PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring met VRBO??



Anthonie
05-11-06, 19:43
Hoi allemaal,

Wie o wie heeft er ervaring met VRBO (http://www.vrbo.com/46838) en de wijk Lindfields??
Wij hebben een appartement gehuurd via deze maatschappij, de eigenaar van dit appartenement is weer aangesloten bij IPG Best Western.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen\\:D/

Anthonie, Angelique Kaylee en Jay

Ta2 Gerrit
06-11-06, 12:57
VRBO is alleen maar een doorgeefluik. Je huurt de accomodatie rechtstreeks van de eigenaar. Onze ervaring bestaat uit het huren van 2 maal een villa, maar pas voor volgend jaar. 1x in Indian Creek (Maart) en 1x in Las Vegas (Juni/Juli), dus of het wat is kan ik je daarna pas vertellen.....

FMB
06-11-06, 17:45
Ik heb in 2000 via VRBO een villa in Davenport gehuurd, Was van een Engelsman en de transactie verliep prima.
Inmiddels heb ik zelf een villa in Haines City en die bied ik ook aan op VRBO.
De huurder regelt alles met de verhuurder.
Dus VRBO is géén organisatie, maar ze houden hun aanbod wel goed onder controle. Lees ook eens reviews van vorige huurders, misschien geeft dat wat meer info.

Carlo
06-11-06, 21:53
Wij hebben al 5 keer via VRBO iets gehuurd (o.a. Ft. Myers Beach, Belleair Beach, Davenport). Zoals gezegd is VRBO een soort gestructureerde martkplaats voor vakantiewoningen die door eigenaren rechtstreeks worden verhuurd. Alle keren dat wij hebben gehuurd is perfect verlopen. Heb het idee dat ze goed in de gaten houden wie op deze site adverteert.
Ik vind het ook leuk om rechtstreeks contact met de verhuurders te hebben. Misschien heb je iets minder garantie, maar als je goed zoekt kun je wel leuke aanbiedingen vinden......Gewoon doen!