PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Calypso

calypso
10-12-06, 10:27
Hallo allemaal,

Aangezien het gebruikelijkis om dit te doen doe ik het dan ook maar even.
Ben Harry uit het zuiden van het land (Geleen) en ga sinds een jaar of 5 naar Amerika. Ben al diverse keren naar Florida geweest omdat ik van Disney hou.
Heb een vriendin in Atlanta wonen waar ik bijna elk jaar nog heen ben geweest. Ben vanuit daar met haar auto naar Florida gereden, wat best te doen is.

Maar volgend jaar 2007 wil ik dus een vakantie maken vanuit Florida en daarom dat ik hier voor informatie kom rondneuzen.
ben vooral op zoek nara informatie omtrent een auto huur, vliegreis zelf is geen probleem.

Njit
10-12-06, 11:55
Welkom op dit gezellige forum.
Disneyfans zitten er hier wel meer :) Veel plezier gewenst met plannen..

Mickey99
11-12-06, 07:25
Ook namens mij welkom op dit leuke forum. Hier nog een Disneyfan\\:D/
Ben je fan van een bepaald character van Disney of gewoon van Disney in het algemeen? Mijn grote favoriet is Mickey Mouse maar eigenlijk vind ik bijna alles van Disney wel leuk :oops:

Veel lees- en postplezier op dit forum!

calypso
11-12-06, 11:41
Ben fan van Disney in het algemeen, als ik een character moet kiezen zou dat toch wel Donald Duck zijn ;-)

Eric
11-12-06, 12:53
Hey Calypso, ook welkom op dit forum.
Vanuit Atlanta is het zeker goed te doen, heb het afgelopen zomer zelf ook gedaan.
Welk deel van Atlanta woont je vriendin? Ikzelf vind het centrum van Atlanta niet echt zo geweldig, wij zaten in het Marriott Marquis en na donker is het daar niet echt gezellig op straat.
Eric

calypso
11-12-06, 13:05
Momentueel woont ze nog in de buitenwijk Lilburn, maar als het goed is verhuist ze deze week naar de andere kant van Atlanta, de kant waar Six Flag ligt. Is een nieuwe wijk genaamd Temple.

Atlanta is een buisiness stad, dus niet echt veel te doen in de avond, wel kun je natuurlijk overdag naar het Georgia Aquirium, Coca Cola Museum, Maryin Luther King Museum, CNN of Downtown Atlanta bezoeken.

Waar ik graag naar toe ging was Stone Montain, een mooi park waar je best gezellig kunt wandelen, en in de avond's is er ook een lasershow, als dat je intereseert.

Eric
11-12-06, 13:39
Ik had het foldertje van Stone Mountain gezien, maar we zijn er niet heen geweest.
Je vergeet trouwens Underground Atlanta nog te noemen, al zal dat wel rustiger worden als het Coca Cola museum verhuisd is.
Eric