PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bonsai



Bonsai
07-10-06, 00:45
Allereerst: Goed forum is dit! Heel nuttig om een vakantie naar florida te plannen.

Na een aantal jaren budget vakanties in europa ga ik in november (2006) met mijn vriendin naar de sunshine state, voor het eerst. We zijn van plan om een tweetal weken rond te reizen en dan tot slot nog een weekje aan het strand doorbrengen. Het must-do/see lijstje van ons bestaat tot nu toe uit miami, key-west, met een airboat over de everglades, zwemmen met lamantijnen, disneyworld en cape canaveral. Als het budget het toelaat zou een mini cruise naar grand bahama niet verkeerd zijn.
Deze maand zal ik regelmatig op dit forum te vinden zijn.
m.v.g Bonsai

bono
07-10-06, 11:11
Leuk dat je er ook bent, hartelijk welkom!!!!!!!!!!!!!8-)

Wat leuk om te lezen dat jullie ook in November dit jaar gaan, wij gaan zelf ook voor het eerst dit jaar op 24 november vertrekken wij voor maar 12 daagjes hoor.
Maar door heel veel te lezen en te vragen kom je een heeeeeeeel eind voor een goede vakantie in Florida.:lol: :lol:
Nou succes met lezen....................................dat worden korte nachtjes.

Groetekes Monique

Michael66
07-10-06, 11:34
Hoi Bonsai,
Welkom hiero.

Je heb een leuk programmaatje samengesteld voor je bezoekje aan Florida. Ziet er goed uit, niet te vol en goed haalbaar. Veel plezier met de voorbereidingen en het lezen van alle tips op het forum. En heb je nog vragen ..... stel ze hier en wie weet hebben we een antwoord of tip voor je.

Groeten, Michael

EllenM
08-10-06, 06:02
hallo, allereerst welkom op het forum. ga zelf over 2 weken voor de eerste keer en ik kan je dus uit ervaring vertellen dat dit forum erg geholpen heeft. je zei dat je wilde cruisen met klein budget. Wijzelf gaan met royal caribean 5 dagen cruisen vanuit miami. kosten 168 pp 3-persoonsbuitenhuis via Oad. havengelden 101 pp.

vond ik erg meevallen

ps alvast veel plezier met voorbereiden. ik ben nu toch echt aan het aftellen.