PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke te koop Disney DVD



bono
23-10-06, 21:05
Hallo luitjes,

Hier weer eens een vraagje van me,
Ik ben (nou eigenlijk mijn zus) op zoek naar een dvd van Jungle Book nr 1, de aller aller eerste dus.
Nou is de vraag zou ik die in Florida, Miami kunnen vinden en hoe kan ik hem dan mee nemen zonder er extra er over te betalen:oops: :oops: :oops: :oops:
En zijn ze daar goedkoper, dus te moeite waard om te mee te nemen of niet??

Groetekes en bedankt weer................Monique

Njit
23-10-06, 21:47
Je mag tot 175 euro invoeren. Dus die kun je gewoon in de koffer gooien hoor.
Zie hier de complete tekst: http://www.douane.nl/particulier/reizigersbagage/reizigersbagage-06.html

Houd er wel rekening mee dat de DVD's daar in het NTSC formaat zijn

Eric
23-10-06, 22:07
Let ook op de regiocode !!!
Eric

2lingmams
24-10-06, 00:10
Hoi Monique,

Ik denk dat het lastig word om deze nog in de winkel te vinden.
Hij is namelijk OOP (out of print)

Hij is 1 van de 14 platinum titels.
2 keer per jaar wordt er een platium titel uitgebracht die maar een beperkt aantal maanden verkrijgbaar is, voordat hij weer de op de planken van Disney verdwijnt. Gemiddeld duurt het dus 7 jaar.
Maar bijvoorbeeld Fantasia is het laatst in 2000 uitgebracht en wordt pas weer in 2010 uitgebracht.

Nu het goede nieuws.
Voor 2007 staan er 2 op de planning.
nl Peter Pan en Jungle Book.
Ik heb vorige week Peter Pan al in de winkel gezien dus Jungle Book laat hopelijk ook niet al te lang meer op zich wachten.

Ik weet dit omdat in de collectie van de boys Jungle Book ook nog ontbreekt.
Of was het nou mama's collectie.
Ik heb dus een tijdje gezocht op marktplaats en er werd op een gegeven moment € 80,- voor geboden, was me toch iets te gek.
Dan nog maar even naar de vhs blijven kijken.

Groetjes Patries

pascalbrouwers
24-10-06, 10:22
Je mag tot 175 euro invoeren. Dus die kun je gewoon in de koffer gooien hoor.
Zie hier de complete tekst: http://www.douane.nl/particulier/reizigersbagage/reizigersbagage-06.html


Njit wellicht dat jij mij kunt helpen.
Ik wil een beachbike meenemen van Wallmart.
Echter ik weet niet of dit mag.

Ik heb gebeld met Delta, en zij vertelden mij dat de verpakking moet voldoen aan bepaalde maten.
L+B+H= +/- 155 cm.
Zou hij groter zijn doen ze ook niet moeilijk.
Vond ik een vaag antwoord


Een kinderfiets is natuurlijk niet al te groot.

Wie kan mij hiermee helpen.

Groet,
Pascal

Anthonie
24-10-06, 10:48
Hoi

Ik heb ook geprobeerd om een Schwinn Stingray mee te nemen, maar ik durfde het niet aan.De fietsen zitten niet verpakt en zitten allemaal in elkaar.Heb gevraagd of ze hem in een doos hadden, maar dat hebben ze niet.Dus ik durfde het niet aan om hem zo mee te nemen.Of je moet gereedschap meenemen en hem uit elkaar schroeven, en inpakken in een doos die aan deze maten voldoen.

Anthonie

bono
24-10-06, 11:48
Let ook op de regiocode !!!
Eric

He Eric,

Wat bedoel je daar mee, ik ben er totaal niet in thuis, (moet bekenen dat ik geen een disney film thuis heb............oeps 1 dan..Iceage 1)
Welke moet ik dan eventueel meenemen dan???

Alvast weer bedankt ;)

Gr.Monique

Eric
24-10-06, 12:50
In Europa hebben we regiocode 2, dat staat ook op de achterkant van de DVD's die je hier koopt. Dit geld voor alle DVD's, dus niet alleen Disney.
In Amerika hebben ze regiocode 1, en dat betekent dat je ze hier niet kan afspelen, behalve als je de DVD speler regiovrij hebt laten maken.
Sommige DVD's in Amerika zijn voor alle regio's geschikt, maar dat moet er opstaan.
Volgens mij kun je in Downtown Disney ook regiocode 2 DVD's kopen, maar dan moet je wel goed opletten.
Kijk ook eens HIER (http://www.dvdspecials.nl/achtergronden/content/regiocodering.html)
Eric

bono
24-10-06, 20:40
en da ge bedankt zijt da witte wel hé Eric:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Groetekes Monique:grin:

Daan
25-10-06, 09:11
Let wel op, veel disney´s hebben naast een regio 1 ook nog een RCE codering. Dus een regiovrije speler is niet altijd voldoende. Dit kan je altijd navragen op het moment dat je de dvd koopt.