PDA

Bekijk Volledige Versie : Check-in tijden hotels



markie
09-12-06, 11:21
wie weet er raad? ik zie nergens de info die ik hebben moet. Helaas zijn we als nog niet ervaren amerika reizigers een beetke zuinig geweest en hebben een vlucht geboekt die om 23.00 (amerikaanse tijd) pas land...Dan moeten we nog door de douna, auto halen etc. Ik neem aan dat het al gauw 1 uur is voordat je weg rijdt. Nu zie ik allemaal hotels vlakbij vliegveld (zo'n10 km rijden) maar nergens kan ik vinden tot hoelaat je daar terecht kan (bijv bij super 8 motels)..heeft iemand ajb tips? want ik vrees dat we anders de hele nacht op vliegveld liggen ofzo...

Marcelg
09-12-06, 18:24
Je kunt meestal in checken zo laat als je maar wilt, het is eerder een probleem als je te vroeg komt en het hotel zat vol.
Welke internationale vlucht komt er dan om 11.00pm aan als ik vragen mag?

Yvet
09-12-06, 19:29
Ikzelf ben afgelopen Augustus met BA gevlogen en kwam om 23.00uur of iets later aan op NY - JFK.
Het is geen probleem voor een hotel als je laat aankomt, wat ik wel even zou doen is een mail sturen naar het hotel waarin je de geschatte aankomsttijd van jou in het hotel aangeeft, dan weten zij ook gewoon dat ze nog een late arrival hebben.

markie
09-12-06, 20:25
dank jullie voor de antwoorden, nu alleen nog op zoek naar een mail adres van eht hotel..dat wordt een groter probleem, want dat zie ik nergens..

Njit
09-12-06, 20:27
Welk hotel had je op het oog?