PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Big roc: Miami-Orlando zomer '07



Big roc
08-10-06, 12:03
Voor volgend jaar Augustus is onze planning als volgt:

Dag 1: Amsterdam-Miami met BA, overnachting Sunny Isles
Dag 2: zwemmen&shoppen
Dag 3: dagtrip naar Key Largo/John Pennekamp/glassbotomboat
Dag 4: via Everglades (shark valley) en Naples (pier) naar Sarasota
Dag 5: strand
Dag 6: via Tampa (Bush Gardens) Orlando, overnachting Kissimmee
Dag 7: zwemmen&shoppen
Dag 8: Universal Studio's
Dag 9: Kelly Park
Dag 10: Seaworld
Dag 11: KSC
Dag 12: IOA
Dag 13: Epcot ?
Dag 14: zwemmen&shoppen
Dag 15: vertrek via Tampa met BA
Dag 16: aankomst Amsterdam

Via Americanvacations hebben we al een offerte aangevraagd.

Groetjes Mirjam

Daniel
08-10-06, 14:35
Ga je niet door naar Key West? Ikzelf vind dat wel een hoogtepunt van een Florida rondreis... Of ben je er misschien al een keer eerder geweest en sla je het nu over?

Big roc
08-10-06, 15:26
We zijn er nog niet geweest en slaan het bewust over, omdat we het te ver vinden voor 1 dag met de kids. Zeker met een lange reisdag erna. En als we er een overnachting plannen moeten we een dag inkorten in Orlando, en dat wil ik liever niet. Het lijkt me dat we met een bezoek aan Key Largo al een kleine impressie van de keys krijgen, klopt dat? 8-)

Gr Mirjam

Eric
08-10-06, 16:48
Hallo Big Roc, nog welkom op het forum natuurlijk.
Daniel heeft natuurlijk wel een punt, met key West, aan de andere kant, jullie hebben maar twee weken, en dan moet je nou eenmaal keuzes maken, en met kinderen kan ik me goed voorstellen, dat de prioriteit in Orlando ligt.
Het is ook niet zo erg als je key West mist, want wie eenmaal naar Florida is geweest, komt zeker weer terug, en dan ku nje er alsnog naartoe.
Eric

Big roc
29-12-06, 17:44
De boeking is nu definitief! Op ons reisschema van begin Oktober zijn weinig aanmerkingen gekomen, dus dat houden we zo.
We vertrekken op 16 Augustus met Britisch Airways (via Londen) naar Miami, waar we 3 nachten verbijven in het BW Tunderbird. Dan gaan we via de Everglades en Naples naar Sarasota ( 2 nachten Helmsey Sandcastle). De overige 9 dagen hebben we een appartement in Kissimmee, Liki Tiki. Terug vliegen we dan via Tampa.
De vluchten en overnachtingen zijn geboekt bij www.americanvac.nl (http://www.americanvac.nl), met prima service van Teo (super vliegtarief).
De Equinox was favoriet voor de autohuur, en dat is ook geregeld.
Nu nog 7 1/2 maand wachten.

Groetjes van Mirjam

pascalbrouwers
29-12-06, 17:53
De boeking is nu definitief! Op ons reisschema van begin Oktober zijn weinig aanmerkingen gekomen, dus dat houden we zo.
We vertrekken op 16 Augustus met Britisch Airways (via Londen) naar Miami, waar we 3 nachten verbijven in het BW Tunderbird. Dan gaan we via de Everglades en Naples naar Sarasota ( 2 nachten Helmsey Sandcastle). De overige 9 dagen hebben we een appartement in Kissimmee, Liki Tiki. Terug vliegen we dan via Tampa.
De vluchten en overnachtingen zijn geboekt bij www.americanvac.nl (http://www.americanvac.nl), met prima service van Teo (super vliegtarief).
De Equinox was favoriet voor de autohuur, en dat is ook geregeld.
Nu nog 7 1/2 maand wachten.

Groetjes van Mirjam


\\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/
Join the Club.
We zijn al met heel veel aan het wachten tot we eindelijk kunnen gaan vertrekken.

Ook wij hebben één en ander bij Teo geboekt.

Groet,
Pascal

Michael66
29-12-06, 18:30
... naar Miami, waar we 3 nachten verbijven in het BW Tunderbird.
In 1998 heb ik in dat hotel gezeten, was toen nog geen Best Western, heette toen Thunderbird Inn. Maar één ding weet ik nog: dit was het absoluut slechtste hotel waar ik ooit verbleven heb! Eerst kregen we een kamer met muur-uitzicht, die direct naast de ruimte was waar de zentrale airco-unit zat. Gevolg: trillende kamer, "gratis masagebed". Bij de receptie aangegeven dat dit "unacceptable" was en toen kregen we een andere kamer, met uitzicht op strand en pool. De deur naar het balkon was wel opengebroken, evenals het kluisje trouwens, maar dat kon de pret niet (verder) drukken.

Zwembad was ronduit versleten, afgebrokkelde tegeltjes en zo, vies water. Gelukkig hebben ze toen nog niets aan het strand kunnen verpesten, dat was gelukkig wel supermooi. Afgezien van de afzichtelijke en kapotte rieten strandparasols.

Overigens heb ik de website van het hotel (http://www.showhotel.com/bestwestern/3316001/) net nog even bekeken, en het ziet er wel wat beter uit dan toen wij er waren.

Succes!

Eric
30-12-06, 17:23
Ik neem aan dat het hotel nu aan de Best Western standaards moet voldoen, en dus grondig opgeknapt is.
Overigens: Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus check eerst even de kamer voor je al je spullen mee naar boven neemt.
Vaak is de vraag of je eerst even de kamer mag zien al voldoende om te zorgen dat je niet de slechtste kamer van het hotel krijgt.
Ik doe het bij de wat oudere hotels overigens altijd.
Eric

Big roc
30-12-06, 19:00
We hebben voordat we voor Thunderbird kozen, eerst de reacties op Tripadvisor bekeken. De meningen van het afgelopen jaar waren nogal wisselend. Maar op hun site zag het er inderdaad niet slecht uit, voor de kids is de ligging aan het strand super, het zwembad schijnt prima te zijn, de Publix en diverse restaurants zijn aan de overkant van de straat en we zullen die dagen veel op pad zijn. En de prijs was aantrekkelijk, ik geef liever meer in Orlando uit!
De tip van Eric zullen we zeker opvolgen, als preferentie hadden we bij boeking al wel balkon aan zwembadzijde opgegeven, maar je weet maar nooit.
We zullen in elk geval laten weten hoe het ons er is bevallen.

Groetjes van Mirjam

Anthonie
30-12-06, 21:27
We hebben voordat we voor Thunderbird kozen, eerst de reacties op Tripadvisor bekeken. De meningen van het afgelopen jaar waren nogal wisselend. Maar op hun site zag het er inderdaad niet slecht uit, voor de kids is de ligging aan het strand super, het zwembad schijnt prima te zijn, de Publix en diverse restaurants zijn aan de overkant van de straat en we zullen die dagen veel op pad zijn. En de prijs was aantrekkelijk, ik geef liever meer in Orlando uit!
De tip van Eric zullen we zeker opvolgen, als preferentie hadden we bij boeking al wel balkon aan zwembadzijde opgegeven, maar je weet maar nooit.
We zullen in elk geval laten weten hoe het ons er is bevallen.

Groetjes van Mirjam

Hoi

Een paar jaar terug ook geweest, ons is het goed bevallen.Geen slecht hotel.

Anthonie