PDA

Bekijk Volledige Versie : Ft. Lauderdale



barbara
03-01-05, 19:40
Hallo,

zojuist te horen gekregen dat we half april voor een weekje naar Fort Lauderdale vertrekken en ben dus gelijk op zoek gegaan naar allerlei info. Ongetwijffeld dat er hier iemand mij antwoord kan geven op de volgende vragen:

Wat is de gemiddelde temperatuur in Fort Lauderdale half april?
Hoe kunnen we daar het beste komen? Via Miami, via Orlando?? ( naar mijn weten heeft het geen eigen vliegveld..toch?)
Wat zijn de atracties die we echt moeten doen, en wat kunnen we beter laten..

Hoop op jullie reactie en alvast heel erg dank hiervoor!
Barbara

zeekoe
03-01-05, 21:33
Half april is geen slechte tijd voor Fort Lauderdale qua temperatuur, lekker strandweer!! Miami is het dichtstbij, de afstand tussen Fort Lauderdale en Miami is ongeveer 30 minuten met de auto. Orlando ligt een stuk verder weg, dat is een kleine 3 uur met de auto! Qua attracties; tja 't is grotendeel afgestemd op het strandleven en watersport. De bijnaam van Fort Lauderdale = Het Venetië van Florida!
Je kunt een boottocht maken langs de huizen van bekende filmsterren, wat wel grappig is om te doen; tussen Miami en Fort Lauderdale ligt een supergrote mall: The Saw Grassmall en daar in de buurt is ook The Swap Shop, dat is een mengeling van winkelen, kermis en circus.
Groetje van RuudB en Henky

Danny
04-01-05, 10:43
Hé Barbara

Voor het vliegen ligt het er natuurlijk ook aan of je rechtsstreeks vanuit Nederland op Orlando of Miami vliegt. Zo ja, dan vlieg je met Martinair en is Miami de beste keus om op te vliegen.

Vlieg je met een Amerikaanse carrier, dan kun je net zo goed na de tussenstop op één van de Amerikaanse airline hubs, meteen op Ft. Lauderdale vliegen. Ze hebben daar hun eigen international airport http://www.broward.org/airport/ Uiteraard qua omvang niet te vergelijken met Orlando of Miami maar je kunt er met een binnenlandse vlucht eenvoudig op vliegen.

Van de grote Amerikaanse carriers vliegen de volgende naar Ft. Lauderdale:

KLM/Northwest Airlines
Continental Airlines
Delta
United
US Airways

Groetjes,
Danny

barbara
04-01-05, 16:13
Bedankt voor jullie reacties! Ben blij te horen dat ik dus kan pakken voor een strandvakantie! Ben een echt strandmens dus zal daar goed aan mijn trekken komen, en winkelen ben ik ook niet vies van..Terwijl manlief aan het werk is zal ik me dus best vermaken daar.

hmmm, dat klinkt inderdaad erg interessant om via een andere amerikaanse stad rechtstreeks naar Fort Lauderdale te vliegen, bedankt voor de tip!

Groetjes, Barbara

Danny
04-01-05, 16:56
Er is al redelijk veel over het vliegen op het forum geschreven vandaar nog even een kort stukje.

Voordeel voor jou van een directe vlucht naar Miami is natuurlijk dat je een iets kortere reistijd zult hebben maar dat je weer iets langer op het vliegveld zult zijn ivm de imigratie. Daarnaast zul je iets langer in de auto zitten na je vlucht om op je eindbestemming te komen (maar dit is natuurlijk vrij persoonlijk).

Voordeel van een tussenlanding is dat je na een vlucht van 7-8 uur (soms iets langer), gewoon even lekker je benen kunt strekken en alvast door de douane heen bent. Op je binnenlandse vlucht heb je dit niet meer en kun je zo doorlopen.

Ik ben zelf een groot voorstander van een tussenlanding in de VS maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Groetjes,
Danny :lol:

rvd4always
08-01-05, 17:28
Wij waren in April 2004 in Fort Lauderdale via Orlando.
Volgens mij maakt het niet zo veel uit of je via Miami of Orlando naar Fort Lauderdale reist (ik ga er vanuit dat je met de auto reist).

Zekers ff naar Sawgrass outlets (zie eerdere reactie) en 's avonds ff een strandwandeling maken, relaxedddddddddd,

In ieder geval is Fort Lauderdale OK :!:

Tosca
26-05-05, 20:42
Hallo Forummers,

Ben weer terug van weggeweest en ben al weer volop bezig met het plannen van mijn vakantie. (juli 2005)

Wij hebben ook een dag naar Fort Lauderdale gepland, waar we natuurlijk Sawgrass Mills gaan bekijken. Tevens heb ik hier een leuke tip gehad over de watertaxi, doen we misschien ook wel.

Iemand anders nog leuke bezienswaardigheden in Fort Lauderdale ???
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

ststone
28-05-05, 05:59
ststone moet ook werken voor zijn centen, sorry.
Er is zat te doen, morgen tussen 10 s'morgens en 8 uur s'avonds lucht balonnen down town delray beach..

Wel even voor lunch naar Mizner park geweest, de duck tacoes zijn geweldig. ststone weet ook waar hij heineken van de tap kan krijgen.
He ... het is memorial day weekend, het begin van GRILL season.
Die amerikanen zijn volslagen gek en nemen nooit vakantie, whats up with that ??

In de buurt en op zoek naar een goede engelse pub ?? of twee
The Blue Anchor (East Atlantic in Delray) en st.stone's favoriet
The Owl on Federal en ... after hidden valey on the west side. Have to have a Harp and a Ruben on Rye.

Tosca, de Lauderdale tips komen er aan!!

miekie 25
03-07-07, 22:00
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op het forum. Op 30 juli vertrekken wij voor 11 dagen naar Florida, voor het eerst!
Nu gaan we ook een dagje naar Fort Lauderdale en blijven daar overnachten, we komen vanuit Miami.
Hebben jullie tips wat we deze dag kunnen doen?
We willen zowiezo shoppen!
De dag erna gaan we verder naar Orlando!

Bedankt alvast groetjes Marieke

bluedolph1n
03-07-07, 22:49
Wat ik zelf erg leuk vond, maar dat is dus al wat jaren geleden, was een boottocht langs de dure huizen, met o.a. het Witte Huis wat daar in het klein is ( of was?? ;) ) nagebouwd.

Groetjes, Sandra

pascalbrouwers
04-07-07, 07:22
Hallo Marieke,
Als je van shoppen houdt ga dan zeker naar sawgrass mill.
Is ongeveer een klein half uurtje rijden.
Deze is echt heeeeel erg groot.

Als jullie nog een hotel moeten boeken, probeer dan eentje te krijgen in de buurt van Los Olas boulevard ( = uitgaancentrum veel winkeltjes en restaurantjes) of ergens in de buurt van Sunrise boulevard --> A1A.
Hier ligt het mooiste stukje strand van ft lauderdale.

Als je naar Orlando rijdt neem dan wel de turnpike.
Gaat veel sneller maar kost wel de nodige dollars.

Groet,
Pascal

dvd
02-10-07, 15:48
Goedemiddag,

Kan iemand mij informatie geven over dingen die er te doen zijn in Fort Lauderdale?
Wij gaan daar waarschijnlijk een dag heen.

DVD

pascalbrouwers
02-10-07, 20:42
Wat verwacht je er te doen........
Ft Lauderdale heeft een heel leuk strand ( ft lauderdale by the sea).
Las olas boulevard -->eten drinken shoppen.
little venice :-k ja zo noemen ze dat, je hebt hier veel canals, waar je o.a met een taxi door kunt.
swapshop de dagelijkse rommel cq "zwarte" markt, hier krijg je werkelijk alles voor en prikkie.
20 minuten rijden naar sawgrassmill grootste mall van florida.

etc etc.

ft lauderdale doe je voor zon zee strand lekker eten drinken shoppen.
ligt central gelegen richting everglades, miami.

ik zou er en paar dagen heen gaan en van daar uit uitstapjes oen richting miami everglades swagrassmill etc.

Pascal

Carlo7
06-10-07, 17:22
Hallo allemaal,

Ik wil een discotheek in Ft. Lauderdale beginnen.
Weet iemand een goede locatie in Ft. Lauderdale?
Ben benieuwd, of het via dit forum lukt.
Groetjes Carlo

mafo
06-10-07, 17:32
Tja ik heb geen verstand van Discotheken maar als je hem in de omgeving van Beach Plaza zou kunnen realiseren heb je in ieder geval het drukste plekje aan het strand van Fort Lauderdale te pakken volgens mij.

Maar in Miami zijn veel discotheken ook niet direct aan het strand vanwege de kosten waarschijnlijk. Lijkt me dat je goed moet bekijken hoe je publiciteit krijgt.

http://static.flickr.com/59/203051419_47a61ea3ac_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/203051419/)

Croky
03-07-08, 20:47
Wij zijn in April in Fort Lauderdale geweest. We zijn wel bevooroordeeld omdat we daar getrouwd zijn op het strand.
De plaats is leuk en je kan er geweldig shoppen in the Sawgrass Mill. Je ligt niet ver van Miami en ook andere uitstapjes zijn goed te doen. Je kan gezellg een terrasje pikken op de Las Olas boulevard.

AlexFL
03-07-08, 23:19
Seminole Paradise is een uitgaanscentrum met verschillende winkels, restaurants, bars en clubs. seminoleparadise.com

pascalbrouwers
04-07-08, 01:37
the place to be is tussen sunrise boulevard en las olas boulevard.

een mooi strand met een hele mooie boulevard..
Ga naar las olas boulevard om lekker te eten of te drinken.
dit is een super plek om een paar daen te vertoeven.

Vanuit ft lauderdale rijd je ongeveer een 20 minuten naar sawgrassmill.
Dit is de grootste mall van florida, en je moet er beslist geweest zijn.
1 uur rijden naar de everglades.
45 minuten naar miami.
etc etc

Pascal

Michael66
05-01-09, 17:36
Ik kwam net deze website (http://www.sunny.org/sitelink/index.cfm?contentID=402) tegen waar je allerlei info over "Greater Ft. Lauderdale" kan opvragen. Ben benieuwd of en zo ja wat er gaat komen.

knaapje
05-01-09, 20:42
Als ik me goed herinner had ik me in augustus/september ook op deze site aangemeld voor onze oktober vakantie. Ze vragen ook wanneer je denk te gaan. Ik werd overspoeld met mails van hotels, met name kleinere.

Knaapje

Michael66
05-01-09, 20:53
Je hoeft je email niet op te geven. Heb ik wel gedaan (mijn spam-emailadres:-?), dus wacht ik even af wat er gaat komen.

Michael66
29-01-09, 19:11
Probeer deze eens: http://www.sunny.org/offers/index.cfm?action=orders

Ik heb binnen een week een visitors guide ontvangen met een heleboel info en sdressen, en een DVD over duiken Ft. L. e.o.

carnokie
01-02-09, 16:04
Ik heb de afgelopen jaren al een paar keer informatie aangevraagd en kreeg telkens binnen een paar weken een brochure en een landkaart (weliswaar simpel maar met tekeningen van de belangrijkste attracties). Erg handig.

Je krijgt inderdaad e-mail maar als je unsubscribe gebruikt, stoppen die vanzelf.

dennis_diana
01-02-09, 19:49
bij mij lukt het niet.......wie kan mij helpen of doorsturen??

misschien lukt het je wel om de E-brochure (http://www.nxtbook.com/nxtbooks/milesmedia/ftlauderdale_vp09/) te openen?
en je hebt een PB

freddyfingers
16-11-09, 22:37
We zijn rond 8 dec aan de Oostkust.
We boeken 1 nacht aan cocoa beach, 1 nacht in West Palm Beach of Fortlauderdale en 2 nachten miami.

Wat is het meest de moeite? Fort Lauderdale of Palm Beach?

groeten,

Teleton
17-11-09, 10:19
Wat is het meest de moeite? Fort Lauderdale of Palm Beach?

Fort Lauderdale (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=262&highlight=MAll+Fort+LAuderdale) of Palm Beach (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10238&highlight=Palm+Beach)? Over beide plaatsen is wel informatie te vinden op dit Forum. Klik op de linkjes of probeer de zoekfunctie en kies voor 'berichten tonen' voor nog veel meer informatie.

Wat de moeite is? Tsja, da's ontzettend persoonlijk. Voorstanders zijn lyrisch over de stranden, huizen, winkels, restaurantjes en ijstentjes. Tegenstanders rijden de volgende keer door; er is immers niks te beleven? De vraag past in het rijtje Sinterklaas of Kerstman, Chocolade of Vanille, Zuurkool of Hutspot, Bami of Nasi, Everglades of Neverglades....? Wie 't weet, mag 't zeggen. Ik pas!

koenie248
24-01-10, 19:05
Hallo,

Wij willen met z'n 2e eind juni naar Miami. We hebben een aardig huisje gevonden vlakbij hugh taylor birch state park in Fort Lauderdale.
Al veel gelezen over Florida en Miami en overdag moet er genoeg te doen zijn. Nu vind je het als echte Hollander natuurlijk leuk om savonds over een boulevard te slenteren (stappen willen we niet). Kan je dat doen waar wij zitten?

Miami Beach is nog een goede 40 km weg en ook al zullen we een huurauto huren dat is toch wel wat ver.
Iemand tips voor leuke avond vulling?

Alvast bedankt.

Gr,

Koen

remon
24-01-10, 20:47
Beetje vreemde vraag , je vraagt of er wat te doen is in Miami , terwijl je Miami vanuit Ft. Lauderdale te ver vind.
Ft. Lauderdale is overigens s'avonds ook als je niet wilt stappen best okay. Genoeg barretje langs de boulevard

Francien
25-01-10, 10:53
Voor dat boulevardje pakken, moet je toch echt in Spanje zijn denk ik. Miami heeft een leuke boulevard, Hollywood heeft een korte aardige boulevard en misschien vind jij er nu ook 1 tijdens je reis, maar je kan die gedachte beter laten varen als je naar the States gaat. Zomers wordt er veel binnengegeten in de restaurants i.v.m. de hitte en de mugjes. Amerikanen vinden dat prettig. Dus wen vast aan de gedachte dat Florida in alle opzichten anders is dan zuid Europa en lees wat reisverslagen wat er te doen valt in de Lauderdale omgeving. Er zal best wat te vinden zijn op dit leuke Forum. En eh....pak gewoon je auto 's avonds. There is always something to do at night!

pascalbrouwers
25-01-10, 12:10
http://www.lasolasboulevard.com/
= altijd leuk. kleine leuke restaurantjes en barretjes.

axzel
30-04-10, 17:26
Ik kan hier helemaal niks over vinden op het forum.
Wij zitten in een hotel in Dania, net buiten Fort Lauderdale - dus de watertaxi komt daar niet.

We willen de dag nadat we zijn aangekomen even rustig aan doen, dus het strand en daarnaa een hapje eten in Fort Lauderdale.
Nu lees ik veel over Las Olas blvd en Sunrise blvd.

Las olas is verschrikkelijk lang, welk deel moeten we zijn? Waar kunnen we de auto het beste parkeren dat we EN naar het strand kunnen, en direct vanaf het strand een beetje langs de winkeltjes/restaurantjes kunnen slenteren??
Ik kan echt helemaal niks vinden over parkeren in fort lauderdale, en als ik iets vind is het kilometers van het strand af.. wie 'o wie? :-\"

PENPE
04-06-10, 09:51
Hoi allemaal,

Tijdens onze komende trip in September willen wij ook nog 2 dagen naar Fort Lauderdale.
Wij hebben al 2 'things to do' uitgezocht, nl de Sawgrass Mills Mall en Florida Swap Shop,
maar zijn benieuwd of jullie nog meer tips hebben.
Ook zoeken wij nog een hotel voor de overnachting, dus als jullie daar ook info/tips over hebben, graag !

Groetjes,
Pieter & Petra

Tinkerbell
04-06-10, 11:36
Het http://www.riversidehotel.com/. Midden in de stad en de water taxi stopt recht aan het hotel.
Je zit hartje centrum aan de Las Olas Blv. Kijk eens bij Expedia. Die hadden een zeer mooie prijs toen wij daar boekten. Vergeet vooral niet om het Bonnet House te bezoeken.

Er staan een paar foto's van het hotel in mijn log.

@ axzel.
Parkeren op Las Olasis heel moeilijk.Althans het gedeelte dan waar de fun zich afspeelt. Daar is ieder plekje bezet. De "sjiek" van Fort Lauderdale rijdt hier af en aan om gezien te worden.:mrgreen:

We hadden een parkeergarage bij het hotel maar anders zou ik niet weten waar je daar je auto kwijt zou moeten tenzij je een paar kilometer wilt sjouwen in de hete zon. Ik denk dat de enigste mogelijkheid is "meecruisen" tot je een vrij plekje ziet.

petrajessy
04-06-10, 17:33
Wij zaten in het Quinta Inn hotel (http://www.lq.com/lq/properties/propertyProfile.do?ident=LQ1048&propId=1048&savedSearchQuery=%2Flq%2FproxySearchRes.do%3FmapPr ovider%3DGOOGLE%26searchType%3DGEO%26selectTab%3D0 %26searchAddress%3D%26indate%3D06%252F06%252F2010% 26availability.palsra_IND_D%3D06%26availability.pa lsra_IND_M%3D06%26availability.palsra_IND_Y%3D2010 %26outdate%3D06%252F07%252F2010%26availability.pal sra_OTD_D%3D07%26availability.palsra_OTD_M%3D06%26 availability.palsra_OTD_Y%3D2010%26searchCity%3Dfo rt%2Blauderdale%26availability.palsra_NRM%3D1%26av ailability.palsra_ROC%3D1%26availability.palsra_NC H%3D0%26searchState%3DFL%26searchCountry%3DUS%26av ailability.palsra_RPC1%3D%26searchPostal%3D%26sear chRadius%3D40%26availability.palsra_CCN1%3D%26requ estOrigin%3D%26x%3D31%26y%3D22). om de hoek van het grootste outletshopping center in Florida.
Net hotel en ik geloof dat we 70 dollar kwijt waren voor een kamer met z'n vijfen!
Je kreeg zelfs een gratis ontbijt. Je moet je er niet veel bij voorstellen, muffins, jus, wat donuts en broodjes, koffie en melken cornflakes en havermout. Maar mijn dochters vonden het super om zelf wafels te bakken op het wafelijzer dat er stond.

dejo
08-06-10, 15:40
Hoi allemaal,

Tijdens onze komende trip in September willen wij ook nog 2 dagen naar Fort Lauderdale.
Wij hebben al 2 'things to do' uitgezocht, nl de Sawgrass Mills Mall en Florida Swap Shop,

Sawgrass milss mall is erg leuk en groot trek er maar gerust een dag vooruit.
Swap shop is een soort vlooien markt/ zwarte markt in beverwijk. ze hebben wel in de avond uren openlucht theater

Faith1
09-06-10, 13:45
Is het de moeite waard om vanuit Orlando Kissimmee een dagje de Sawgrass Mills Mall te bezoeken, gezien de hoeveelheid outlets in en rondom Orlando? Het aantal uren rijden is niet het punt, maar zijn de winkels daar goedkoper oid?

knaapje
09-06-10, 16:12
Het is een aardig eind rijden.
Als je het mij vraagt is het niet de moeite waard om na de Orlando outlets er helemaal speciaal heen te rijden.
Het is gigantisch groot, maar toch veel dezelfde winkels.

Knaapje

carmen1988
26-07-10, 01:19
Heyz,

Wij gaan in onze vakantie ook 1 dag naar Fort Lauderdale. Ik ben hier als kind voor het laatst geweest. Ik zou graag willen weten waar ik het beste een hotel kan boeken. Daar bedoel ik mee, Fort Lauderdale beach of downtown, north, in welk gebied. Wie kan me hiermee helpen?

PENPE
26-07-10, 01:34
Hoi Carmen,

Wij hebben vd week 1 nacht geboekt in het iL Lugano in Fort Lauderdale vooronze trip in september ( zie onze weblog )
De prijs viel reuze mee, volgens mij is het gelegen in Fort Lauderdale North maar zeker weten doe ik het niet. :roll:

Groetjes,
Pieter & Petra

Patrick#23
28-07-10, 11:44
Wat kunnen jullie ons aanbevelen in Fort Lauderdale, Las Olas Boulevard of Sawgrass Mills. We zijn hier nl maar 1 dagje. Wil even weten wat het leukst / best is om te doen.

hrjhaan
29-07-10, 19:19
Wij hebben de Jungle Queen boottocht gedaan. Is 3 uur. Vanaf de Bahia Mar haven. Zie je Fort Lauderdale vanaf het water. De Sawgrass Mills mall hadden wij 4 uur de tijd voor, maar dit is veel te kort. Heb je zeker een volle dag voor nodig.

Ferno
28-11-11, 21:19
Hi,
Denk dat ft Lauderdale wel in deze categorie valt.

Voor mijn trip naar Florida heb ik nog een gat van 2 dagen die ik wil gaan vullen met Ft Lauderdale of Naples.

Ik heb nu nog een hotel in key west maar die wil ik cancelen.

Naples ben ik goed bekend mee maar ft. Lauderdale weet ik weinig van, ben er wel heel kort geweest maar dat is alweer 16 jaar terug en weet er eigenijk niet veel meer van.

Mijn vraag is dus of ft. Lauderdale de moeite waard is en wat je er allemaal kunt doen etc.

Alvast dank voor de tips en info.

Teleton
29-11-11, 16:12
Niemand info over ft. Lauderdale? Of het leuk is daar en wat er allemaal te doen is etc. Hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9148)vind je wat bestaande info over Ft Lauderdale. Vragen of iets leuk is, of het de moeite waard is of wat er allemaal te doen is, worden in de regel maar moeizaam beantwoord.

Waarom geef je niet aan waar jouw belangstelling naar uit gaat, wat je zelf leuk vindt of de moeite waard? Nu lijkt het eigenlijk een beetje of je het forum aan het werk zet om de bezienswaardigheden van Ft Lauderdale voor je op een rijtje te zetten omdat je nog een 'gat' van twee dagen hebt. De bedoeling is meer dat je zelf het zoekwerk (http://www.sunny.org/visitors/ways-to-play/)doet en dan het forum eventueel raadpleegt of naar de ervaringen vraagt.

trails
29-11-11, 17:18
Of bekijk deze site eens:
http://www.sunny.org/visitors/

hrjhaan
29-11-11, 18:02
In Fort Lauderdale kun je naar de Sawgrasmillmall en/of een dagje naar het strand. Miami is ook vlakbij. Everglades is ook te doen. Dus genoeg mogelijkheden voor 2 dagen. Wij zijn er afgelopen zomer 3 dagen gebleven en hebben ons niet verveeld.

Harold
30-11-11, 00:54
Als je van winkelen houdt dan maak je wel een dag vol in Sawgrass mills, ik meen dat t de grootste of 2e grootste mall van Florida is.

(correct me if im wrong)

Succes

Ferno
06-12-11, 21:47
De bedoeling is meer dat je zelf het zoekwerk doet en dan het forum eventueel raadpleegt of naar de ervaringen vraagt.


Begrijp ik en geloof me dat doe ik ook wel (florida forum is niet de enige forum die ik bezoek) echter is het zo dat als ik ft. lauderdale intik in zoeken ik tig hits krijg maar bij geen een echt de info vind die ik zocht.

Ondertussen hebben we voor Naples gekozen, wordt wel de 3 keer daar maar we vinden het daar erg leuk dus doen we het nog een keer.

BTW. ik realiseer me nu dat ik ooit in ft. lauderdale ben geweest, ik ben namelijk een keer in sawgrass mills geweest 18 jaar terug, ben daar een paar uur naar mijn auto op zoek geweest omdat ik niet had opgelet bij het parkeren. :)

Teleton
07-12-11, 18:09
ben daar een paar uur naar mijn auto op zoek geweest omdat ik niet had opgelet bij het parkeren. :)oh, dus je bent gewend het zoekwerk zelf te doen........:wink:.

Ferno
08-12-11, 17:28
oh, dus je bent gewend het zoekwerk zelf te doen........:wink:.

iYep ........ :)

Melissa & Patrick
18-09-12, 20:10
Hoi!

Volgend jaar mei verblijven wij 3 dagen in Fort Lauderdale.
Ik kan alleen niet heel veel dingen vinden wat je daar kunt doen / zien.
Heeft iemand leuke tips? Restaurantjes, dingen die je gezien moet hebben.
Misschien dat er al een onderwerp is over Fort Lauderdale, alleen kan ik er niet echt iets over vinden.

Alvast bedankt!

Gr.,
Melissa

rogzwanenburg
19-09-12, 00:12
Wij hebben in augustus een rondvaart gedaan met de jungle Queen,je vaart dan langs de huizen van de famous en halverwege ga je even van de boot ,je kan dan in een minidierentuintje kijken naar een man die met een krokodil wat stunt.Stelde niet zo veel voor maar de boottocht was zeker de moeite waard al is het alleen al om wat mooie sfeerplaatjes te schieten.

Michael66
19-09-12, 06:00
Hi Melissa,
Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp over Ft. Lauderdale. Waarschijnlijk kun je hier al wat info vinden die je zoekt.
Er is trouwens ook een FAQ over Ft. Lauderdale. Type "lauderdale" rechtsboven in het zoekveld in en je vindt het zo.

Gr. Michael

Iris02
19-09-12, 07:45
Wij zijn afgelopen zomer een paar dagen in Fort Lauderdale geweest. Persoonlijk vonden wij er niets aan. We zouden er zeker niet nog een keer naar toe gaan.
Maar wij zijn uberhaupt niet zo gecharmeerd van de kust aan deze kant van Florida. Wij kwamen vanaf de Golf van Mexico en dan is het echt een wereld van verschil.
Niet alleen de kust maar ook de sfeer is volledig anders. Het blijft echter persoonlijk. Als je in Fort Lauderdale verblijft om naar Miami te gaan, dan zou ik voor een hotel in Miami kijken.

Melissa & Patrick
19-09-12, 18:31
Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp over Ft. Lauderdale. Waarschijnlijk kun je hier al wat info vinden die je zoekt.
Er is trouwens ook een FAQ over Ft. Lauderdale. Type "lauderdale" rechtsboven in het zoekveld in en je vindt het zo.lMichael66 Bedankt!!

Bedankt iedereen voor de reacties!