PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Endeavour



Sandy&Chantal
17-11-06, 10:15
Hallo, hierbij wil ik me even voorstellen als Endeavour, ik ben geboren in 1966 en mijn eigenlijke naam is Sandy en afgeleid uit de tijd van de serie Flipper die in de jaren 60 opgenomen zijn in Florida (Key Largo). mijn ouders hadden mijn broertje ook bijna Bud genoemd maar dat werd het niet (gelukkig voor hem :wink: ).

Ik ben getrouwd met Chantal en heb 2 kinderen, Menno(11) en Rianne(9).

Wij zijn in mrt 2001 al eens in Florida geweest met mijn ouders en broer + toenmalige vriendin, en hebben daar het een en ander aan pretparken bezocht, wij hadden in Kissimmee een huis(je) gehuurd voor 2 weken en van daaruit bezochten we om de anderse dag een pretpark of ondernamen iets anders, mijn vrouw heeft toen een dagboek bijgehouden en als ik de kans krijg zal ik die ook met jullie delen (moet alleen nog de weg weten hoe, maar ik heb `m al op mijn pc staan).
Wat een mooie ervaring was dat.

In 2007 zijn wij van plan om dit nog eens goed over te doen,
daar wij afhankelijk zijn van de schoolvakanties zullen wij waarschijnlijk 30 juni op schiphol staan voor vertrek.
deze maal gaan wij 3 weken en zullen dan in Miami landen om in de eerste week globaal de onderste punt van Florida te gaan verkennen waarna we de 2e en 3e week weer een huisje zullen huren in de buurt van de pretparken bij Orlando.
Deze keer gaan wederom mijn ouders mee, dus zijn wij met z`n zessen.

Mijn ouders zijn echte Amerika gekken want sinds wij (mijn broer en ik) het huis uit zijn gaan ze al bijna elk jaar naar de states en dat is al een tijdje hoor.

Ik hoop met behulp van deze site nog wat interesante dingen te weten te komen hoewel mijn broer, beter bekend als "Emenem", ook heel veel weet over Amerika en mij ook zal helpen met een planning te maken.

Chantal en ik zijn eigenlijk stiekem toch verliefd geworden op florida en hopen in de toekomst toch ook meerdere plaatsen in de states te bezoeken, ik kan wel zeggen dat wij aangestoken zijn door de familie.

nou, dit was een beetje veel over ons, maar toch leuk zo`n site waar je het een en ander aan ervaring kan lezen en met evt. vragen terecht kan.

Sandy en Chantal

Dr. Phlox
17-11-06, 10:52
Sandy en Chantal,

Welkom op het Forum. Je zal er veel aan hebben. Dat heb ik ook al ondervonden. Ik ga pas in 2008, maar heb bijna alles al op papier staan wat het gaat worden (bijna hetzelfde als jullie).

Veel plezier op het forum.
(Kan je broer ook een beetje zingen);)

Grz
Dr. Phlox

Sandy&Chantal
17-11-06, 11:07
(Kan je broer ook een beetje zingen);)

Grz
Dr. Phlox
:-k als een kanarie in een glas water Dr. Phlox

Njit
17-11-06, 14:09
Welkom op dit gezellige forum!


mijn vrouw heeft toen een dagboek bijgehouden en als ik de kans krijg zal ik die ook met jullie delen (moet alleen nog de weg weten hoe, maar ik heb `m al op mijn pc staan.

Er is een apart subforum voor reisverslagen. Je mag het hier gewoon plaatsen. Het zou leuk zijn als je er ook nog foto's bij zou kunnen plaatsen.
Een andere mogelijkheid is het aanmaken van een Weblog (bijvoorbeeld op web-log.nl, blogspot.com)


Ik hoop met behulp van deze site nog wat interesante dingen te weten te komen hoewel mijn broer, beter bekend als "Emenem", ook heel veel weet over Amerika en mij ook zal helpen met een planning te maken.

Post hij toevallig op het AllesAmerika forum?

Sandy&Chantal
17-11-06, 15:40
bedankt voor de tip, en wat betreft mijn broer
Post hij toevallig op het AllesAmerika forum?

het kan niet missen, maar dat is `m ja.

Michael66
17-11-06, 20:24
ik ben geboren in 1966
Aha, het goede bouwjaar 1966. Niks mis mee, en ik spreek uit ervaring.

Ik ben getrouwd met Chantal
Nee, nu wordt het eng .... IK ben getrouwd met Chantal!

... en heb 2 kinderen, Menno(11) en Rianne(9).
Poe .... daar heb ik er "gelukkig" maar ééntje van ...

Deze keer gaan wederom mijn ouders mee, dus zijn wij met z`n zessen.
Mijn ouders zijn echte Amerika gekken want sinds wij (mijn broer en ik) het huis uit zijn gaan ze al bijna elk jaar naar de states en dat is al een tijdje hoor.
Met je ouders op vakantie ... Niet mijn "ding", maar als je je er goed bij voelt: Veel plezier.

Chantal en ik zijn eigenlijk stiekem toch verliefd geworden op florida en hopen in de toekomst toch ook meerdere plaatsen in de states te bezoeken
Dat kun je ook wel zeggen van mijn Chantal en ik .... en ik weet zeker dat we nog heeeel veel keren de VS gaan bezoeken, en dan vooral FL!

Sandy&Chantal
18-11-06, 09:08
Met je ouders op vakantie ... Niet mijn "ding", maar als je je er goed bij voelt: Veel plezier.
Haha, geen probleem, déze mensen zijn nog jong, sportief, ondernemend en vóóral niet saai kan ik mededelen, dus dat zit wel snor.
http://www.mousehousemagic.com/ticker/user_tickers/061123002847i.gif (http://www.mousehousemagic.com)

Sandy&Chantal
23-11-06, 09:23
Yes............ gisteren de reis geboekt en wij vertrekken op 30 juni 2007 naar Miami \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/\\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/

Michael66
24-11-06, 08:46
Geboekt! Goed!

Wat heb je precies geboekt?

arthur
22-02-07, 23:23
Hé Michael66, je wordt hopelijk ook eens " oud "!
Maar ik loop de meeste er nog uit hoor,gr Pa Endeavour.

Emenem
24-02-07, 17:32
Wat zie ik nou??? Mijn broer en mijn pa hier? Het moet allemaal niet gekker worden!
Jullie gaan toch niet stiekem zonder mij op vakantie??? Geintje, ik ga een maand eerder
maar dan naar de andere kant van de VS!

En pa: Over dat eruit lopen... Da's vergane glorie hoor! \\:D/