PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Henny: Florida, Miami, Bahama's, Orlando



henny
15-11-06, 12:35
hallo, allemaal, wij (mijn man en kinderen,21 en 19 jaar) gaan 14 dec. naar Florida, Miami, Bahama's, Orlando. wie heeft nog wat leuke ervaringen??,nuttige tips!!
bijvoorbaat, bedankt Henny

Eric
15-11-06, 21:52
Allereerst maar even van harte welkom.
Zou je iets nader kunnen specificeren waar je tips over wil hebben?
Eric

Ta2 Gerrit
16-11-06, 09:40
NUTTIGE TIP #1: Via de zoekfunctie en het hoofdmenu van het forum zijn al veel ervaringen te vinden ;)

Daarna ? : gewoon vragen stellen. Liefst wat gerichte.

Michael66
16-11-06, 15:36
Wie heeft nog wat leuke ervaringen??
Daar heb ik er een heleboel van. :p :p :p Gelukkig wel anders zou ik volgend jaar ergens anders heen gaan ([-X )
Wat wil je weten?

Mickey99
16-11-06, 15:41
Leuke ervaringen??? Moeilijk hoor....... even diep graven :lol: :lol: :lol:

Michael66
16-11-06, 16:16
Leuke ervaringen??? Moeilijk hoor....... even diep graven :lol: :lol: :lol:
Volgens mij vind je Florida helemaal niet leuk, maar ga je er toch steeds weer heen om uit te onderzoeken wat al die andere mensen er zo leuk aan vinden. Puur wetenschappelijk dus, en dan is de reis meteen aftrekbaar van de belasting, toch?

Mijn leukste ervaring(en) in Florida: het bezoeken van honkbalwedstrijden. De allereerste keer bij de Florida Marlins in Miami was echt "a dream come true". Voor iemand die zelf honkbalt of gehonkbald heeft is het "echte" honkbal zien in Amerika gewoonweg fantastisch. Ik heb toen echt van elke minuut genoten. En van de vele keren daarna (bij de Devil Rays in St. Petersburg) eveneens. Enkele jaren geleden hebben we daar kennis gemaakt met een paar mensen die inmiddels vrienden zijn geworden, en waarmee we sindsdien jaarlijks enkele wedstrijden bezoeken.

Mickey99
16-11-06, 16:39
Volgens mij vind je Florida helemaal niet leuk, maar ga je er toch steeds weer heen om uit te onderzoeken wat al die andere mensen er zo leuk aan vinden. Puur wetenschappelijk dus, en dan is de reis meteen aftrekbaar van de belasting, toch?

Ja Michael, je hebt helemaal gelijk! Je moet toch wat met je vrije dagen toch?

Nu even serieus :wink:
Mijn leukste ervaring in Florida is natuurlijk ons huwelijk in Disneyworld!

Verdere leuke ervaringen in Florida zijn o.a.:
* Héél Walt Disneyworld (dus alle parken, hotels en winkels)
* Seaworld
* Universal Studio's
* Ocean Drive in Miami (zo raar dat als je daar voor het eerst bent, het is net of je er al eens geweest bent)
* De zonsondergang op Key West
* "Boodschappen doen" in de mega supermarkten van o.a. Wall*Mart.
* Het relaxte autorijden in de grote/mooie auto's
* Shoppen in de vele grote malls
* Het heerlijke klimaat
En nog veel meer :lol: :lol: