PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jennie



Jennie
01-01-05, 19:09
Hallo allemaal,

Ik ben al 4 keer in Amerika geweest waarvan 2 keer in Florida. De eerste keer in Orlando en St. Pete beach, de tweede keer kwam ik met de auto vanuit New York zakkend naar Miami. Florida is voor mij de ultieme vakantieplek. Het weer, de mensen, de parken, de restaurants ( Ponderosa en Sizzler )en natuurlijk het shoppen. Ik heb ook een aantal favorieten.
Olando is voor mij de vakantieplek om heerlijk te genieten en bezig te zijn. Sanibel Island is heel bijzonder met zijn schelpen, vogels en rust. Miami kan mij niet boeien en ik zal er niet snel weer naartoe gaan. In 2005 ga ik weer naar Orlando, wellicht naar het Orange Lake Resort. Discovery Cove staat ook op mijn verlanglijst maar even kijken hoe duur alles uitvalt. Florida, my place to be !!!
Groetjes aan iedereen, Jennie

petra
21-01-05, 10:38
Ha Jennie,

Net een coupon uitgeprint van Poderosa's website
www.ponderosa-orlando.com

Groet, Petra :P

Jennie
21-01-05, 13:31
Ik ben gek op kortingsbonnen. Ik ga daar ook meteen even gebruik van maken. Bedankt voor de tip. Ik vind het trouwens toch leuk om bij een all you can eat buffet te eten. Wij hebben allen een totaal verschillende smaak, de een lust alles en de ander lust niks ( herken je dat ) dus kan iedereen lekker eten waar hij of zij trek in heeft. Sizzler zijn wij in Florida nog nooit geweest maar aan de westkust hebben we daar ook regelmatig gegeten. Heb jij soms ervaring in andere restaurantjes in Orlando of omgeving.
Groetjes,Jennie

petra
21-01-05, 15:00
Hoi,

Als we in Orlando eten is dat inderdaad meestal bij Ponderosa, onze kinderen zijn megaslechte eters, dus, net wat jij zegt, er is daar altijd wat voor ze. Een pizza gaat er ook nog wel in, bij Domino's en anders Wendy's voor de hamburger. Soms halen we ook wel eens wat en eten het op in de kamer :) Op vakantie hoef je je toch niet aan de "schijf van 5 " te houden :?: (En als je ontbeten hebt bij Ponderosa hoef je verder op de dag niet zo heel veel)

Groet, Petra

Njit
21-01-05, 15:25
http://www.ihop.com/pics/header.gif

IHOP is ook wel leuk voor de Kids.. Pannenkoeken-restaurant!
IHOP staat voor International House of Pancakes..

Je kan er ook lekker ontbijten :)