PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegen van/naar/via Chicago (Illinois)



silvia1981
26-10-06, 14:44
Hallo
Ik ga op 26 november voor het eerst alleen vliegen naar Tampa en zal dan over moeten stappen in Chicago,heeft er iemand hier ervaring mee en kan mij al een beetje de "weg wijzen".
Het zal vast wel goed komen maar een beetje uitleg is misschien niet overbodig.
Alvast bedankt!

Orangedevil
26-10-06, 19:10
Goed kijken welke monorail je moet nemen naar de goede terminal en anders even vragen. Hebben wij ook gedaan.

silvia1981
26-10-06, 20:59
Het overstappen in het algemeen zal me wel lukken maar ik dacht misschien zijn mensen onlangs hier nog geweest en kunnen ze vertellen naar welke terminal ik moet en waar ik aankom bojvoorbeeld.
Ik bouw altijd graag een stukje zekerheid in,ook al weet ik dat ik mezelf wel kan redden!

Ceetje
27-10-06, 10:56
Hoi Silvia, het is geen enkel probleem om over te stappen op Chicago. Niet treuzelen is het advies en voor meer informatie, lees dit topic maar.
http://amerika.discussiegroep.info/index.php?topic=4508.0

Ta2 Gerrit
27-10-06, 11:49
Het overstappen in het algemeen zal me wel lukken maar ik dacht misschien zijn mensen onlangs hier nog geweest en kunnen ze vertellen naar welke terminal ik moet en waar ik aankom bojvoorbeeld.
Ik bouw altijd graag een stukje zekerheid in,ook al weet ik dat ik mezelf wel kan redden!

In de vorige post van Eric zat een link naar ORD en daarin kun je "maps" zoeken. Daarop staat vermeldt welke airline op welke terminal aankomt en vertrekt.
Wij vliegen bijv. volgend jaar met United naar Las Vegas en komen aan op Terminal 5. We gaan daarna verder met Ted (United's prijsvechter) die vertrekt van Terminal 1. Dus als je jouw vervoerders kent kun je hier al een stuk verder mee komen.

http://img215.imageshack.us/img215/2329/oharebm8.jpg (http://imageshack.us)

Seca
21-11-07, 22:53
WIe heeft er evaring met Chicago O'hara airport.. wij hebben nl. een overstaptijd van uit Orlando van 59 minuten......

Dit is pas voor de terug reis op 8mei 2008...

Badankt voor jullie raad

Groeten,

Danny Seca

mafo
21-11-07, 23:00
Chicago is een redelijk groot vliegveld en het kan wat tijd kosten om over te stappen. Zou zeker even zorgen dat je goed weet van welke gate naar welke gate je moet gaan.
Het voordeel is wel dat het op de terugreis is, dus je hebt geen gedoe met bagage die wordt doorgelabeld en ook niks met de douane.

Verwacht niet dat het echt een probleem zou moeten zijn, als het andersom zou zijn met douane er tussen zou het lastiger zijn.

Met welke maatschappij vlieg je ?

http://static.flickr.com/25/56021569_c61e9e7ea6_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/56021569/)http://static.flickr.com/23/37365318_64e59c91a6_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/37365318/)

corrus
21-11-07, 23:06
ORD
from Domestic to International 75mins.
Volgens Worldspan CRS

Het is krap, maar kan wel... soms is het rennen... Want je moet van het ene terminal naar het andere ... van Terminal 1 naar Terminal 5 International
en dat niet super dichtbij...

Het ligt er ook een beetje aan welke datum en welke maatschappij...

Seca
21-11-07, 23:19
BEdankt voor jullie snelle reacties:


Onze retour vlucht ziet er als volgt uit:

8-mei Orlando MCO - Chicago ORD dep. 14:55 arr. 16.59
8-mei Chicago ORD - Amsterdam AMS dep. 17.58 - arr 9.10 (9/05)

Wij hebben reeds vele andere maatschappijen naar de USA uit geprobeerd. En vliegen dit keer met United Airlines, hier nog geen evaring mee.

mafo
21-11-07, 23:28
Mijn ervaring met United is dat als ze op tijd vliegen je meer tijd hebt dan de tijd die ze aangeven dat ligt soms tussen de 30 en 60 minuten. Simpelweg omdat ze in hun vluchtschema al rekening houden met eventuele vertragingen zonder dat dit afwijkt van hun schema.

Denk al helemaal niet dat een United vlucht niet zal wachten als ze weten dat er op een binnenlandse vlucht mensen zitten die op de intercontinentale vlucht moeten zijn.

Misschien even een mailtje of een telefoontje naar United ? (Een beller is stukken sneller trouwens)

corrus
21-11-07, 23:29
@Seca: Misschien toch wel stevig doorlopen... en hopen dat het treintje snel komt
en dat het bij security niet druk is...
Even aan de flight attendant doorgeven dat je maar zo weinig tijd hebt... mag je meestal wat sneller eruit...

En bij security even doorgeven dat je een "short connection" hebt, vaak krijg je dan voorrang...


:mrgreen:

Seca
21-11-07, 23:38
Volgens American Estates moet dit geen probleem opleveren. Hij zou eventueel vlucht nog kunnen wijzigen maar dan heb ik een wachtijd in Chicago van ruim 4 uur...

Groet,
Seca

Wanneer een mailtje sturen of bellen, de dag voor vertrek?

mafo
21-11-07, 23:43
Het is een gewone keuze op de site van United dus geen gekunstelde overstap. Kan me uit het verleden herinneren dat er bij rare overstap een waarschuwing stond als de overstap te krap was. United zit vast ook niet te wachten op allerlei problemen met vertragingen waardoor ze mensen moeten overboeken. Als je, je echt zorgen maakt zou je kunnen informeren of je ook de eerdere vlucht vanuit Orlando zou kunnen krijgen May 8 12:15 PM. Morgen gewoon even met United op Schiphol bellen dan ben je misschien in 1 keer van je twijfel af.

Je zou ze nu gewoon kunnen bellen als je, je in het engels zou kan redden en anders morgen overdag naar Schiphol. Mailen duurt soms treurig lang voor je antwoord krijgt.

Het voordeel van die eerdere vlucht is dat je dan geen zorgen hoeft te maken over eventuele vertragingen op de binnenlandse vlucht. Zelf vind ik een overstap van vier uur geen probleem, zeker op Chicago kan je je prima vermaken. Lekker rustig eten en je hebt al een groot deel van je wachttijd kwijt.

Zelf zou ik er b.v. ook geen probleem mee hebben als door vertragingen ik de vlucht naar Nederland een dag later zou moeten nemen. United zal in die situatie zorgen voor een overnachtingsplaats het is maar net wat je voorkeur is.

Guus
22-11-07, 09:00
De binnenlandse vluchten van United komen aan bij terminal 1. Vanuit terminal 1 loop je via de ondergrondse doorgang naar terminal 2. Vanuit terminal 2 vertrekken alle internationale vluchten van United. Terminal 5 (International Terminal) is voor alle inkomende international vluchten en uitgaande internationale vluchten van buitenlandse luchtvaartmaatschappijen. Met andere woorden, als het eerste deel van je reis normaal verloopt haal je het gemakkelijk.

mickmak
22-11-07, 09:25
Wij hebben 1 slechte ervaring gehad met een krappe overstaptijd. We vertrokken in Orlando te laat en daardoor hadden we heel weinig tijd in Chicago. Het was echt vreselijk want we hebben gerend en gerend en dat met een kind van 2 op de arm en een buggy die we bij ons hadden. Ik was kapot. We hoorde in de verte dat we werden omgeroepen en wij zwaaien. We kwamen doodmoe binnen. Het hele vliegtuig boos kijken (dachten waarschijnlijk dat we te lang hadden lopen shoppen). Er was ook geen plek meer voor onze handbagage.
Ik vond het een drama en daarom houd ik nu minstens 2 uur overstap aan. Bovendien vind ik het wel leuk om ook nog even de benen te strekken en wat te eten op mijn gemak. We gaan nu weer overstappen in Chicago.

Jackie

florida
25-02-08, 22:16
Wij hebben ook een overstap in Chicago van 59 minuten. We komen 3 mei terug dus ik laat wel even weten of het gelukt is [-o<

jane
29-03-08, 18:05
Hoi allemaal,

Wij vliegen 2 augustus met United naar Orlando alleen moeten eerst overstappen in Chicago heeft iemand daar ervaring mee.

En weet iemand hoelang het dan vliegen is van Schiphol naar Chicago en van Chicago naar Orlando.

Jammer genoeg zijn er een rechtstreekse vluchten meer.

Groetjes

JANE

corrus
29-03-08, 18:15
En weet iemand hoelang het dan vliegen is van Schiphol naar Chicago en van Chicago naar Orlando.Ongeveer 9 uur.

kayla
29-03-08, 18:16
Hoi Jane,
Wij gaan er eind april ervaring mee krijgen, maar ik kan je al wel vast vertellen dat het van schiphol naar chicago 9:04 uur vliegen is en dan nog 2:38 uur vliegen naar Orlando. Op de terugweg staat er 8:24 uur en 2:52 uur voor. Dat zal wel met wind mee of tegen te maken hebben.;)
Veel plezier met het plannen van je reis!

Guus
31-03-08, 09:37
En de kortere reistijd op de lange terugvlucht heeft te maken met de draaing van de aarde te maken en niet met de wind.
Hahaha, je bent dit weekend niet zo wakker Michael. :-P :-P :-P

Dit heeft niets met de draaiing van de aarde te maken (daarvoor vliegen vliegtuigen te laag) maar alles met de route die wordt gevolgd. De routes van en naar de VS lopen over het algemeen via de noordelijke route (de boog via Groenland) of de route over de Atlantische Oceaan (de rechte lijn). Hoewel het misschien niet logisch klinkt, is de route via Groenland (de boog) de kortste route. De kortste route over het aardoppervlak is namelijk een boog. Dit wordt in de scheep- en luchtvaart ok wel ‘great-circle navigation’ genoemd. Wikipedia verklaart het als volgt: Great-circle navigation is the practice of navigating a vessel (such as a ship or aircraft) along a track that follows a great circle. A great circle track is the shortest distance between two points on the surface of the earth. Daarnaast kan de straalstroom ook een behoorlijke impact hebben, maar de omvang hiervan merk je pas rond het moment van vertrek.

JKG
31-03-08, 23:19
Ik sprak vandaag een piloot en die gaf ook aan dat het niets met de draaiing van de aarde te maken had. Want de wind 'draait' in dat geval ook 'mee', zoals Guus al zei vlieg je daarvoor te laag om gebruik te kunnen maken van de draaiing. Ook legde hij me het uit van die boog, het leek mij namelijk om, maar dat is het totaal niet, het is de kortste route. Raar, maar waar :)

astrid nap
20-11-08, 21:20
Hoi,
nogmaals bedankt voor de info op jullie blog. Nu zag ik dat jullie ook een overstap hebben gemaakt in Chicago. Dat gaan wij ook doen maar wij worden wel gewaarschuwd dat dit een grote luchthaven is en dat de douane erg lang duurt. Hoe is jullie ervaring hiermee (wij reizen ook met 2 kids)?
Is de volgende terminal makkelijk te vinden. Moet je opnieuw met je koffers inchecken? of gaan deze meteen door? Zijn jullie wel eens koffers kwijtgeraakt?
Kortom, veel vragen.

alvast bedankt
astrid

<<Moderator Michael66:Aangezien dit niets meer met het weer in Florida te maken heeft heb ik dit maar even verplaatst naar een topic waar het beter past.>>

Ta2 Gerrit
21-11-08, 00:58
Hoi,
nogmaals bedankt voor de info op jullie blog. Nu zag ik dat jullie ook een overstap hebben gemaakt in Chicago. Dat gaan wij ook doen maar wij worden wel gewaarschuwd dat dit een grote luchthaven is en dat de douane erg lang duurt. Hoe is jullie ervaring hiermee (wij reizen ook met 2 kids)?
Het is inderdaad een erg grote luchthaven, en je zult moeten verkassen van de internationale terminal naar de (naar ik aanneem) United terminal.

Is de volgende terminal makkelijk te vinden.
Die zijn erg makkelijk te vinden en er loopt een railshuttle langs alle terminals. Ik dacht dat je van T5 naar T2 of 3 moest, maar ben nu te lui om het op te zoeken.

Moet je opnieuw met je koffers inchecken? of gaan deze meteen door?
Je koffers moeten na Immigrations zelf van de band gehaald worden, en na Customs weer afgegeven voor de volgende vlucht. De juiste labels zitten er al wel aan.

Zijn jullie wel eens koffers kwijtgeraakt?
Ja hoor, en dat kun je dan melden op de luchthaven van bestemming, en die zorgen dat ze netjes nabezorgd worden, dezelfde of de volgende dag. Op Orlando Int. Airport kun je bij de band zelfs zelf checken waar ze zich bevinden. Er staat een scanner voor de bagagetags, en zo kun je zien waar ze zijn. Dat hebben wij gedaan na een gemiste vlucht, en ze bleken gelukkig op dezelfde vlucht te zitten als wij zelf.

Kortom, veel vragen.

alvast bedankt
astrid

Al deze info had je ook kunnen vinden met de zoekfunctie, want ik weet dat het al een keer eerder voorbij is gekomen, maar zat toch even niets te doen, dus heb ik ze maar beantwoord :razz:

Teleton
21-11-08, 10:08
dat de douane erg lang duurt. Kortom, veel vragen.

Hi Astrid,

Omdat ik bang ben dat je de zoekfunctie nog niet heb gevonden en ik, net als Gerrit, toch even tijd had, antwoord op de laatste vraag die volgens mij nog openstaat over de douane. Maar dan wel met de volgende tip: wanneer je informatie op het Forum zoekt, kan je natuurlijk een vraag stellen. Voor je de vraag stelt, kan je het best eerst even de zoekfunctie gebruiken. Deze vind je in de blauwe balk. 3e mogelijkheid van rechts. Duizenden mensen gingen je al voor naar Florida en dat betekent dat er al heel veel informatie zo voor het grijpen ligt. Lukt het niet met de zoekfunctie, dan kan je altijd nog de vraag stellen. Dit doe je in de rubrieken die daarvoor zijn gemaakt.

Met de douane bedoel je waarschijnlijk Customs and Immigration. Aangekomen op het vliegveld, passeer je eerst Immigration. Je hebt de gegevens van iedere reiziger al via Internet bekend gemaakt, want je reist toch na 12 januari? Vervolgens kijkt de Immigration Officer de gegevens na, ga je op de foto en wordt er een scan van je duim en je vingers gemaakt. Wanneer je paspoort voorzien is van het tijdelijke visum, kan je je koffers ophalen. Deze breng je zelf door de douane. Per familie vul je hiervoor in het vliegtuig een formulier in, waarop je aangeeft dat je niets onwettelijks meebrengt. Controles worden steekproefsgewijs uitgevoerd, al dan niet met honden die niet alleen naar drugs zoeken maar bijvoorbeeld ook waarschuwen als je fruit in je bagage hebt. Hoe lang dit hele proces duurt, is niet te zeggen. Het is namelijk afhankelijk van het aanbod reizigers, de mogelijke problemen, het aantal Immigration-officers, de aanvoer van koffers op de lopende band etc.etc. Kortom Chicago is niet anders dan andere vliegvelden in de VS. Bedenk dat er dagelijks duizenden mensen langs C&I gaan, dus met een beetje goede voorbereiding zal het jullie ook zeker lukken[-o<

Erik_R
29-11-08, 10:00
Hey Astrid,
Overstappen in Chicago is goed te doen. Wij zijn meerdere malen via chicago gevlogen naar Orlando. Wat wij altijd doen, is de hele meute uit het vliegtuig in de lange gang richting Customs and Immigration voor laten gaan. Gedurende deze wandeling even rustig naar een toilet en dan vervolgens hoekje om aan te sluiten in de rij. De laatste 3 keer was er geen rij en konden wij meteen onze papieren inleveren, passen laten zien en foto´s maken.

Daarna pik je je koffers op v/d belt en enkele meters later lever je die weer in. Er zijn altijd genoeg medewerkers bij aanwezig om je een handje te helpen. Weer enkele meters verder kan je naar buiten om bijv. ff de 1e amerikaanse luchtjes op te snuiven en indien je rookt een sigaretje te roken. Voor kinderen leuk, zien meteen grote bussen en dikke limmo´s !

Daarna terug naar binnen, roltrap op en met metro (treintje) naar terminal 1. Daar moet je achter de incheckbalies weer de douane door, dus schoentjes uit, spullen in bakjes en even slikken en doorgaan. LET WEL OP je kinderen, aangezien vrijwel direct achter einde scanband en de bankjes om je schoenen aan te doen, de gang is die alle gates aan elkaar verbindt. Het is altijd super druk en dat kan de kinderen misschien een beetje in paniek brengen.

Dan lekkere hap scoren en rustig richting gates B11 tot B19. In 99% v/d reizen stapte wij hier in !

Heel veel plezier, geniet ervan

Erik

pusto
12-02-09, 10:49
wij vliegen volgende week vrijdag de 20e via chicago naar MCO :-P. Ik was ook benieuwd hoe het daar aan toe ging.

Eric thnx for the info

marcelis10
12-02-09, 14:12
Ook wij vliegen op de heenweg via Chicago. Als ik het goed heb begrepen lever je je koffers dus weer heel snel in nadat je van de band hebt gehaald. Dat was ook in Washington zo. Je hoeft de koffers dus niet mee te nemen in de monorail en in de volgende terminal weer inleveren?

groetjes Monique

Harold
12-02-09, 14:51
De koffers van de band halen, stukkie sjouwe, weer inleveren, hand bagage controle, (soms nog fouilleren) en dan door naar de volgende vlucht.

Ik vond de Immigration in Chicago een stuk aardiger dan in Washington, maar misschien lag dat aan de dag/zon ofzo..

succes en veel plezier!

liesje1967
12-02-09, 14:53
Ook wij vliegen via Chicago en ook wij zijn benieuwd.....of we de aansluiting halen binnen 2,5 uur

Harold
12-02-09, 15:02
Wij hadden ook ongeveer 2 en een half uur tussen de vluchten en dat haalden we makkelijk ondanks de drukte bij Customs..

we deden het vrij rustig aan, uiteindelijk kwamen we nog 30min voor boarding time aan bij de gate.

veel plezier!

liesje1967
13-02-09, 11:44
Thanks.....

skymaster
13-02-09, 17:37
Wij gaan net andersom. Op de terugweg gaan we van Orlando via Chicago naar Nederland.
ooit heb ik gehoord dat als je amerika verlaat het allemaal veel makkelijker is.
Iemand ervaring met een terugvlucht en overstap in Chicago ?
Volgens het vluchtschema moeten we 4 uur wachten :-?. Is er wat te doen op chicago airport?

Teleton
13-02-09, 18:29
Volgens het vluchtschema moeten we 4 uur wachten :-?. Is er wat te doen op chicago airport?

In 2007 heeft Corrus het al eens uitgezocht; je hebt ruiuiuimmm de tijd. Chicago is een druk knooppunt en je hebt alle tijd om een beetje rond te neuzen. In de international terminal vind je tal van winkeltjes, fastfoodtenten, kroegjes en koffiekioskjes.....Klik hier (http://www.ohare.com/)voor meer info over het vliegveld.


ORD
from Domestic to International 75mins.
Volgens Worldspan CRS

breaker9240
02-01-10, 13:22
Hoy allen,

Dit jaar willen we weer naar de states gaan.
Nu hebben we een mooie aanbieding gezien maar we hebben maar 1uur en 45minuten overstaptijd in chicago.
Nu lees ik ook dat in chicago je aankomt in gate 5 en vertrekt in gate 1 is dit te doen? (we zouden met united vliegen)



Is dit te doen?

groetjes, sven

Teleton
02-01-10, 13:58
we hebben maar 1uur en 45minuten overstaptijd in chicago. Nu lees ik ook dat in chicago je aankomt in gate 5 en vertrekt in gate 1 is dit te doen? (we zouden met united vliegen)


Heenreis of terugreis? Voor de terugreis is het geen probleem.

Voor de heenreis zou ik even in het schema kijken of er nog meer vluchten richting Orlando gaan. Bellen kan ook altijd, wellicht kunnen ze helpen. Het is krap, maar het zou moeten kunnen. De vraag is wat er met de security maatregelen gaat gebeuren.

Corné
02-01-10, 16:49
Wi zijn een paar keer overgestapt in Chicago met United ( ook van gate 5 naar 1) en dit ging ieder keer makkelijk, binnen anderhalf uur. Vraag is echter wel of de veiligheidsmaatregelen weer niet aangescherpt worden.

[verwijderd]
03-01-10, 00:10
Persoonlijk geen ervaring met deze luchthaven maar tot nu toe heb ik het altijd binnen een uur gered om bij de gate te zijn waar ik weer moest vertrekken op de heen weg. Tevens heeft elke luchthaven een minimaal benodigde overstap tijd en daar zal de luchtvaartmaatschappij echt rekening mee houden t.o.v. een aangeboden vlucht.

Ik zou hem gewoon boeken en me niet druk maken, mocht je het niet halen ga je een vlucht later door of met een andere maatschappij. Die tijd is toch ook afhankelijk van hoeveel vertraging je eventueel oploopt, waar je niet altijd wat aan kan doen. Maar om vooraf met alles rekening te houden, zou ik niet doen.

Overigens heb ik vandaag nog niet echt gezien dat de maatregelen op Schiphol zoveel scherper waren, heb er nog even naar staan kijken toen we aankwamen.

Guus
03-01-10, 00:23
Nu hebben we een mooie aanbieding gezien maar we hebben maar 1uur en 45minuten overstaptijd in chicago.
Nu lees ik ook dat in chicago je aankomt in gate 5 en vertrekt in gate 1 is dit te doen? (we zouden met united vliegen)
Is dit te doen?

Probeer een latere aansluiting te krijgen. Een overstaptijd van 1 uur 45 minuten is voor Chicago nogal krap. Het kost mij meestal een uur tot anderhalf uur om op Chicago door alles heen te komen. En dan moet alles echt meezitten. Met de recente gebeurtenissen in het achterhoofd verwacht ik niet dat het er beter op gaat worden. Iets meer o overstaptijd is op zich niet verkeerd. Daarnaast is het beter voor je gemoedsrust.

knaapje
03-01-10, 15:21
Je zou een van mijn favoriete sites eens in de gaten kunnen houden:
http://apps.cbp.gov/awt/
Krijg je een indruk van de doorstroomtijden o.a. op O'Hare.

Knaapje

Michael66
27-09-14, 00:18
Momenteel even niet vliegen via Chicago: door brand in een traffic control center ligt alles stil.

http://www.usatoday.com/story/todayinthesky/2014/09/26/chicago-flights-grounded-after-fire-at-faa-radar-facility/16254133/

http://www.gannett-cdn.com/-mm-/5661d80554c8b7994b96b50b3c64145d13c863d7/c=174-0-2832-1986&r=x513&c=680x510/local/-/media/USATODAY/None/2014/09/26/1411751055006-GTY-456142062.jpg

Ta2 Gerrit
27-09-14, 10:53
Dat is dan hopelijk met een weekje wel weer opgelost ;)

Frans1949
27-09-14, 12:00
Chicago, dit is één van de vliegvelden waar ik zeker probeer NIET over te stappen tenzij ik heel veel uren heb.
Mijn ervaringen met Chicago zijn heel slecht.
Andere vliegvelden waar ik niet aan wil komen, en zeker niet met een overstap, zijn Washington D.C. en New York (JFK).
Zelf met opzet een paar maal naar Las Vegas gevlogen via Londen omdat ik van daar uit een rechtstreeks toestel kon pakken.

Ta2 Gerrit
30-09-14, 22:13
Wij hebben gelukkig betere ervaringen met zowel Chicago als Dulles, maar JFK was altijd een ander verhaal, hoewel dat na de opknapbeurt wel iets prettiger is geworden. Aan de andere kant; it's all part of the journey.

p.haeren
02-03-15, 14:23
Wij hebben tussen aankomst Chicago 13:55 pm en vertrek Orlando 15:35 pm ongeveer 2,5 uur is dit ruim voldoende ?
De vraag is al eens gesteld en beantwoord maar dat was in 2009.
Inmiddels zij we 6 jaar verder en is er veel veranderd dus wilde ik graag de vraag opnieuw stellen omdat we steeds meer veilgheidsmaatregelen hebben.
alvast bedankt :
Pascal.

Ebelix
02-03-15, 17:22
2,5 uur moet voldoende zijn voor de overstap in Chicago.

Chubber
02-03-15, 20:38
Volgens mij is dit geen 2.5 uur, maar 1 uur en 40 minuten.

thelatinworld
02-03-15, 20:39
Wij hebben tussen aankomst Chicago 13:55 pm en vertrek Orlando 15:35 pm ongeveer 2,5 uur is dit ruim voldoende ?
13:55 - 15:35 Zit maar een verschil van 1 uur en 40 minuten tussen en geen 2,5 uur

corrus
02-03-15, 21:10
100 minuten??
Afhankelijk van welke airline heb je daar ruim voldoende voor.
Voor United (international -> domestic) heb je voldoende aan 75 minuten.

p.haeren
03-03-15, 08:47
Sorry foute tijd getypt 12:55 pm aankomst in Chicago met united en dan door naar domestic. dus ik heb genoeg tijd.
Bedankt voor de antwoorden.