PDA

Bekijk Volledige Versie : Diepzeevissen



wizzard
27-12-04, 00:26
wie kan mij vertellen waar je een beetje lekker kan zeevissen? wij gaan weer in mei,ik wil shoppen de mannen willen zeevissen,dus als iemand suggesties heeft, kom maar op, we hebben een villa in kissimmee, en vervoer uiteraard dus afstand is niet zo n probleem, de keys zijn wel wat ver weg 4 uurtjes geloof ik gr mar :D

Daniel
27-12-04, 02:17
Inderdaad, Keys zijn wat ver weg. Lijkt me niet echt een optie voor jullie... Maar bij Tampa/Clearwater kun je ook goed terecht wat betreft diepzeevissen. Ik heb een hele tijd geleden met mijn ouders daar een keer ge-deepseafished; was erg leuk... Ongetwijfeld kan dit nog steeds daar en het is maar een uur of 2 rijden van waar jullie zitten, dus dat lijkt me goed te doen. Deepseafishing is een favorite pass-time aan de kust van Florida; je zal dus genoeg mensen kunnen vinden die dezelfde hobby delen!

Veel succes!!

Daniel

Harold
04-12-07, 11:07
Zijn er toevallig medeforummers die wat recentere ervaring hebben met (diep)(zee) vissen?

Mijn schoonvader is een fervent visser en zou dus graag een dagje willen (diep)(zee)vissen (zijn we daar ook een dagje vanaf;-))

Groet Harold