PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marianne



Marianne4kids
30-10-06, 11:42
Hoi,

Ik ben Marianne, we hebben plannen om volgend jaar zomer met het gezin naar Florida te gaan en ben op deze site terecht gekomen om wat informatie te zoeken. In 2001 een jaartje in Californie gewoond, dus daar al de pretparken en natuurparken gezien.

Marianne,

Miami Vice
30-10-06, 11:57
Welkom hier op het forum. Je kan hier echt heel veel informatie over allerlei dingen vinden.

Njit
30-10-06, 12:04
Hallo Marianne, welkom op dit gezellige forum!
welke pretparken heb je allemaal bezocht in California?

bono
30-10-06, 12:28
Hoi Marianne,

Leuk dat het je Amerika al wat kent, dan kan jij misschien ook al wat ervaring kwijt hier op het forum??!!!:mrgreen: :mrgreen:

Maar alvast veel plezier met het plannen en zoeken van info...............daar heb je hier op het forum geen te kort aan.:-\" :-\"

groetekes Monique

Marianne4kids
30-10-06, 15:21
Dank voor jullie reacties! De pretparken die we hebben bezocht zijn: Disneyland, California Adventure park, Legoland, Seaworld, Soakcity, Universal Studios Hollywood.
En de natuurparken: Yosemite, Death Valley, Red Rock Canyon, Grand Canyon, Yoshua Tree National Park, Mojave desert, Sequoia national Park, Kings Canyon, Bryce en Zion national Parks
Verder nog de Hooverdam en woonden we vlakbij het pretpark Great America waar mijn oudste zoon en dochter zelf heen konden met een jaarpass.

Marianne,

Njit
30-10-06, 15:34
Ik ben zelf nogal een pretpark fanaat dus kan er uren over kletsen :)
Geen Knotts Berry Farm? En geen Six Flags Magic Mountain?
Great America vond ik zelf niet zo.. Alle leuke attracties zijn er weggehaald.

Florida kun je ook je lol op. Je bent zo een week kwijt...

Marianne4kids
30-10-06, 15:39
Nee, we moesten een keuze maken voor de 3 weken die we er rond gingen trekken, dus Knott Berry Farm en Six Flags hebben we niet gedaan. Wel nog een paar nachtjes Las Vegas in Excaliber. Zelf ben ik niet echt een pretparkfan, maar voor mijn 4 puberkids was het natuurlijk een superholiday!

Marianne,