PDA

Bekijk Volledige Versie : Indian Ridge Oaks



Fan
16-12-04, 12:20
Hoi allemaal,

Wij gaan bijna vertrekken voor de 1e keer naar Florida. Wij verblijven op het park "Indian Ridge Oaks" Is hier iemand bekend mee? Hoe ver is het naar Disney en hoe zijn de huizen. En ik weet nog steeds niet exact of een kindje van 4 jaar op een stoelverhoging mag zitten in de auto of dat het echt een autostoel moet zijn. Bij de verhoging kunnen wel gewoon de gordels er omheen.
Alvast dank voor reactie's.
Groetjes Fan

Ta2 Gerrit
16-12-04, 13:00
Heb even gegoogled op Indian Ridge Oaks en zag veel info, ook met locatiemaps. Ligt ± 5 miles (volgens zeggen) van Disney. Have fun ! :lol:

Njit
16-12-04, 14:10
Heb even gegoogled op Indian Ridge Oaks en zag veel info, ook met locatiemaps. Ligt ± 5 miles (volgens zeggen) van Disney. Have fun ! :lol:

wel flauw om dan niet meteen het linkje te geven :)

::Locatiemap:: (http://www.1stfororlando.com/Location-map.htm)

Available for vacation rental, the villa is ideally situated in a walled community about 5 minutes from Disney World and is close to all the other major attractions.

Indian Ridge and Indian Ridge Oaks are located just off H192 which houses many shops, supermarkets, petrol stations and over 250 restaurants catering for every taste and pocket. There is a Publix supermarket within 5 minutes drive.

Orlando International airport is an easy 30 minutes drive away, Sanford airport is about 60 minutes drive and Tampa about 75 minutes. The Gulf coast beaches can be reached in about 90 minutes while to the east, Kennedy Space Centre and Cocoa beach can be reached in about an hour.

Njit

Njit
16-12-04, 14:14
En ik weet nog steeds niet exact of een kindje van 4 jaar op een stoelverhoging mag zitten in de auto of dat het echt een autostoel moet zijn.

Kinderzitje is verplicht in de USA voor kinderen tot 5 jaar, maar ik heb zelf geen kinderen dus verder heb ik er geen ervaring mee.

Deze speel ik dus even door :)

Fan
16-12-04, 15:06
Hoi,

Bedankt alvast voor de info, ik ben helemaal gerustgesteld over indian ridga oaks, klinkt hartstikke goed. En Njit, ik hoop echt dat je kunt helpen ivm de autostoel. In ieder geval bedankt voor de moeite.
Groetjes

Njit
16-12-04, 15:52
En Njit, ik hoop echt dat je kunt helpen ivm de autostoel.

ik bedoelde dus eigenlijk: 'ik speel hem door aan de andere Forum-leden' :lol:

Ta2 Gerrit
16-12-04, 16:48
Moest even snel tussendoor Njit, Was met een klant bezig en dacht, die (trouwens behoorlijk vele) links komen later wel. 1000-maal excuses :wink: voor mijn lompe gedrag ne beterschap beloofd voor een volgende keer :^o. De klant moet dan maar wachten ( :-k , yeah, right)

Njit
16-12-04, 17:00
De klant moet dan maar wachten, yeah, right)

ach.. die klant loopt niet zo snel weg als er nog een naald in z'n arm zit :-)

Ta2 Gerrit
16-12-04, 17:08
Ook weer waar. Maar even over het kinderzitje; er is een vrij complete verhandeling geweest over dit onderwerp op het oude prikbord, maar ik kan de link (als die nog aktief is, voor zover ik weet liet Daniel hem nog even ter inzage staan) niet meer vinden. Als iemand die nog heeft kan daar met de zoekfunctie vast wel een antwoord gevonden worden. Dus speel ik de bal maar door naar Daniel. O:)

Njit
16-12-04, 17:21
Maar even over het kinderzitje; er is een vrij complete verhandeling geweest over dit onderwerp op het oude prikbord, maar ik kan de link (als die nog aktief is, voor zover ik weet liet Daniel hem nog even ter inzage staan) niet meer vinden. Als iemand die nog heeft kan daar met de zoekfunctie vast wel een antwoord gevonden worden.

bedoel je dit onderwerp?

:: Auto kinderstoeltje (prikpagina) :: (http://www.prikpagina.nl/read.php?f=448&i=15337&t=15337)

Ta2 Gerrit
16-12-04, 18:00
U is snel. Die bedoelde ik dus. Nou maar hopen dat Fan er wat aan heeft. Heb de prikbordlink gelijk maar even teruggeplaatst in de Favo. Thanx.

Fan
16-12-04, 18:26
Zeg hartstikke bedankt hoor voor die link over de autostoel, daar heb ik wat aan inderdaad. GEWELDIG!!!