PDA

Bekijk Volledige Versie : Verblijfplaats in de buurt van Disney



EllenM
18-10-06, 22:00
hallo allemaal,

ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb een opdracht gekregen van het hoofdkantoor om voor een gezin met kinderen te kijken voor een plaats in florida dit voor hun het meest geschikt zou zijn als ze bij willen komen van een druk jaar en om disney te bezoeken. Zat zelf te denken aan lake buena vista, maar moet een reden weten waarom.


HHHEEELLLLPPPP.

alvast bedankt

Sjoof9111
18-10-06, 23:37
hallo allemaal,

ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb een opdracht gekregen van het hoofdkantoor om voor een gezin met kinderen te kijken voor een plaats in florida dit voor hun het meest geschikt zou zijn als ze bij willen komen van een druk jaar en om disney te bezoeken. Zat zelf te denken aan lake buena vista, maar moet een reden weten waarom.


HHHEEELLLLPPPP.

alvast bedankt


Lake Buena Vista zaten wij ook. Dit ligt vlakbij Downtown Disney. Erg dichtbij dus maar vergis je niet in afstanden een auto hebben is toch wel erg handig vonden wij. Het openbaar vervoer is trouwens naar de parken toe ook goed geregeld. Wij zaten in het Marriot Courtyard Inn. Goed 4 sterren hotel

Eric
19-10-06, 00:34
Wat voor verblijf zoek je?
Een villa of een hotel?
De hotels in de LBV regio liggen inderdaad erg gunstig ten opzichte van de pretparken, weinig tijdsverlies door files.
Eric

Michael66
19-10-06, 05:57
opdracht van het hoofdkantoor .....
Gezin met kinderen ....

Iets specifieker en je maakt het ons iets gemakkelijker om je te helpen!

EllenM
19-10-06, 07:55
Helaas met deze info moet ik het toch echt doen: de gehele opdracht luid als volgt:

Een gezin met kinderen wil op vakantie naar Florida. Ze gaan naar Florida om bij te komen van een druk jaar en om Walt Disney World te bezoeken. Welke plaats is voor dit gezin het meest geschikt en waarom?


HET GAAT DUS NIET OM ACCO MAAR WELKE PLAATS IK ZOU AANBEVELEN. ZIT ALLEEN EEN BEETJE IN MIJN MAAG MET HET BIJKOMEN VAN DRUK JAAR, MISSCHIEN MOET DE PLAATS DAN WAT RUSTIGER ZIJN?

TOCH ALVAST BEDANKT MET JULLIE MEEDENKEN

Eric
19-10-06, 12:39
Gezien de vraagstelling zou ik twee opties aanbieden:
1 SpringHill Suites by Marriott Lake Buena Vista (ruime kamers met separate leefruimte)
2 Villa in de Kissimee area, daar heb ik echter geen ervaring mee.

Eric

Ta2 Gerrit
19-10-06, 12:45
Voor de rust en toch dicht bij de parken zou ik de villa nemen. Ieder z'n eigen ruimte, volledig uitgerust en een eigen zwembad. Je kunt weg, maar als je geen zin hebt, heb je toch genoeg te doen voor de kids bij de hand.
En de villa's liggen i.h.a. in zeer rustige buurten.