PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: hroeper

hroeper
13-12-06, 16:08
Hi allemaal,

In 1992 voor het eerst naar de States geweest. Fly Drive door Florida. Was meteen verkocht. Alsof je in een film rijdt. Enkele jaren later, samen met mijn zus en haar man, woningruil gedaan met mensen in Naples, Florida. Wij zaten 3 heerlijke weken in hun huis (op de golfbaan) met hun auto. Supper!

Inmiddels heeft mijn zus een huis in Florida om te overwinteren, en kregen wij een uitnodiging om eens een weekje te komen. Vanwege de vliegprijzen hebben we er maar 3 weken van gemaakt. Aangezien de prijs van de auto onderdeel van het vluchtpakket was beginnen we toch maar weer met een autotour van Orlando via Miami, Key West, Fort Myers en Tampa terug naar Orlando. Dan een week bij mijn zus en de laatste week een echte Cruise!

We zijn er opgewonden van en ik zit de hele dag allerlij leuke dingen te zoeken voor onderweg. Vandaar mijn inschrijving bij dit forum. Inmiddels al wat leuke tips voor Miami gevonden.

Hans

bono
13-12-06, 16:15
Hoi,

We zijn net terug en hebben amerika voor de eerse keer bezocht!!
Moet eerlijk zeggen dat wij Miami erg vonden tegen vallen, altans Miami Beach daar in tegen niet, maar die 4 dagen dat we er waren is best lang.
Wat wil je daar gaan doen, zoveel is er niet, en wat wij hebben gezien is de Everglades en Meet de dolfhin op Grassy Key en Miami seaqaurium en neem vooral de tijd in en rond Key-West. Wij vonden de 2 dagen er veel te kort voor.
De everglades is echt super, als je van natuur houdt en dieren dan MOET je dit hebben gezien en zeker ook een airboat ride.
Die hebben we bij The Everglades Park gedaan aan de Tamiami trail.
Die is super gewoon, zoveel krokodillen gezien dat je je ogen uitkijkt.

Nou in iedergeval zal je zeker hier op het forum veel vinden en zoeken en lezen en ook uiteraard vragen, dat is vrij!

Groetjes Monique

Eric
14-12-06, 01:04
Hallo Hans, welkom op het forum, leuk vooruitzicht hebben jullie met die cruise erbij.
Ik begrijp dat je al eens bent geweest , dus dat je een beetje weet wat je te wachten staat. Omdat je het grootste deel al onder dak bent, zou ik zelf de rest niet vooraf invullen, maar ter plaatse beslissen waar je heengaat.
Als je vragen hebt: kom maar op.
Eric