PDA

Bekijk Volledige Versie : Theater of the Seas



pascalbrouwers
29-10-06, 11:29
Wij willen hoogstwaarschijnlijk gaan zwemmen met dolfijnen op de Keys.
Theater of the Seas lijkt mij een leuk park om heen te gaan.

Dit wordt onze eerste keer, en heb hier dus totaal geen ervaring mee.

We komen vanuit Key West en willen een tussen stop maken bij Theater of the Seas.

Ik heb enkele vragen wat betreft dit park:

1 is dit park te doen in een paar uurtjes
2 Wat is het beste tijdstip,
3 Moet je op voorhand reserveren. ( wij gaan 3 Mei 2007)
4 Aan welk programma moet je mee doen.
5 Is het vanuit Theater of the Seas nog lang rijden naar Ft Lauderdale.
6 etc, etc

Wie kan mij helpen.

Thx,
Pascal

garfieldsue
29-10-06, 13:35
Wij willen hoogstwaarschijnlijk gaan zwemmen met dolfijnen op de Keys.
Theater of the Seas lijkt mij een leuk park om heen te gaan. -

Dit wordt onze eerste keer, en heb hier dus totaal geen ervaring mee.

We komen vanuit Key West en willen een tussen stop maken bij Theater of the Seas.

Ik heb enkele vragen wat betreft dit park:

1 is dit park te doen in een paar uurtjes is zeker een leuk park - niet te groot maar als je ook nog wilt deelnemen aan een van de programma's dan moet je er zeker een paar uur voor uit trekken - wij hebben 5 uur rondgebracht maar onze dochter is ook helemaal wezenloos van zeewezens
2 Wat is het beste tijdstip, wij kwamen om 11.30 aan en hebben als eerste Zwemmen met de dolfijnen gedaan - daar ben je dus zo 1.1/2 a 2 uur mee bezig (dus met omkleden, je aanmelden, naar het basin lopen - uitleg krijgen en ook natuurlijk nog zwemmen met dieren - wij hebben geluk gehad dat wij dus echt een heel uur hebben gezwommen, dat is dus normaal n iet zo)
3 Moet je op voorhand reserveren. ( wij gaan 3 Mei 2007) als je mee wilt doen aan een van de programma's is het antwoord JA (je moet wel bellen om je aan te melden, mag niet per mail, maar alles is bij ons goed verlopen)
4 Aan welk programma moet je mee doen. dat ligt geheel aan jullie eigen voorkeur
5 Is het vanuit Theater of the Seas nog lang rijden naar Ft Lauderdale. plus/minus 2 uur (is een beetje afhankelijk van de tijd waarop je terugrijdt, wij hebben na het bezoek aan Theater of the Seas gegeten op de eilanden) en daarna pas teruggereden naar Lauderale by The Sea
6 etc, etc

Wie kan mij helpen. hoop dat je hier wat aan hebt, als je belt dan zijn de medewerkers ook gigantisch vriendelijk, je kunt ook ter plekke eea nog reserveren als je in het park bent maar vol=vol dus als je echt wilt deelnemen dan zou ik je aanraden om vooraf te reserveren

Thx,
Pascal groetjes Sue

pascalbrouwers
29-10-06, 14:24
groetjes Sue
Bedankt voor de informatie.
Effe nog een paar vraagjes:

Je moet formulieren invullen.
Kun je die ook op voorhand invullen (thuis) om zo tijd te winnen, of kan dit alleen ter plekke.


Foto's kun je ter plekke maken, maar ik ga ervan uit dat je allemaal tegelijk in het water bent.Klopt dit of ga je apart zwemmen met de dolfijnen.


Krijgen kinderen een zwemvest aan, of worden er andee maatregelen genomen.Tegen de tijd dat wij daar zijn heeft de kleine van ons hoogstwaarschijnlijk haar eerste en misschien ook haar tweede diploma.


Foto's die gemaakt worden door de fotograven, zijn deze duur of valt dat wel mee!!
Ik denk dat ik één deze dagen ga reserveren.

Thx,
Pascal

bono
29-10-06, 14:47
Tegen de tijd dat wij daar zijn heeft de kleine van ons hoogstwaarschijnlijk haar eerste en misschien ook haar tweede diploma.

Foto's die gemaakt worden door de fotograven, zijn deze duur of valt dat wel mee!!Heb ergens wel eens een tip gelezen:
Maak een foto van de foto die ze van je hebben gemaakt(die hangen ze altijd op om ze te bekijken), dat scheelt veel geld, tenminste als het mogelijk is??
Deze heb ik altijd onthouden, weet niet of het daar ook mogelijk is, maar misschien de moeite waard?????
Anders wat ik heb gelezen kosten ze altijd wel het een of ander, in Seaworld en zo kosten ze ongeveer $80, maar hoeveel foto's en hoe groot ze dan zijn weet ik dus niet!!!!

Thx,
Pascal

Groetekes Monique

garfieldsue
30-10-06, 18:51
antwoorden wederom hieronder te vinden:


Bedankt voor de informatie.
Effe nog een paar vraagjes:

Je moet formulieren invullen.
Kun je die ook op voorhand invullen (thuis) om zo tijd te winnen, of kan dit alleen ter plekke.

Foto's kun je ter plekke maken, maar ik ga ervan uit dat je allemaal tegelijk in het water bent. dat klopt - er worden geen foto's meer afgedrukt opgehangen - je bekijkt ze op de computer. Wij vonden ze behoorlijk prijzig - je kunt overigens wel een cdrom bestellen met de foto's die jij wilt (alleen uit jouw groep, als je bv ergens anders in het park foto's laat maken dan kost het je een extra 15 dollar om die erbij te zetten).Klopt dit of ga je apart zwemmen met de dolfijnen.

Krijgen kinderen een zwemvest aan, of worden er andee maatregelen genomen. Kinderen krijgen inderdaad een zwemvest aan.Tegen de tijd dat wij daar zijn heeft de kleine van ons hoogstwaarschijnlijk haar eerste en misschien ook haar tweede diploma.

Foto's die gemaakt worden door de fotograven, zijn deze duur of valt dat wel mee!! zie hierboven en de prijs is afhankelijk van wat voor maat je neemt en hoeveel stuks je afneemt Ik denk dat ik één deze dagen ga reserveren.

Thx,
Pascal

pascalbrouwers
12-12-06, 14:43
Nog een vraagje:
Moeten kinderen engels verstaan en spreken.
Mijn dochtertje spreekt en verstaat het niet (ja, op enkele woorden na :razz: )
Ze is dan ook pas 6 jaar oud als we willen gaan zwemmen met de dolfijnen.

Wie kan mij hiermee helpen.

Groet,
Pascal

garfieldsue
12-12-06, 15:28
Nog een vraagje:
Moeten kinderen engels verstaan en spreken.
Mijn dochtertje spreekt en verstaat het niet (ja, op enkele woorden na :razz: )
Ze is dan ook pas 6 jaar oud als we willen gaan zwemmen met de dolfijnen.

Wie kan mij hiermee helpen.

Groet,
Pascal
als jij engels spreekt en kan vertalen dan mag je dat doen - is geen enkel probleem, er zaten bij ons italianen in de groep en die begrepen volgens mij helemaal geen engels :-)

SpaceAce
12-12-06, 18:18
als jij engels spreekt en kan vertalen dan mag je dat doen - is geen enkel probleem, er zaten bij ons italianen in de groep en die begrepen volgens mij helemaal geen engels :-)

Das mooi, dan mag Njit dus gewoon mee gaan zwemmen! (mag hij me mooi gaan uitleggen wat ik moet gaan doen) :grin:

garfieldsue
12-12-06, 18:40
haha daar wil ik dan echt wel de foto's van zien - dus ook zelf wat proberen te schieten. Overigens je mag ook een onderwater camera meenemen het water in, maar Marcel en Ashley waren zelf toch behoorlijk druk bezig en ook aan het genieten van wat de anderen aan het doen waren, dat ze helemaal vergeten zijn foto's te maken. Gelukkig stond mams aan de kan en heeft ook foto's gemaakt :-)

2lingmams
12-12-06, 20:14
Ik heb ook al jaren een Kodak onderwater camera.
Echt een aanrader.
Ik heb al heel wat rolletjes tijdens het snorkelen volgeschoten.

pascalbrouwers
12-12-06, 21:38
haha daar wil ik dan echt wel de foto's van zien - dus ook zelf wat proberen te schieten. Overigens je mag ook een onderwater camera meenemen het water in, maar Marcel en Ashley waren zelf toch behoorlijk druk bezig en ook aan het genieten van wat de anderen aan het doen waren, dat ze helemaal vergeten zijn foto's te maken. Gelukkig stond mams aan de kan en heeft ook foto's gemaakt :-)

Wij zijn met zijn drieen.
Betekend dat dan dat we alledrie tegelijk in het water gaan of 1 voor 1
Er natuurlijk wel van uitgaande dat 1 van ons 2 met de kleine het water in moet.

Dan kunnen we natuurlijk foto's maken.



Heb je nog tips om ter plekke leuke foto's te maken...

Groet,
Pascal

Mag je ook je "echte" camera meenemen tot aan het bassin.

pascalbrouwers
26-12-06, 15:10
Mag je een onderwatercamera meenemen in het water tijdens het zwemmen met de dolfijnen.

Commercieel gezien denk ik dat ze dit niet toelaten.

Wie weet er meer.

Groet,
Pascal

esther-disney
04-11-07, 19:03
weet iemand al of je foto's vanaf de kant kan nemen? want ik ga in het water en mn mannetje gaat niet mee, kan je dit wel goed bekijken?
of is het echt ver weg?

A3
04-11-07, 20:30
weet iemand al of je foto's vanaf de kant kan nemen? want ik ga in het water en mn mannetje gaat niet mee, kan je dit wel goed bekijken?
of is het echt ver weg?

Toen wij er waren (2004) kon je vanaf de kant prima foto's maken.

MVG

A3

rrrick
05-05-08, 14:43
Wij hebben ons 2 mei jl. uitstekend vermaakt in Theatre of the Sea. Het zwemmen met dolfijnen is echt geweldig. Het verslag van onze trip vind je hier (http://menaldaflorida.wordpress.com/2008/05/04/2-mei-deel-2-zwemmen-met-twister-en-sherman/).

mauricem1974
19-05-08, 10:43
Je kan gewoon foto's vanaf de kant nemen, maar een camera met een optische zoom is wel erg handig. Dit hebben wij ook gedaan zo'n 2 weken geleden. Toch hebben wij besloten om ook de cd-rom met foto's te kopen. Wel erg prijzig $50. En je kan idd geen foto van een foto maken. Alles is digitaal.
Park is echt heel erg mooi. De meeste dieren in het park worden overigens gedoneerd. Heel vaak dieren die door mensen niet meer thuis verzorgd werden of dieren die gered zijn. Entreeprijs is overigens $26,50. €17,50.