijs qua kosten, maar "who cares".... het is vakantie!