PDA

Bekijk Volledige Versie : DHS: Osborne - De 2006 Spectacle of Lights (Video)



corrus
16-11-06, 22:36
De nieuwe Spectacle Of Lights...
Dit jaar met de Dancing Lights

FfLhEpcmdOI

corrus
16-11-06, 22:38
Opname van dezelfde avond maar vanuit een andere hoek gefilmd...

JH7D_bboA1c

corrus
16-11-06, 22:41
En de laatste... Ditmaal gefilmd vanuit nóg een andere hoek...

lur1O1rxn74

bono
17-11-06, 10:28
He wat een geinige filmpjes, wel erg mooi met al die lichtjes, dat zal in het echt wel mooier zijn dan in de filmpjes!!

Gr. Monique

P.S. zouden zij ook die 52 euries terug krijgen??????;)

corrus
17-11-06, 15:32
He wat een geinige filmpjes, wel erg mooi met al die lichtjes, dat zal in het echt wel mooier zijn dan in de filmpjes!!

Gr. Monique

P.S. zouden zij ook die 52 euries terug krijgen??????;)


Vééééééél mooier... ik ieder jaar wéér mijn ogen uit daar... :-)




Euries???

Welke 52 euri??? Waarvan??? :shock:

Vertel...vertel... vertel... :mrgreen:

Eric
17-11-06, 22:48
Nog een paar daagjes, en ik kan het met eigen ogen aanschouwen :-D :-D
Eric

corrus
18-11-06, 00:38
Nog een paar daagjes, en ik kan het met eigen ogen aanschouwen :-D :-D
EricVeel plezier alvast, ik ben er over 3 weken...

bono
18-11-06, 17:39
Helaas wij gaan die kant niet op maar had het wel mooi gevonden maar eric aan jouw de eer om een foto ervan te plaatsen dan of zo en kunnen we het kerstgevoel een beetje vast houden tot het echt kerst wordt!!!!!!

Hebben jullie geen bericht van jullie energie leveranciers gehad dat je van de staat 52 euries terug krijgt dit jaar.................................
(das mooi want dan kunnen we weer 3 of 4 t-shirts van kopen of misschien wel leuke kerstspullen extra, dus bedankt...:-\" ................wie je ook bent.....;-) ............)

gr. Monique

Eric
18-11-06, 20:49
maar eric aan jouw de eer om een foto ervan te plaatsen
gr. Monique
Komt voor de bakker, volg van donderdag a.s. mijn web-log met dagelijks verslag en foto's !!

bono
19-11-06, 13:46
sorry dat gaat me niet lukken dan zitten wij in Miami, KW, Everglades, Naples en terug naar Miami voor onze laaste vier dagen....................
Maar je blijft langer dan ons dus misschien kan ik het net bij lezen als je terug gevlogen komt!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetekes Monique

P.S. maar de foto's hou ik in de gaten hoor!!!!!!!!!!!

Eric
19-11-06, 14:58
In de meeste hotels kun je ook internetten hoor...
Ik zou niet zonder kunnen, maar neem dan ook mijn laptop mee.
"s Morgens meteen de Nederlandse radio (Sky) op, en dan even de koppen in de Telegraaf lezen. Web-logje maken en een paar bijlezen, en dan begint mijn dag in Florida pas echt !!
Maar ja, ik ben dan ook verslaafd :-P
Eric

bono
19-11-06, 19:56
In de meeste hotels kun je ook internetten hoor...
Ik zou niet zonder kunnen, maar neem dan ook mijn laptop mee.sorry maar onze geleptop gaat echt niet mee!!!!!!!!!!!!!
"s Morgens meteen de Nederlandse radio (Sky) op,dat zou wel lekker zijn maar voor de eerste keer moet wel alles amerikaans zijn we zijn er niet voor niets op vakantie en dat is aanpassen aan je vakantieland en dan even de koppen in de Telegraaf lezen.nou dat echt niet hoor we zijn op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!! Web-logje maken en een paar bijlezen, en dan begint mijn dag in Florida pas echt !!nou dat gaat pas werken bij mij als ik de zon zie!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ja, ik ben dan ook verslaafd :-P Jip dat geloof ik graag maar dat is bij ons niet het geval nog niet dan!!!!!!!!!!!
Eric
het enige wat ik verschrikkelijk ga missen is onze Bono(zie foto onder mijn naam!!!!!!!!):cry: :cry: :cry: :cry:

Groetjes Monique

vandermeij
02-12-06, 20:13
Ben gisteren terug gekomen van Disney. Heb ook het spectakel gezien van de Osborne Lighting show. Het was echt geweldig. Heb ook z'n show gefilmd.

Mickey99
14-07-15, 20:22
Wij gaan dit jaar in november weer naar Florida. Nu willen wij dit ook eens meemaken in de Studio's. Ik kon op deze site vinden dat het van 7 november 2014 tot 4 januari 2015 weer plaats zal vinden maar ik kan niet zo snel vinden of er elke avond een lichtjesspektakel is?

Ta2 Gerrit
14-07-15, 22:08
Ja hoor, is een doorlopend spektakel, met om het half uur (als ik het me goed herinner) een stukje extra spektakel, met muziek en zo.

Mickey99
15-07-15, 19:51
Dank je wel! Lijkt mij echt gaaf het eens met eigen ogen te zien :cool:

moonlight91
11-09-15, 17:37
Vandaag staat er in de Orlando Sentinel dat Disney de stekker uit de Osborne spectacle of lights trekt
http://www.orlandosentinel.com/travel/attractions/the-daily-disney/os-disney-end-osborne-family-lights-20150911-post.html

Dit jaar is de allerlaatste keer dat je hier van kan genieten..
Nu staat dit bij ons ook op het verlanglijstje , dus ik ben blij dat we nu juist deze kerst in Orlando zijn !

Mushu
11-09-15, 20:34
Wat jammer! Ik vond het toch erg indrukwekkend. Vooral de nummers van de Trans Siberian Orchestra: Christmas Eve Sarajevo en A Mad Russian Christmas. Helemaal over the top met super goede muziek, kreeg er altijd een brok van in mijn keel. Zou er bijna nog een keer voor naar de Studio's gaan in november! (Ga eind van de maand al dus dat zou toch een beetje overdreven zijn).

Mickey99
11-09-15, 22:41
Zo leuk dat we het dan toch een keertje gaan meemaken! :D