PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema daxearo: 4-daagse trip Florida



DaXearo
20-10-06, 13:11
Hello iedereen!
Ik ben van plan om begin december met 2 vrienden een 'verkennende trip' te maken naar Florida.
Deze trip zou maar een dag of 4 duren.
We zouden binnenlandse vlucht maken van New York, waar we een verkennende trip zullen gedaan hebben van ook een dag of 4, naar Miami.
Ik dacht om 1 dag Miami Beach te doen, 1 dag Key West, 1 dag Everglades en dan nog 1 dag Orlando of Kennedy Space Center.
Een gedetailleerd plan heb ik nog niet.

Is dat te doen volgens jullie?
Remember dat het een VERKENNENDE trip is om eventueel later uitgebreider over te doen.
We zouden een auto huren en overnachten in hostels.

Graag wat feedback!

Thanks!

Marco Tiel
20-10-06, 13:23
Pfffffffffff veel te veel mijlen naar mijn idee. Je zou hele dagen in de auto zitten. Ik denk dat je key west even moet laten bij wat het si want die afstand en de tijd die het kost om hene en weer te rijden zijn het naar mijn idee niet waard

Njit
20-10-06, 13:53
Dit is totaal niet te doen. Je zult een keuze moeten maken.

Miami + Key West is goed te combineren.
Van Miami naar KSC is 4 uur rijden. De laatste Tour bij KSC vertrekt om 1300. Je hebt daarna niet meer de tijd om nog iets te kijken want alles gaat dan dicht.
In Orlando heb je zoveel parken (4x Disney, 2x Universal, Malls, etc) dat je daar minimaal een week voor nodig hebt om een beetje een idee te krijgen.In Florida zijn motels een logischere keuze. Deze heb je ook al goedkoop (prijzen van $30 per kamer). In Miami en Key West zullen deze prijzen een stuk hoger liggen.

Verder nog even een praktische vraag: hoe oud zijn jullie? Dit ivm autohuur.

Eric
21-10-06, 01:22
Zoals de vorige sprekers al aangaven: VOLSTREKT onmogelijk.
Florida in vier dagen is net zoiets als Europa in 4 dagen: dag Amsterdam, dag Brussel, dag Parijs en dag Londen.....
Zonde van je geld om zowieso voor 4 dagen die kant op te gaan, als je in NY 4 dagen over hebt (hoe kan zoiets) gebruik ze dan om 4 dagen naar Washington te gaan, en bewaar Florida totdat je een keer minstens 3 weken de tijd hebt.
Trouwens, die keuze tussen hostels of motels hoeven jullie helemaal niet te maken, als je die vier plaatsen wilt bezoeken, zul je de nacht in de auto al rijdend moeten doorbrengen.
Eric