PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Yvet: 2007



Yvet
10-11-06, 14:43
Yeehaaaaaaaa !!!

Gisteren hebben we geboekt.
We gaan van 3 mei 2007 tot en met 22 mei 2007 naar Orlando toe.

We vliegen met United via Washington DC en hebben nu hele mooie vliegtijden.
We huren een auto bij Dollar en rijden lekker naar onze gehuurde villa.

We zijn nu in het bezit van disneytickets (3 dagen over van een 10-daagse pas met waterfun en hopper) maar we hebben nieuwe tickets gekocht. Nu hebben we voor deze reis 10-daags Disneyticket met exp. (sommige aanbiedingen moet je niet laten schieten...)
De bedoeling is nu om 4 volle dagen Disney te doen (dus ieder park 1 volle dag) en dan de andere 6 dagen, een ochtend te gaan of een middag of en avond naar 1 van de parken en dan rustig een paar allerleukste attracties te gaan doen.
Nu kun je ook lekker rustig zeggen, ik ga naar Epcot om 18.00uur eet daar lekker iets ga even in Soarin en dan naar huis terug....
Heel relaxed dus.
De bestaande reeds in bezit zijnde tickets, gaan wel mee maar worden dus niet gebruikt voor de parken zelf, maar voor een bezoek aan een waterpark en Disneyquest (als het er dan nog is).

Dus 2.5 bijna 3 weken naar Orlando waarvan 10 dagen een bezoekje aan Disney!!
Helemaal te gek gaaf wouw, ik ben in de wolken.

Dit is nu het 3e jaar op rij en het bevalt ons uitstekend.
Net zoals de vorige keer boeken we een villa. En Emiel heeft vorig jaar zelf ook goed ontdekt dat het shoppen wel héél erg goedkoop is dus dit jaar zijn we saampjes shopverslaafd......

Ik heb er zin in, nu al...
Nog maar 170+ nachtjes slapen ofzo....

pascalbrouwers
10-11-06, 17:03
Yeehaaaaaaaa !!!

Emiel heeft vorig jaar zelf ook goed ontdekt dat het shoppen wel héél erg goedkoop is dus dit jaar zijn we saampjes shopverslaafd......

Ik heb er zin in, nu al...
Nog maar 170+ nachtjes slapen ofzo....

Allereerst geweldig dat jullie geboekt hebben.
Bijna in dezelfde periode als wij gaan.

Wat betreft dat kopen[-o< hoop maar dat de Douane je er niet uitpikt als je terug in Nederland komt.[-X :? 8-[


Of gewoon :-\" :-\" :-\"
en doorlopen :wink: :)

Eric
10-11-06, 19:27
Leuk dat jullie definitief geboekt hebben !!
Jullie doen het ongeveer net zoals ik, lekker vrijvlijvend en naar Disney als je daar trek in hebt !! Houd wel rekening dat als je dus 10 x naar Disney gaat, je wel iedere keer parkeren moet betalen, maar dat maakt op de hele reis ook weer niet zoveel uit.
Enne dat shoppen: Als je de gekochte kleren aan hebt gehad, kraait er geen haan naar !!
Alvast een prettige vakantie, en blijf aftellen tot de dag van vertrek.
Eric

Yvet
10-11-06, 20:07
Tja dat shoppen.....

Ik weet het maar ik ben nu in mei 2006 en in sept 2006 teruggekomen uit de USA dus als ik kleding ed heb moeten zij maar bewijzen dat het nieuw is....
-ik weet dat officieel ik het moet bewijzen hoor-

Ik ben van plan de kleding idd vooruit al te dragen, we nemen weinig mee en dus korte broeken en t-shirts worden daar gedragen en minimaal 2x gewassen (weer een goed voordeel van een eigen villa).
Verder sturen we altijd de bonnetjes op van de kleding die we gekocht hebben in een kaart en envelop gewoon naar huis.....
We nemen altijd bonnetjes ook mee van kleding waarvan je het echt kunt zien bv: nieuwe schoenen, net pak, pantalons ed en dan zorgen we ervoor dat het bedrag eronder zit of misschien net 3 eurie erboven, geen gezeur dan hoor van de douane (hoop ik)......

wbt het parkeren; we gaan de 4 hele dagen gewoon parkeren op de parkeerplaats en ook bij het waterpark evt de andere dagen gaan we parkeren bij Downtown Disney en dan met de bus van Disney-transportation verder. Maar idd op de totale vakantie doet die besparing ook weinig.
Hoewel dat is toch snel zo'n 60 dollar en dat is 1 t-shirt, 1 paar schoenen, 1 trui en 1 spijkerbroek minstens dan hé....