|
|
Milco 18 december 2004, 20:15 Hallo,
Wij zijn ons aan het orienteren op overnachtingen in bepaalde plaatsen. Zo willen we ook een aantal nachten in Fort Myers (Beach) verblijven.
Van bepaalde hotelketens kunnen we op de één of andere manier via hun websites geen tarieven opvragen. Hebben jullie misschien nog tips voor goede/leuke hotels tegen een betaalbare prijs?
Groet,
Milco
Daniel 18 december 2004, 22:17 Hoi Milco,
Via Expedia.nl kun je een overzicht vinden van hotels in Fort Myers met daarbij de tarieven: Hotels in Fort Myers (http://tracker.tradedoubler.com/click?p=18146&a=1026813&url=http://www.expedia.nl/pubspec/scripts/eap.asp?eapid=217-11&rfrr=-&GOTO=HOTSEARCH&CityName=FortMyers&HotID=&NumAdult=1). Op florida.accommodaties.pagina.nl (http://florida-accommodaties.pagina.nl) staan ook een aantal links naar hotels in Fort Myers. Via www.tripadvisor.com kun je ook reviews lezen (wel in het Engels) van hotels in Fort Myers.
Succes!
Daniel
Ebelix 20 december 2004, 09:06 Van bepaalde hotelketens kunnen we op de één of andere manier via hun websites geen tarieven opvragen. Hebben jullie misschien nog tips voor goede/leuke hotels tegen een betaalbare prijs?
Van welke hotelketens krijg je via het internet geen tarieven :?:
Mijn ervaring is dat alle hotelketens via het internet tarieven afgeven.
Milco 27 december 2004, 09:38 Van bepaalde hotelketens kunnen we op de één of andere manier via hun websites geen tarieven opvragen. Hebben jullie misschien nog tips voor goede/leuke hotels tegen een betaalbare prijs?
Van welke hotelketens krijg je via het internet geen tarieven :?:
Mijn ervaring is dat alle hotelketens via het internet tarieven afgeven.
Days Inn en HoJo maar dan betreft het louter Fort Myers. Geen beschikbaarheid, maar dat is op diverse periodes het geval. Vreemd.
Expedia heb ik inmiddels ook doorgenomen, bedankt.
Ebelix 27 december 2004, 10:15 Het kan goed zijn dat die hotels in de periode dat jij wil vol zijn. Wellicht is er een seminar. Je kan altijd de hotels bellen en vragen of ze kamers beschikbaar hebben.
Veel succes.
Milco 27 december 2004, 10:56 Het kan goed zijn dat die hotels in de periode dat jij wil vol zijn. Wellicht is er een seminar. Je kan altijd de hotels bellen en vragen of ze kamers beschikbaar hebben.
Veel succes.
Voor prijsindicatie heb ik ook periodes geprobeerd dat ik niet ga, maar krijg iedere keer dezelfde melding.
PS Eerst even informeren waar dan zo'n seminar overgaat :wink:
JPS 6 november 2006, 21:48 Mei 2007 ga ik met vrouw en kids (2 jongens van 4 en 7) naar Florida. Ben er 6 jaar geleden ook al geweest, en het is een mooie bestemming om met jongens naar toe te gaan.
We starten in Miami, dan dan naar Venice, Sanibel Island, Orlando en dan terug naar Miami.
Ben nog op zoek naar goed resort op Sanibel Island. Wie kan me een paar tips geven. Verder willen we een 'doe vakantie' doen. Parken, everglades en snorkelen naar zeekoeien, etc.. Wie heeft in dit kader nog tips die binnen het schema passen? Verder welke parken in Orlando area moeten we zeker meepakken?
Ik hoor graag van jullie
Eric 6 november 2006, 23:04 Hallo JPS, allereerst natuurlijk van harte welkom op dit super gezellige forum.
Leuk dat je weer terg wil naar Florida.
In Orlando zou ik met kinderen van jouw leeftijd zeker naar Disney Magic Kingdom, Disney Animal Kingdom, Disney MGM en Seaworld gaan.
Ik weet dat er veel meer is, maar deze mag je zeker niet missen.
Eric
Thearno 13 november 2006, 18:48 Hoi hoi,
Afgelopen april zijn we enkele dagen in Sanibel Harbour Resort in Fort Myers geweest. Een schitterend hotel, net voor de brug naar Sanibel. Klik hier (http://www.sanibel-resort.com/index2.asp) voor de website van dit hotel. We hadden hier een geweldig mooie kamer met prachtig uitzicht op zee, vanaf je balkon zie je als je geluk hebt, de dolfijnen voorbij zwemmen. Naast dolfijnen, een schitterende natuur, zie je hier ook veel vogels zoals pelikanen. Een excursie welke de moeite waard is als je hier in de omgeving logeert, is een boottocht op zoek naar dolfijnen, écht de moeite waard. Als je meer wilt weten over dit hotel, of foto's van de omgeving wilt zien, geef maar een gil :)
Groetjes T & A
Nicola 4 juli 2008, 11:30 Hallo kent iemand een mooi hotel/resort op Sanibel island of is het leuker om een hotel in Fort Myers te zoeken en alleen een dagtocht naar het Sanibel te maken?
nicola
Teleton 4 juli 2008, 12:48 Hallo kent iemand een mooi hotel/resort op Sanibel island of is het leuker om een hotel in Fort Myers te zoeken en alleen een dagtocht naar het Sanibel te maken?nicola
Hallo Nicola,
In een ander topic, waarin je geloof ik naar ervaringen over hotels in Cleaarwater vraagt, heeft iemand je al op de link Hotelervaringen gewezen. Hier vind je en geweldig overichtelijke lijst van hotels per regio. Over Sanibel vind je met één druk op de knop veel informatie. http://floridaforum.nl/showthread.php?t=6077&highlight=sanibel+Island
Het forum blijft veel interessanter en leuker als de Forumleden de zoekfunctie gebruiken, zodat niet iedere keer een topic over eenzelfde onderwerp geopend hoeft te worden. Het motto is "eerst kijken, dan denken en dan doen". Als uit je vraag blijkt dat je je eerst zelf verdiept hebt in het onderwerp, is het voor anderen ook veel leuker om aanvullingen te geven. De zoekfunctie vind je in de blauwe balk, boven aan iedere pagina......:-\"
Verder is er ook al vaker door diverse Forumleden en moderatoren aangegeven dat de vraag of iets "leuker" is, lastig te beantwoorden is. Het gaat er toch om wat jij leuk vindt? De truc is simpel: Lees de bestaande reisverslagen of reviews van hotels, lokaties of parken en beslis zelf wat je leuk vindt. Wil je je beslissing of je mening toetsen? Start dan een nieuw topic!
Streng? Misschien wel, maar soms moet dat maar even....:-&
Ik ben ook op zoek naar een leuk hotel voor twee nachten door te brengen op Sanibel in de kerstvakantie. Heb er al drie weten uit te pikken: Seaside Inn, Westwind Inn en de Song of the sea. Ik denk dat we uit deze drie een keuze gaan maken, heb zal veel reviews op Tripadvisor gelezen. In de paasvakantie hebben we slechts één dag op het eiland doorgebracht en ik vond het er heel mooi, vandaar dat we terug willen en deze keer iets langer. We willen graag het eiland per fiets verkennen en ook het JN Ding met de fiets doen (hebben reeds een trail met de wagen gedaan).
Als er iemand ervaring heeft met deze hotels, alle info welkom !
Teleton 4 juli 2008, 12:55 Als er iemand ervaring heeft met deze hotels, alle info welkom !
...volgens het boekje.........., geen afgesproken werk ;)
Nicola 4 juli 2008, 13:37 Beste Teleton,
De zoekfunctie heb ik natuurlijk aller eerst geprobeerd, maar ik vond er niet de juiste up to date info.
Ik vind het wel jammer dat je op zo'n manier reageert, komt namelijk niet zo prettig over. Niet iedereen is even handig met dit Forum, maar volgens mij is het wel de bedoeling dat het voor een zo breed mogelijk publiek toegankelijk is. Dat daarbij dan overbodige informatie wordt aangevraagd "door de niet al te handigen onder ons" zal dan ook een logisch gevolg zijn.
Nicola
|