PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Mariner Appartments & Motel, Naples



ju
04-01-05, 18:00
Nou, een bonus voor degene die een ervaring van een derde over dit motel kan vinden (op internet.....). Bij toeval - al surfend natuurlijk - stuitte ik op dit motel/condominiums. Nagenoeg AAN het strand, vlakbij (400 feet) de beroemde Fishing Pier, of the Old Pier, van Naples.
EN betaalbaar, alhoewel ik merk dat ik mijn grenzen steeds meer ga verleggen..... Ik heb wel al e-mail contact gehad met dit motel, maar irritant-irritant, ze geven geen antwoord op vragen over het strand, zoals of daar strandstoelen/parasols (te huur?) zijn, of het met ontbijt is.
Alleen dat het er wemelt van de restaurants. Ik vermoed dat ze zelf geen ontbijt verzorgen. De meeste condo's hebben ook een keuken.
Verder ligt het ook vlakbij Naples Bay. Honden zijn verboden. Tot mijn verbazing lees ik op veel sites, ook van Hotels, dat honden bijv. welkom zijn?! Niet dat ik een hekel aan honden heb, maar dit fenomeen is onbekend voor mij. Wat mij tegenstaat - in ieder geval - van deze accommodatie zijn de "outdoor hallways". Maar misschien is het een raar vooroordeel dat ik dat associeer "dus met lawaai" (en MUGGEN!!).

Weet iemand hoe dat strand ter hoogte van Naples Pier is??
Zijn de "Golf van Mexico-beaches" public of niet, inderdaad een genot?

Ben benieuwd naar eventuele concrete reacties dan wel algemene meningen over mijn dilemma. Wij logeren daar 4 dagen.
Misschien moet ik een nieuw onderwerp openen, maar............
Hotel Residence Inn by Marriott Naples scoort erg goed (ook niet aan het strand). Veel lovende kritieken en ook binnen mijn budget. Ik wil snel boeken, want dan heb ik maar weer iets geregeld! Onderhand boek ik alles "los/vast"! (wordt wel gedekt door de doorlopende reis/annuleringsverzekering!).