PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema 2lingmams: Orlando (Disney overdosis) 2006



2lingmams
22-10-06, 02:03
:p We gaan van dinsdag 2 okt 2007 en vliegen 17 okt 2007 terug.:p

Na heel veel verandering van gedachte ten aanzien van het verblijf zijn we eruit.

We wilden eerst voor een Disney overdosis gaan en 2 wkn in het All star movies resort gaan.
Ik ben bang dat het nadeel hiervan is dat je maar 1 kamer hebt. Als onze boys, van 5 jr, naar bed gaan,
wij alleen maar een beetje op het bed kunnen hangen.
Het voordeel is wel dat het een Disney resort is dus de magie houdt na het park bezoek en op de rustdagen niet op.
En wat ik ook een groot voordeel vind is het dining plan.

Na de vele positieve berichten op het forum zijn we volledig overstag gegaan voor een villa.
Het nadeel hiervan vind ik toch dat het toch minder Disney gevoel heeft. Ondanks dat je in het bezit bent van een prive zwembad,
is het denk ik voor de boys leuker bij een Disney hotel.
Wat betreft het spelen met andere kindjes. En wat ik toch ook een gemis vind is het dining plan.
De grote voordelen zijn dat je een eigen plekje hebt als de kids naar bed zijn.
Een eigen keuken met alle voordelen van dien. En de rust na alle gekte.

Dus nu hebben we DE oplossing gevonden!!!!\\:D/
We gaan van di 2 okt t/m wo 10 okt in het All star movies resort, met Dining plan.
Deze willen we optimaal benutten door zoveel mogelijk character dinings te doen.
Ondanks dat we jongens hebben willen we toch ook naar de prinsessen. De jongens zijn dol op ze, ook al in Eurodisney.
Ik heb het menu bekeken van het Akerhus en vond deze niet zo. Dus het wordt denk ik dan toch Cinderella’s Royal Table.
Graag hoor ik, hoe jullie het menu van Akerhus vonden.
Tevens willen we naar diner shows zoals Hoop-Dee-Doo en/of Disney’s Spirit of Aloha.
Mickey’s Backyard BBQ staat ook als dinner show aangegeven. Klopt dit?
Graag hoor ik weer of deze shows de moeite waard zijn en uiteraard of het leuk is voor jongens van 5 jr.
En door het leuke reisverslag van Mattrob willen we zeker naar Wispering Canyon Cafe diner in de Wilderness Lodge.
Als laatste willen we gebruik maken de Fantasmic dining experience.
Dit diner kan je nuttigen bij Brown Derby, Mama Melrose en Hollywood & Vine.
Na de maaltijd kan je 45 a 30 min voor aanvang naar het theater en ben je gegarandeerd van een stoel.
Heeft iemand hier ervaring mee en welk restaurant is het leukst?
Ik heb wel gelezen dat je 180 dgn van te voren al kan reserveren, maar is dit ook nodig voor in oktober?

Wo 10 okt tot 18 okt gaan we lekker relaxen in een villa.
Met alle luze, rust en vrijheid die daarbij horen.

Vliegen met Martinair zou ik wel prettig vinden maar we hebben echt comfort class nodig, mijn man is namelijk 2.05 meter.
Hierdoor wordt het gewoon te prijzig.
Aangezien de standaard beenruimte bij United gelijk is aan Martinair cc, en iedereen een eigen scherpje heeft, dit is vooral voor de kids top,
is onze keus op United gevallen.
Ik heb wel al van de week 2 stuks V-Smile pockets (zoiets als een gameboy) aangeschaft voor de boys, krijgen ze lekker met de kerst.
Had ik een behoorlijk mazzeltje mee. Ze kosten per stuk € 139,95. Ik heb 2 nieuwe in doos van de week in R’dam ophaald voor € 50,- per stuk.
Eerste dollars al verdient. Uiteraard gecheckt, ze doen het.

Mijn man wil graag een een Chevrolet Equinox. Dus deze huren we via usareisen.de.
De prijzen voor okt 2007 zijn uiteraard nog niet bekent maar wel al voor mrt.
De huur bedraagt dan € 519,80 voor 16 dgn Super inklusiv plus pakket.
Ik weet niet of hier nog andere kosten bijkomen zoals reserveringkosten.
Zou iemand met ervaring dit rekensommetje na willen kijken?:oops:

Het plan is uitgestippeld alleen nog de puntjes op de i.
En uiteraard boeken is ook wel handig, daar is het alleen nog iets te vroeg voor.

Op de Disney tickets na dan. Deze heb ik al besteld bij AV.

Ik hoop dat jullie me met mijn waslijst van vragen kunnen helpen, alvast bedankt.

Groetjes Patries

ps ben ik nu in de race voor de langst geplaatste post?#-o

Michael66
22-10-06, 09:29
ps ben ik nu in de race voor de langst geplaatste post?#-oNee, nog lang niet. Kijk maareens bij de reisverslagen van o.a. a3. En mijn posts bij American Sports klik (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=587) klik (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1627)

Maar je hebt je best gedaan.

pascalbrouwers
22-10-06, 14:18
Hallo Patries,
Wij zijn afgelopen voorjaar naar Cinderella's Castle en Akerhus geweest.
Beide restaurants zijn leuk.


Cinderella's castle vind ik peroonlijk iets meer voor meisjes.
Bij binnenkomst wordt er meteen een foto gemaakt van de Cinderella en de kinderen.
De foto krijg je er "gratis" bij.
Het eten is goed. je kunt kiezen uit (als ik mij niet vergis) uit 3 verschillende voor hoofd en nagerechten.
Tijdens het eten is er een show, die in vlot tempo wordt opgevoerd,

Al met al heel erg leuk om te doen.
Deze moet je wel ruim van te voren boeken.
Is op dit ogenblik ontzettend populair.

Akerhurs is ook ontzettend leuk, tijdens het eten komen alle princessen voorbij om een foto te maken.
Persoonlijk denk ik dat dit voor de jongens leuker is al cinderella's castle.

http://img228.imageshack.us/img228/1055/scannensmallch3.jpg (http://imageshack.us)



Groet,
Pascal

2lingmams
22-10-06, 17:15
Hoi Michael,

Gelukkig..........Ik begon met typen en hield maar niet meer op:oops:

Er is ook zoveel te lezen. Waardoor ik alleen maar nog meer wil weten.
Het liefst ga ik bij iedereen even een uurtje op de koffie en bombadeer ik ze met mijn vragen;)

En het absurde is dat mijn man al jaren aan mijn hoofd zeurt dat hij me wil meenemen naar de states. Hij heeft er namelijk zijn kinderjaren gewoont.
Ik durfde het alleen nooit aan. Ik had denk ik een beetje verkeerd beeld had:-(
Nu dat ik ermee gekomen ben, kan ik er maar niet over op houden.

Trouwens nog iets, als mijn boys me weer eens betrappen op het forum dan beginnen ze keihard te lachen als ze je Stitch zien. Ze vinden hem geweldig!!!!!

Groetjes patries

2lingmams
09-11-06, 00:16
Even een update.

Teo van AV heeft het voor elkaar gekregen hoor:grin:
We checken 28 sep 2007 in, in het Disney All Star Movies.
We hebben een 10 dgn MYW ticket met hopper en Waterpark fun and more erbij.
Maar de grootste klapper..........hij heeft The FREE dining voor elkaar gekregen voor ons. Tevens ook mijn grote dank aan Harry want hij moest het afronden, aangezien Teo op dit moment in de States zit.

Hiij heeft ook gelijk een optie genomen bij United.
Ik weet het.... een beetje aan de vroege kant maar dan staat het lekker vast en hoef ik als zenuwpees me niet meer druk te maken en lekker genieten van de gigantisch lange voorpret.\\:D/

Ik wacht nu alleen nog op de bevestiging voor de Villa.

De ticker is geplaatst dus nu alleen nog maar aftellen.

Groetjes Patries.
ps tips voor restaurants zijn nog steeds welkom hoor.

2lingmams
21-11-06, 17:32
:???: HELP:???:

Is er iemand die me wil helpen of de berekening van de auto huur bij www.usareisen.de (http://www.usareisen.de) klopt. Maar het allerbelangrijkste of we voor alles gedekt zijn als we het super-inklusiv-plus pakket nemen.

We willen een chevy equinox huren vanaf vrij 28 sep 2007 t/m 17 okt 2007.
Mijn berekening komt op € 516,78.
Volgens mij is dit een hele goede prijs:-k

Dus wil iemand aub even kijken.

Alvast bedankt en groetjes Patries

Njit
21-11-06, 21:38
Is er iemand die me wil helpen of de berekening van de auto huur bij www.usareisen.de (http://www.usareisen.de) klopt. Maar het allerbelangrijkste of we voor alles gedekt zijn als we het super-inklusiv-plus pakket nemen.

Deze kun je vergelijken met Alamo Gold (zie bijvoorbeeld bij Exit Reizen: http://www.exit-reizen.nl/reizen/huurautos/alamo_florida.html)


We willen een chevy equinox huren vanaf vrij 28 sep 2007 t/m 17 okt 2007.
Mijn berekening komt op € 516,78.
Volgens mij is dit een hele goede prijs:-k

Heb even met je meegeklikt. Kijk nog wel even naar je aankomst en vertrektijden. Dit kan nog wat schelen (gaat per 24 uur). Je kan dezelfde berekening ook nog bij FTI.de doen (USAReisen schijnt zelf ook vouchers van FTI af te geven).

http://img140.imageshack.us/img140/2017/alamozd6.png (http://imageshack.us)

Njit
21-11-06, 21:48
Was zelf ook nieuwsgierig :)

http://img120.imageshack.us/img120/9075/ftigy9.png (http://imageshack.us)

USAReisen bied online en vroegboek-korting. Dit loopt aardig op. FTI heeft dit meestal ook maar misschien moeten ze dit nog op de site doorvoeren.

Als je wilt boeken bij USAReisen dan zul je dat voor 29-12 moeten doen. Anders ben je flink duurder uit...

2lingmams
21-11-06, 21:58
Njit je bent weer een kanjer!

Ik ben zo'n muts wat die linken betreft.
Ik ben wel gelijk gaan kijken maar kon de berekening weer niet vinden.
Dus ben blij dat je aangenaam nieuwsgierig bent, dank je.

Ik heb wel de uitleg van Alamo gold gelezen en er zit volgens mij bij USAreisen geen addertje onder het gras.

Dus ik ga zeker boeken voor 29/12.
Hoogstwaarschijnlijk van de week al.

Ik heb van de week namelijk alles al geboekt.
Eerst 8 nachten in het All Star Movies resort met MYW tickets + hopper + waterpark 10 dgn + 6 dgn.
En FREE dining. Toopertje van AV.
Dan gaan nog 11 nachten in de Legacy villa van Natasja Stanton.
We vliegen met United. Zelfs de stoelen heeft AV al vast gereserveerd.
Op de heenweg gaan we achter elkaar zitten zodat de boys lekker uit het raam kunnen kijken.
Het is namelijk de eerste keer dat ze vliegen.
En op de terugweg leek het me slim om de 4 buitenste stoelen van de 5 stoelen rij te reserveren zodat de middelste "hopelijk" leeg blijft.
Kunnen de boys lekker languit met hun hoofd op onze schoot een tukkie doen.

Maar Njit nogmaals hartstikke bedankt voor het uitzoeken.

Groetjes Patries

2lingmams
21-11-06, 22:11
Ik ben uiteraard ook heel benieuwd.
We zijn voor de equinox gegaan omdat dat de enige auto is waar je flink wat bagage in kwijt kan. Ja ook ik ben van plan flink in te slaan;)
Daar de boys allebei pas 5 zijn moeten ze in een kinderstoel dus op de achterbank weinig ruimte voor bagage.
We gaan niet veel reizen dus het is echt alleen voor de rit van en naar het vliegveld.
Ik weet dat er ook wel andere oplossingen hier voor zullen zijn,
maar ik had geen zin in allemaal poes pas en zo is paps ook weer in zijn nopjes.

En de prijzen zijn echt pas sinds vandaag bekent, van alamo dan.
Want gister waren ze alleen nog van ander verhuurders bekent.
Ik ben blij ook eens iets te kunnen bij dragen:smile:

Michael66
22-11-06, 04:09
Ook ik heb bij usareisen.de geboekt, en wel omdat je normaal bij Alamo niet speciaal voor de Equinox kan kiezen, maar bij usareisen wel.
Heb net de aanbiedingen van hen bekeken en .... de Equinox geboekt!! Was zelfde prijs als de Intermediate die ik normaliter boek ... Mooi!

2lingmams
22-11-06, 10:11
Mooi Michael dat jij al hebt geboekt ik vroeg me namelijk af hoe dat gaat.
Ik neem aan dat je met je creditcard moet boeken.
Word het hele bedrag in ene af getrokken of toch eerst een aanbetaling?

pascalbrouwers
22-11-06, 11:57
Allereerst is het een super aanbieding bij usareisen.
Ben gaan kijken, en heb meteen geboekt.

Super tip THX.
Patries.
Ik heb met creditcard betaald.
Gaat snel en simpel
Gewoon alle gegevens invullen en klaar is kees.
Geld wordt meteen van je rekening afgehouden :-k [-(
Maarja dat gaat bijna bij alle internet boekingen zo.


Je hoeft trouwens niet met creditcard te boeken, kan ook met overboeking per bank.
Zal dan wel langer duren, maarja dat maakt ook niet zo veel uit.

Nogmaals bedankt voor deze super tip.
Ik wilde één deze dagen een CC 4 deurs gaan boeken
En dan is het verschil met deze auto qua luxe toch wel erg groot.

Groet,
Pascal

2lingmams
22-11-06, 12:05
Das mooi.
Als we nou allemaal de Equinox boeken, zijn ze gauw op en krijgen we een gratis upgrade naar een Trailblazer\\:D/
Moeten we uiteraard wel allemaal dezelfde periode gaan8-[

Maar ik mag niet met de eer strijken. Ik heb deze tip over de Equinox van USAreisen van Mattrob z'n reisverslag van vorig jaar.
En sindsdien hou ik de site goed in de gaten.
Dus Mattrob namens alle huurders bedankt voor het voorwerk.;)

Mickey99
22-11-06, 12:19
Hoi Patries,

Jullie schema ziet er leuk uit. Ik denk dat je zoontjes All Star Movies resort geweldig zullen vinden.

Als tip voor een character dining: Chef Mickey's in Disney's Contemporary Resort. Eten is in buffetvorm waarbij Mickey Mouse, Minnie Mouse, Knabbel & Babbel, Goofy langs de tafels komen en ook Donald Duck is aanwezig (die staat bij de ingang). Succes verzekerd.

Groetjes,
Sonja

Eric
22-11-06, 12:24
Inderdaad komt MattRob de eer toe deze site te hebben ontdekt. Ook ik heb ze nu al een paar keer gebruikt en ben zeer tevreden.
Ook met hotels hebben ze vaak superprijzen, maar vergelijk ook altijd met AV van Teo, die kan er ook wat van.
Eric

Njit
22-11-06, 12:32
Vorig jaar via FTI geboekt. USAReisen besteed de auto's ook aan hun uit.
FTI heeft nog geen vroegboek-prijzen online staan. Ik kijk het nog even aan of ze zelf nog een aanbieding doen...

Michael66
23-11-06, 02:31
Mooi Michael dat jij al hebt geboekt ik vroeg me namelijk af hoe dat gaat.
Ik neem aan dat je met je creditcard moet boeken.
Word het hele bedrag in ene af getrokken of toch eerst een aanbetaling?
Boeken gaat inderdaad met CC. Wordt ook direct van je CC afgeschreven. Je krijgt voor die vroege betaling wel een extra korting, bij mij €60 + 3% van het boekingsbedrag. Voor drie weken Equinox all inclusiv betaal ik nu iets meer dan €500. Prima prijsje!
En de voucher krijg je direct per email toegestuurd, kun/moet je zelf printen.

2lingmams
07-12-06, 22:10
Nou net geboekt.
Michael ging idd super gemakkelijk.

Ik heb het Super-Inklusiv-Plus pakket genomen.
Als ik het goed begrepen heb, hoef je dus niet extra te betalen voor meerdere chauffeurs.
Als dit niet zo is heb ik een probleempje.
Ik heb gereserveerd en mij als fahrer 1 opgegeven.
Maar ben niet van plan om te gaan rijden, ik laat me liever rijden;)

Als iemand het antwoord weet laat het even weten.

Groetjes Patries

Njit
07-12-06, 22:15
Wij hebben onze bevestiging ook binnen van USAReisen/FTI voor de Equinox.

Bij het ophalen vragen ze wie er rijd en of er iemand anders ook nog rijd. Al ben je niet van plan om te gaan rijden, laat je toch bijschrijven als bestuurder.
Mocht je later toch rijden (bijvoorbeeld omdat de ander niet lekker is) dan moet je op het papiertje staan. Anders ben je niet verzekerd!

Super-Inclusiv-Plus is inclusief alle bijrijders. Niks meer bijbetalen dus (alleen eventueel voor een upgrade).
Bij het ophalen kan het voorkomen dat de Equinox er niet is. Je hebt dan recht op een ander type. Dit is dus minstens een Mid-Size SUV.

2lingmams
07-12-06, 22:40
Njit je bent weer mijn redder in nood.

Had dit al verwacht maar kon het er niet helemaal eruit opmaken.
Wel grappig dat jij hem ook geboekt hebt.
Michael ook al eerder.
Ik geloof dat de volgende klasse de chevy trailblazer is.

Maar we zien het wel als we aankomen.
Door alle verhalen op het forum hoop ik alleen dat ik stevig in de schoenen sta en het gezwam en gezwendel van de verhuurders kan weerstaan.
Vooral geen verzekeringen of upgrades aan laten smeren.
En opletten dat de factuur op het eind op nul staat.

Maar wel een lekker gevoel nu is echt de hele reis geregeld.

Groetjes Patries

Njit
07-12-06, 22:51
Ik geloof dat de volgende klasse de chevy trailblazer is.

Alamo zelf heeft de Equinox niet op hun site staan maar National wel:

http://img70.imageshack.us/img70/188/suvfk9.png (http://imageshack.us)

De Equinox valt dus in de Mid-Size SUV klasse. De volgende klasse is de Standard SUV (idd de Trailblazer). Vorig jaar kregen we een Fullsize SUV mee (GMC Envoy).

Njit
08-12-06, 14:33
Als je een auto krijgt aangeboden en het is een afwijkend model t.o.v. de auto die we besteld hebben --> Equinox.
Hoe weet je dan dat je geen lagere klasse krijgt.

Dat kun je volgens mij nooit zeker weten. Op de Chevy site hebben ze een aantal concurrenten beschreven:

::Vergelijkbaar met de Equinox::
http://img136.imageshack.us/img136/4421/equinoxca9.jpg (http://imageshack.us)

::Vergelijkbaar met de Trailblazer::
http://img156.imageshack.us/img156/5199/trailblazerta2.jpg (http://imageshack.us)

Eric schreef ook al dat er een japanse auto stond. Hierboven staan ook een aantal mogelijke types beschreven.

Eric
08-12-06, 15:14
In Miami krijg je inderdaad (helaas) een auto aangewezen, maar je kunt uiteraard wel vragen wat je krijgt, en zeggen dat je speciaal die Equinox wil hebben.
Als je dan toch wat anders krijgt, en je gaat naar buiten waar ze staan, kijk je gewoon of het een goede (dus zelfde of groter, zie je vanzelf) is, en indien niet kijk je op het P-terrein wat er nog meer staat en ga je binnen aan andere vragen. Je hoeft dan niet opnieuw in de rij te gaan staan, maar helemaal links is een 'omruil' balie.
Eric

2lingmams
08-12-06, 22:29
Man...laptop hmmmmm man...laptop hmmmmm.
Nee ik neem toch maar die lange mee.
Wie moet anders al die gekochte extra gevulde koffers tillen:twisted:

8-[ Maar even de uitleg8-[

We reizen dus met 2 zeer gezellige maar toch ook wel drukke mannekes van 5 jaar.
Naast de boys met trolley's :D hebben we uiteraard koffers en de buggy's voor de mannekes mee.
Genoeg te slepen dus.
We hebben alleen de eerste 8 nachten in het All Star Movies geen toegang tot het internet.
Want de 11 nachten daarna gaan we naar een villa waar een pc met internet aanwezig is.

Ik ben heel blij met mijn laptop maar het is een Hp pavilion dv8000,
17 inch breedbeeld, fullsize toetsenbord.
Deze is dus tamelijk groot en niet 1 van lichtste.

Eric wat onze avonturen betreft heb ik een aantal ideeën.
Ik ben denk ik niet zo goed in het overbrengen van een reisverslag.
Ik ben meer iemand van de cijfers (financial manager..dan krijg je dat:? )
Er is op het forum een topic waar gevraagd word wat men gemiddeld kwijt is voor een vakantie naar Florida. Maar ik miste toch nog veel hierin.
Als de mensen erin geďnterresseerd zijn wil ik alle kosten op een rijtje zetten.
Zoals vliegtickets, verblijf hotel, verblijf villa, auto, eten en uiteraard het zakgeld.
Tevens ben ik heel benieuwd of het dining plan rendabel is.
Dus ben van plan om als we ergens gaan eten bij te houden wat er gegeten word en wat de kosten hiervoor zijn als dit gewoon afgerekend moet worden.
Ik weet niet of er meer freaken:evil: zijn zoals ik op het forum, zoniet stop me maar voor ik doorratel.

En wat betreft mijn man die de sportuitslagen leest in de telegraaf.
Ik ben denk ik 1 van de gelukkigste vrouwen van Ned.
Mijn man houdt niet van voetbal\\:D/
En sinds de geboorte van the double trouble boys hebben we ons abonnement op de Telegraaf opgezegd.
Wegens tijdgebrek belandde hij namelijk 9 van de 10 keer ongelezen in de papierbak.
Soms mis ik hem wel, maar zonder abonnement kan ik ook niet meer online de telegraaf lezen.

Maar....als jullie de tip hebben om hem te overtuigen, shoot.

Groetjes Patries

SpaceAce
08-12-06, 22:47
Maar ik miste toch nog veel hierin.
Als de mensen erin geďnterresseerd zijn wil ik alle kosten op een rijtje zetten.
Zoals vliegtickets, verblijf hotel, verblijf villa, auto, eten en uiteraard het zakgeld.

Ikzelf heb m'n financiele kostenplaatje wat we kwijt waren aan onze vakantie(s) in excel staan en uitgesplitst in autohuur - vliegtickets - annuleringsverzekering - reisverzekering - reserveringskosten - kosten hotels - kosten pretparken (de entree) - overige entrees (zoals Sky Coaster etc) - overig (met als uitgesplitst: eten (ontbijt/lunch/dinner) - benzine (+ aantal tankbeurten) - Parkeren Miami - Pinnen/Cash uitgegeven - Internetten - Telefoneren met het thuisfront - Overig).

Dat laatste 'overig' waren de souvenirs wat we gekocht hebben met onze creditcard.

Maar wat we allemaal gegeten hebben (welke maaltijden), wat we gedronken hebben of wat we gesnoept hebben, nee dat heb ik niet allemaal bijgehouden :)


En wat betreft mijn man die de sportuitslagen leest in de telegraaf.
Ik ben denk ik 1 van de gelukkigste vrouwen van Ned.
Mijn man houdt niet van voetbal\\:D/

Ik kan jou de hand schudden vrouwke :) Wat ben ik blij dat Martijn ook niet van voetbal houdt, sport in het algemeen niet (alhoewel, hij zegt nu dat hij wel geďnteresseerd is in naakt synchroonzwemmen...)

2lingmams
08-12-06, 23:09
Ik hou zelf ook niet echt van sport.
Het enige wat ik wel op de voet volg zijn de spelen zowel winter als zomer.
En 's winters vind ik wel leuk om af en toe het schaatsen te volgen.
Toevallig vorige week zaterdag de wereldkampioenschap K1 gekeken.
Wat dat naakt synchroonzwemmen betreft zou ook wel iets zijn om te volgen.
Zolang het maar niet die 2 kerels van de reclame van de krasloterij zijn:-&

En wat dat dining plan betreft.
Het kost per circa $ 100,-
Dit is p/p 1 quick service, 1 table service en 1 snack.
Ik ga per dag bijhouden wat het gekost had als we het gewoon hadden moeten betalen.

Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die alles graag overzichtelijk wil hebben.

Groetjes Patries

2lingmams
18-12-06, 00:41
Even een update over de laptop.

Mijn man kwam dus net spontaan aan met een kabel om mijn foto's op mijn laptop te zetten.
Ik wist niet eens dat we die hadden:oops:

Ik dus gelijk foto's genomen van ons kerststulpje.
Tijdens het bekijken van de foto's vond hij het wel een goed idee om de kabel mee te nemen zodat de foto's op de laptop te bekijken zijn.
Ik dus gelijk...ooh hij gaat dus mee.
Neeeeee[-( , voor als we in de villa zijn.
Nou schatje dat is toch niet handig als we de eerste 8 nachten in het hotel zitten, moeten we weer een extra mem krt kopen.
Hmmm, nou zullen we je laptop dan maar menemen schatje.\\:D/

Oh, vrouwen zijn zo stout:twisted:
Dus jongens, een dagelijks verslag in het verschiet.

Groetjes Patries